Lisää kuolleita...

Lars Svedberg - näyttelijä, ohjaaja ja esim. Svenska Teaternin johtaja - on kuollut:

Itse muistan hänet ikuisesti maagisen Silkkitie-dokumenttisarjan kertojana. Moni saattaa tunnistaa hänet äänikirjojen lukijana. Esim. Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen löytyy äänikirjapalveluista hänen lukemanaan.

(Lisään suomenkielisen uutisen kun sellainen tupsahtaa jonnekin.)

Viimeksi muokattu:
Vähän voisi pohjustaa kuka kyseessä / minkä takia tunnettu, ei kuitenkaan ole ihan kaikille trivaali juttu. Pelkkä linkki ruotsinkieliseen maksumuuriartikkeliinkaan ei hirveästi auta.

Mä pohjustinkin? Voin kirjoittaa lisää jos tarvitsee. Mutta tähän ketjuun postaan aina ensin nopeasti jonkun rungon ja editoin sitten lisää ettei samaa uutista postata samaan aikaan 10 kertaa. Eli hiukan kärsivällisyyttä toivon.

Mä pohjustinkin? Voin kirjoittaa lisää jos tarvitsee. Mutta tähän ketjuun postaan aina ensin nopeasti jonkun rungon ja editoin sitten lisää ettei samaa uutista postata samaan aikaan 10 kertaa. Eli hiukan kärsivällisyyttä toivon.
A ok. Kun jätin tuon kommentin, niin siinä oli mielestäni vain tuo linkki, mutta saatoin katsoa väärinkin.

Lars Svedberg - näyttelijä, ohjaaja ja esim. Svenska Teaternin johtaja - on kuollut:

Itse muistan hänet ikuisesti maagisen Silkkitie-dokumenttisarjan kertojana. Moni saattaa tunnistaa hänet äänikirjojen lukijana. Esim. Mika Waltarin Sinuhe egyptiläinen löytyy äänikirjapalveluista hänen lukemanaan.

Kevyet mullat. Oli erittäin miellyttävä ääni miehellä.

Kevyet mullat. Oli erittäin miellyttävä ääni miehellä.

Tämä mies on mulle enemmän tuttu nimenomaan tuosta äänestään, kuin naamaltaan. Tuon Silkkitien lisäksi taisi -90 luvulla olla äänenä monissa ufo/hörhö/yliluonnollisuus-dokkareissa, joita siihen aikaa tuli joka tuutista.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 442
Jäsenet
80 704
Uusin jäsen
nikhel

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom