@King Im Jo Huomenta , taidan hokasta mulla samaa.
pelkään sikana kaikkea, välillä meinaa tulla kesken kaiken paniikkia päälle, että nyt kuolen ja kaikki kaatuu päälle.
tulee valtava pelon tunne, ja hälinä ja sekasorto, en kykene käsittelemään sitä.
ja koska olen orientoitunut elämässäni että kaikki pitää olla hankassa niin fituiksi menee...
Toi keskittyminen on fiksua, mäkin sain psykalta linkin viralliselle sivustolle jossa on paniikkikohtauksen oireet ja miten olla kun iskee.
Itsellä kuten ehkä luit jäi ottamassa opamoxit ja läksin sunnuntaikirkkoon, siinä tuli kituen 2h, olisi ohjeiden mukaan fiksua lähteä vähäksi
aikaa tilanteesta veke mutta palata sitten.
Suomalaisella sisulla mää istuin penkillä ja ajattelin että minähän en luovuta, siinä auttoi ettei antanut ajatusten harjailla.
laskin uudestaan ja uudestaan paidan nappeja keskittyneesti, sama mulla ja muilla helpottaa kun kaduilla kävellessä laskee asioita,
mm. vastaan tulevia autoja, parkkipaikalla olevien autojen määrää, tsiikaa rekkareita ja yrittää muistella niitä.
harva muuten tsiikaa vastaan-tulevista autoista rekkareita, mää melkein aina tsiikaan niin, kerrankin katsoin että fitsin tutun näköinen rekkari
niin olikin frendi joka oli tulossa hakemaan mua kerholta, heti soi kellot että "penahan se siinä on"..
uskon että hokasen mistä on kyse.
Itse mietin monesti että intissä käytin 2*20mg tenoxia nukkumiseen sitten viimeisenä yönä en enää ottanut yhtään ja lopetin seinään.
Sitten intin jälkeen himassa tuli vatsa kipeäksi , keliakia, oli olevinaan karmea nälkä mutta ei ruisleipää saanut kurkusta alas.
Ehkä mulla paniikit ja masiksen aiheutti alunperin toi että lopetin tenoxit seinää,, en tiedä..
mulla arvauskeskuksen lekuri veti rivatrili 30vuoden jälkeen veke, seinään vaan.
sanoin että ei saa lopettaa tolleen, kaikki psykat ja erikosilekurit ovat sanoneet niin.
tämä puoskari vaan "kyllä ne viekkarit aikaa myöten helpottaa, ota opamoxia"
Huokaus.
Tsemppiä Siulle.
Mä turvaan mediin useasti, kun tulee paniikkikohtausta ja epänormaalia oloa niin chekkaan että olen ottanut 2*15mg opaa, jos on niin älä hitto mesoa.
niin tajuan että kyllä se tästä.
mutta jos hokasen etten ole ottanut niin tulee paskat olot, siksi yleensä kannan aina nappeja mukana taikka jos lähden pidemmälle niin otan varmuukseksi 2*opaa, se kuittaa pitkäksi aikaa.