Luottokortit

Itsellä ei kyllä op platinumiin liitetty pp ole koskaan tehnyt mitään (ainakaan äpissä/verkkopankissa) näkyvää katevarausta ja aiemmin ainakin amexin kylkeen tullut pp kortti toimi voimaasaolovuoden loppuun vaikka amexin suljin. Toki ehtojen mukaanhan nuo kuuluvat kortteihin, eli voihan sieltä tulla periaatteessa lasku perässä jos ehdot eivät täyty.

Onko kellään kokemusta noiden korttivakuutusten käytöstä jos kortti on lopetettu/irtosanottu, mutta ollut voimassa kuitenkin hankinta/tapahtumahetkellä? Esim matka/vahinko tapahtunut joulukuussa, mutta kortti irtosanottu vuodenvaihteessa ja vahinko huomattu vasta nyt tammikuussa?

Minä en kyllä muista kertaakaan että olisi tullut. Olen mennyt joskus näyttäen suoraan OP Platinumia ja joskus näyttäen PP:n qr:ää, eikä oo kummallakaan tavalla tullut ainakaan minulle asti mitään infoa katevarauksista.
Ainakin itse olen PP QR:ää näyttänyt niin sitten pyydetty näyttämään korttia myös. Sitten on ollut myös tapaus jossa näytin vain QR:n ja tuli sentin katevaraus (ainakin notifikaatio OP:n äpistä). Tästä on toki aikaa miltein vuosi.

Onko Amex Platinumiin edelleen voimassa joku hyvä kutsukampanja, mistä aiemmilla sivuilla on keskusteltu? Itse en löytänyt heidän sivuiltaan mitään selkeää mainintaa.

Ei ole nyt kampanjaa päällä, mutta eiköhän sellainen parin kuukauden sisään taas ala.
Onko kampanja ns. yhtä hyvä kutsujalle ja vastaanottajalle? Eli että molemmat saavat saman verran pisteitä? Vai eroaako jollain olennaisella tavalla? Ilmeisesti Amex pisteitä tuli ainakin edellisessä kampanjassa 150 000, kun käytti tarpeeksi kuukaudessa 13 kuukauden ajan?

Onko kampanja ns. yhtä hyvä kutsujalle ja vastaanottajalle? Eli että molemmat saavat saman verran pisteitä? Vai eroaako jollain olennaisella tavalla? Ilmeisesti Amex pisteitä tuli ainakin edellisessä kampanjassa 150 000, kun käytti tarpeeksi kuukaudessa 13 kuukauden ajan?
On joo, sama muutos molemmille osapuolille.

Kutsupisteet ilman kampanjaa on 100k ja kampanjassa ollut tähän asti 150k, mikä ei toki ole tae tulevasta, mutta odotus on vahva.

Molemmat saa 150k sit kun 150k-ref-“jahtikausi” alkaa taas.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 444
Jäsenet
81 150
Uusin jäsen
Peksu13

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom