Kiitoksia kaikille tietäjille avusta. Luulen että pääsen näillä eväillä eteenpäin ja saan kasattua/ ostettua mieluisan näpyttelyvekottimen.
Täytyy vaan ruveta listaamaan pakolliset asiat johonkin ja sitä kautta harventaa malleja.
Onnea etsintään!
Samalla vinkkinä, että älä mieti liikaa, koska vaihdat sen myöhemmin kummiskin
Tämän harrastuksen hienous ja kirous, aina voi jotain säätää ja parantaa. Josta syystä hotswap lankku on ehdottomasti suositeltavaa, toki se alkaa olla aika vakio-ominaisuus.
Kuitenkin pitäisin hotswapia vaatimuksena otat sitten prebuildin tai barebonen.
Jos se leiska yhtään kiinnostaa ja haluat rajata vaihtoehtoja jo lähtiessä reilusti, voin suositella 96 % kokoa.
Käytännössä full size toiminnot TKL koossa, joka on itselle niin nappin etten muita kokoja edes harkitse enää. Vaatii kyllä tottumista, mutta tottuu nopeasti.
Komppaan myös ketjussa aiemmin mainittua siitä, että GMMK2 on aavistuksen korkeampi kuin vaihtoehdot.
Siihen kuitenkin itse totuin myös nopsaan ja nyt pidän siitä jopa enemmän kun matalammista lankuista. Tietysti täysin makuasia, mutta ellei aiemmasta oman käden kokemuksesta jo tiedä, että korkeampi näppis ei toimi, voi pitää vaihtoehtona mukana.
@Lemmus juu aika huonoa olisi jos Keychron/Glorious ei tarjoaisi 96 pinnasen hattuja kun sitä kokoa myyvät
Olen tuohon GMMK2 tykästynyt siinä määrin etenkin modausten jälkeen, että en ihan heti ole vaihtamassa, mutta kiinnostaisi kokeilla Keychronin vastaavia kyllä.
Modauksina lisäsin pari kerrosta PE vaahtomuovia PCB:n alle ja poistin keskellä olevan painolevyn ihan jotta saa tasaisemmin vaimennuskerrokset, myös PCB:n pohja teipattu, mutta lähinnä halusin kokeilla vaikuttaako PE modin lisäksi, eipä juuri.
Hatut on tosiaan Tai Hao Cream ja juuri laitoin TTC Bluish White kytkimet, aiemmin ollut mm. Durock Shrimp, Ajazz Kiwi, Kailh Pro Purple.