Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen syy on luottokortin kautta tulevat Aviokset, joilla saa ilmaisia lentoja.
Toinen vaihtoehto että jokainen saisi itse vaihtaa äpissä lentonsa eikä mihinkään aspaan jonotella tuntikausia..Tosi fiksu idea. Mitäpä luulet, saako niillä palautetuilla rahoilla vaikkapa jostain Aasiasta kotiin yhdensuuntaisen lennon seuraavalle päivälle?
Ajattelin, että oikea vastaus olisi hintaK: -Mikä erottaa Finnairin halpalentoyhtiöistä?
V: - Mustikkamehu
toi onnistuu kyllä finskillä. Itse just huhtikuussa vaihdoin lennon edelliselle päivälle, kun ajoissa ilmoittivat peruutuksesta. Siis ihan netissä tein.Toinen vaihtoehto että jokainen saisi itse vaihtaa äpissä lentonsa eikä mihinkään aspaan jonotella tuntikausia..
Olin siinä uskossa että aina se ei kuulemma onnistu. Riippuu siis lipputyypistä kaiketi jos olen ymmärtänyt oikein. Eli jos lipussasi ei ole vaihto/peruutusoikeutta niin sen vaihtaminen tässä tapauksessa ei onnistu itse vaan pitää aspan kautta se hoitaa. Ja voi olla että aika monikin matkustelee noilla light lipuilla..toi onnistuu kyllä finskillä. Itse just huhtikuussa vaihdoin lennon edelliselle päivälle, kun ajoissa ilmoittivat peruutuksesta. Siis ihan netissä tein.
Mutta ei toi mikään yleispätevä keino ole. Siellä on niin monenlaista tilannetta takana. Maaliskuussa oli munchenin lento peruttu, niin aspa ehdotti Zurichia ja sinne sit vaihdettiin, kun alpeille oli matka.
Miksi olisi?Aamulla finskin chatissa kysyttiin, voiko lennon Napoliin vaihtaa edelliselle päivälle. Ei ole kuulemma saatavuutta. Sitten kysyttiin, voiko lennon vaihtaa Roomaan, niin vastattiin että määränpään muuttaminen ei ole mahdollista.
Itse joskus ehdotin, että lähtöpaikkaa voidaan vaihtaa, jos perutun lennon tilalle löytyisi samaan aikaan lähtevä, hoidan itseni toiseen kaupunkiin. Ei kuulemma mahdollista. Ei tullut fiilis, että tärkeintä olisi saada asiakas kotiin.Miksi olisi?
Määränpään muutoksia tarjoavat, jos lento on peruttu.
Tai sitten ostat kalliimman lipun, jossa muutosoikeus.