Mafia: The old country (PS5, Xbox series &PC) 8/2025

Vajaa tunti takana, perus UE5 mikrostutteroivaa kakkaa.

En tiiä, saatan refundaa, kuulemma hitosti dialogia ja vähän toimintaa luvassa, onko sitten mulle 50€ arvoinen pläjäys jonka jaksaa kerran/ kaksi mm. lineaarisuudesta johtuen...
Ja siihen UE5:sen kylkeen vielä Denuvo. No itse pelin pitäisi kyllä olla ihan hyvä jos tällaisista diggailee ja Mafia 1 ja 2 on ollut mieleen.

Tässä Daniel testailee pelin alkua suositeltua vastaavalla kokoonpanolla, ehkä hieman heikommalla.

Vajaa tunti takana, perus UE5 mikrostutteroivaa kakkaa.

En tiiä, saatan refundaa, kuulemma hitosti dialogia ja vähän toimintaa luvassa, onko sitten mulle 50€ arvoinen pläjäys jonka jaksaa kerran/ kaksi mm. lineaarisuudesta johtuen...
Täällä ei ole ollut pienintäkään stutterointia. Asennettu liian hitaalle levylle?

Täällä ei ole ollut pienintäkään stutterointia. Asennettu liian hitaalle levylle?
Haha, ei ollut ei vaan kaikkein nopeimmalle sn8100, 4080s & 7800x3D. Oli tuota kai jossain tutkittukin että paremmassa jamassa UE5 kuin Stalker 2 esim.

Ei vaan ollut 50€ arvoista kun oli jotai 60 average fps sellasilla asetuksilla millä olisin halunnut pelata.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 808
Jäsenet
78 686
Uusin jäsen
pva3000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom