Metallimusiikki

Julkaistiin kyllä tämän vuoden puolella helmikuussa. Ihan hyvältä kyllä vaikutti, ellei sitten halua Mayhemiansa 100 % nuoruuden kaaoksen kylvettämänä.

Darkthronen uusi biisi oli aika hyvä. Harmi että kalliimmassa boksijulkaisussa on omaan makuuni hienompi kansitaide kuin pelkällä albumilla.

Sylettää kyllä nää Äxän hinnat. Liki monopolin saavutettuaan hinnat on noussu ihan pimeesti. En tiedä mistä muualtakaan sitä ostaa, kun esim. Vinyl-digital ei myy metallimusaa.

Julkaistiin kyllä tämän vuoden puolella helmikuussa. Ihan hyvältä kyllä vaikutti, ellei sitten halua Mayhemiansa 100 % nuoruuden kaaoksen kylvettämänä.

Darkthronen uusi biisi oli aika hyvä. Harmi että kalliimmassa boksijulkaisussa on omaan makuuni hienompi kansitaide kuin pelkällä albumilla.

Niil on välillä tosi hienot kannet..

Mua kiinnostais myydäänkö Levykauppa Äx-kaupoissa bändipaitoja vai pelkästään netistä voi hankkia??

En tiedä kiinnostaako turinointi täällä ketään, mutta turinoidaan nyt.

Itsehän en metallimusiikkia nuorena kuunnellut yhtään, vaan mulle porttihuumeena toimi Poppy. Jonkin YouTube-algoritmi-rabbitholen kautta törmäsin Poppyn silloin juuri julkaisemaan levyyn I Disagree, ja se oli vähän erikoista raskaampaa musaa ja tykästyin silloin niin paljon, että ”kulutin levyn loppuun” eli en jaksanut kuunnella sitä enää. Jos Poppy ei ole tuttu nimi niin hänen musiikkinsa ennen tuota levyä oli sellasta purkkapoppia; itse tiesin häneltä vain piisin Lowlife, joka oli kai jonkin sortin hitti aikanaan ainakin Jenkeissä.

Nykyään tuo I Disagree on itselle liian kesyä, ja siirryin sitten synkemmille vesille Burzumin ja muun ysärinorjalaisen kautta Oranssiin Pazuzuun ja kumppaneihin. Nykyään olen tykästynyt stoner/doom/drone metallin maailmaan, ja näihin hitaisiin jyystöihin toivonkin suosituksia; olen vasta kastellut varpaani tämän aihealueen osalta.

Laitanpa linkit pariin Poppyn I Disagreen piisiin, vaikka veikkaan sen olevan turhan kesyä tämän langan seuraajille, mutta eihän sitä tiedä jos joku sattuisikin vaikka tykkäämään. I Disagreen jälkeen Poppy ei ole enää heviä tehnyt vaan siirtyi tekemään poppirokkia, joka kuulostaa siltä, että olisi ollut suosittua noin 20 vuotta sitten.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=FE6_Cay9EPY

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=fiH9YPSPNlA

Statistiikka

Viestiketjuista
304 639
Jäsenet
82 511
Uusin jäsen
Teetee80

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom