Joo eipä tpimi täälläkään mobilepayssa Curve ja itsellänikin on tuo 4445.
Välillä tuo Curve-Morrow tekee ihmeellisyyksiä. Tällä kertaa Paypalilla maksettu (Curve) ostos varasi summan kolmeen kertaan (varaus näkyy molemmilla korteilla 3x).
Vähän sivuuttaen Mobilepay:hin liittyvää ongelmaasi, mutta mulla on ollut jo pari kertaa selvitettävää Curven kanssa ylimääräisistä epäonnistuneista veloituksista ulkomailla. Suomessa toistaiseksi kaikki on toiminut oikein, mutta viimeksi tammikuussa Espanjassa yritin hotelliin saapuessani maksaa Curve+Morrow yhdistelmällä ensin 2 200 euroa, josta maksu epäonnistui ja tämän jälkeen kolme epäonnistunutta maksuyritystä hotellin ehdottamalla 1 500 euron summalla, koska epäilivät päivittäistä maksurajaa, mitä minulla ei toki ole.
Kaikki noi epäonnistuneet maksut näkyivät välittömästi Google Payssä refunded-tilassa, koska eivät menneet läpi, silti Curvelle tämä selitys ja kuvakaappaus ei aluksi riittänyt, vaan halusivat jotain todistuksia hotellilta maksun epäonnistumisesta, mikä hotellihenkilökunnalta pyydettäessä oli mahdottomuus, koska niistä ei tulostunut edes kuittia, koska epäonnistuivat.
En epäillyt hetkeäkään mitään huijausta, koska näin ihan itse omassa puhelimessani, että Google Pay:ssa ne oli palautettu, mutta Curve ei ollut palauttanut niitä summia luottokortille.
Lopuksi pitkän väännön jälkeen Curven kanssa todistaen, että jouidin maksamaan toisella kortilla ja että hotelli oli all inclusive yms, eli ei ollut tulossa lisäveloituksia hotellilta tai muuta vastaavaa ne suostui palauttamaan rahat Morrowin kortille.
Päätin siinä kohtaa, että kun Curven toimimattomuudesta oli reissun aikana 6 700 euroa luottoa "jumissa", se oli sitten viimeinen kerta, kun käytän Curvea mihinkään isompaan maksuun. Pienet 2,50-20 euron lähimaksut ottaa vähemmän päähän, jos niistä pitää alkaa vääntämään.