Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Moro! Mistä kannattaa nykyään hankkia Xbox Game pass/ Live gold koodit? Olen muutaman vuoden tilannut aina halvimmalta koodimyyjältä mitä Googlettamalla on löytynyt ja aktivoinut VPN:n kautta, mutta nyt kun tilasin ensin MTCGamesilta ja sen jälkeen instant-gaming.com:ista 12 kk Live gold/Gmepass core koodin ja molemmat vaativat heti maksun suorittamisen jälkeen henkkareiden kuvan lähettämistä, mikä on meikäläiselle muutaman kympin ilon takia iso NO NO. Toinen palautti jo rahat luottokortille ja toinen varmasti hoitaa asiansa myös, kun luottokortista on kyse.

Eli mitä välittäjiä olette nyt lähiaikoina käyttäneet, jotka edelleen toimisi periaatteella luottokorttimaksu ineen ja samoin tein toimitetaan koodi, eikä aleta vaatimaan mitään oman sielun verifiointia?
Pari viikkoa sitten ostin cjs cd keysistä 12kk corea (tuli 4x3kk koodit joilla sai 13kk aikaa) ja 1kk ultimatea jolla tuli sitten muunnoksella muistaakseni 11kk ultimatea ja hinta oli 51€.
Ei tuo nyt kauhean paha ollut.
Harmi vaan että nuo nhl ja fifa 24 ei kuulu EA playhin.

Edit. Ja maksu onnistui Paypalilla.

Joo EA Play kuuluu mutta ei siihen tarvitse sitä Xbox appia. Ne saa ihan suoraan EA Appista asennettua kun tilit on linkitetty.

Eiköhän se silti tosta linkityksestä johdu eli tarkistaako sitten jotenkin jäsenyyksien ajantasaisuuden noita käynnistämällä. Samanlailla Xbox App alkaa käynnistämään Riot Clienttia käynnistyksessä sen jälkeen kun noi on linkannut ja Game Passilla saa Riotin peleihin noita erilaisia etuja.

Eiköhän se silti tosta linkityksestä johdu eli tarkistaako sitten jotenkin jäsenyyksien ajantasaisuuden noita käynnistämällä. Samanlailla Xbox App alkaa käynnistämään Riot Clienttia käynnistyksessä sen jälkeen kun noi on linkannut ja Game Passilla saa Riotin peleihin noita erilaisia etuja.
Tuo käynnistely on uudempi juttu kuin linkitys.

Kyseleekö muillaki aina pelin käynnistyksessä kirjautumistietoja? Ei siinä tarvi painaa ku Seuraava-nappia, mutta tuommonen on tullu nyt parin päivän sisällä. Darktide kysyy tuota jopa kaksi kertaa.

Kyseleekö muillaki aina pelin käynnistyksessä kirjautumistietoja? Ei siinä tarvi painaa ku Seuraava-nappia, mutta tuommonen on tullu nyt parin päivän sisällä. Darktide kysyy tuota jopa kaksi kertaa.
Ei kysy, kerran vaan kun pelin asentaa, sen jälkeen ei ikinä.

Jokainen peli kysyy sitä kerran.

Itsellä vaihtelee pääasiassa 20 - 60 MB/s välillä, joskus harvoin tulee 160 MB/s mutta sen nopeampaa ei ole näkynyt vaikka kaistaa riittäisi reilusti ylikin.

Itsellä ei oöe kuin 600 megainen download, niin jää väkisin alle sadan, mutta olen varmaan niin vanha, että palvelusta riippumatta tuntuu, että ei tarvitse kauhean kauaa odotella latausten valmistumista. Toisessa keskustelussa olikin juuri puhetta Steamin latausnopeuksista ja siitä, että piti aikanaan vaihdella palvelinta, että sai paremmin kaistaa täytettyä.

Ei kysy, kerran vaan kun pelin asentaa, sen jälkeen ei ikinä.
Itsellä ei oöe kuin 600 megainen download, niin jää väkisin alle sadan, mutta olen varmaan niin vanha, että palvelusta riippumatta tuntuu, että ei tarvitse kauhean kauaa odotella latausten valmistumista. Toisessa keskustelussa olikin juuri puhetta Steamin latausnopeuksista ja siitä, että piti aikanaan vaihdella palvelinta, että sai paremmin kaistaa täytettyä.
Mulla kysyy nykyään jokaisella pelin käynnistyksellä. Jos sitä ei ole muilla niin joku bugi taas... Kylläpä näitä riittää.

Mulla kysyy nykyään jokaisella pelin käynnistyksellä. Jos sitä ei ole muilla niin joku bugi taas... Kylläpä näitä riittää.
Aina tuo on sen kerran alussa kysynyt uutta peliä aloittaessa lupaa. Ei todellakaan mikään bugi.

Aina tuo on sen kerran alussa kysynyt uutta peliä aloittaessa lupaa. Ei todellakaan mikään bugi.
Oon käyttäny tätä vuoden ja tiedän että kysyy ekalla kerralla. Kirjotin jo ekassa viestissä että se kysyy jokaisella pelin käynnistyksellä.

Oon käyttäny tätä vuoden ja tiedän että kysyy ekalla kerralla. Kirjotin jo ekassa viestissä että se kysyy jokaisella pelin käynnistyksellä.

Sama bugi alkoi minulla noin viikko sitten, jos tarkoitat sitä "Tervetuloa takaisin" -ruutua. Aiemmin ei tullut, mutta mielestäni se alkoi nyt viimeisimmästä päivityksestä. Ennen tosiaan riitti kuittaukset pelin 1. käynnistyksellä.

Googlettelin ratkaisua, ja ilmeisesti tuo on tasaisesti ilmestyvä bugi, koska hakuosumia löytyy viime vuosilta eri väliajoin.

Vaikuttaa että tämä bugi (sanoo aina tervetuloa takaisin) tulisi uudempien Xbox-versioiden myötä.

Itsellä oli muu väliaikainen ongelmia, ja laitoin aivan perus Xbox-version, ei ollut tätä bugia, sitten selvisikin että alkuperäinen ongelma, jota yritin ratkoa, oli Windows Update.

Ongelman korjauksen jälkeen päivitin Xboxin / liityin taas Insider-ohjelmaan ja tämä "tervetuloa takaisin" bugi tuli takaisin.

Xbox versio sanoo näin:
1698426577249.png

Ja nyt kun käynnistin ei kysellyt enää mitään, mutta pari tuntia sitten pelasin yhen pelin ja silloin vielä kyseli. Tuossa välissä ei tullut mitään päivityksiä meikän koneelle enkä käynnistäni uudestaan.

Ja nyt kun käynnistin ei kysellyt enää mitään, mutta pari tuntia sitten pelasin yhen pelin ja silloin vielä kyseli. Tuossa välissä ei tullut mitään päivityksiä meikän koneelle enkä käynnistäni uudestaan.
Niin, ehkä se on joku niiden nettinuuskujuttu?

Vaikkapa Fortnitessa aina välillä tulee, että "Hyviä uutisia! Automaattinen HDR-tila on päällä!" (suoraan ulkomuistista tehty Suomennos).
Ja aina välillä ei tule. Veikkaan, että se johtuu vaikkapa auringonpilkuista tjsp? :rofl:

Vieläkö gold muuttuu samalla kaavalla game passin kuukausiksi? En oo vuoteen ainakaan game passia uudistanut, mutta nyt voisi. Eli ostan vaikka 12kk goldia jostain ja sitten kuukauden game pass ultimatea?

Vieläkö gold muuttuu samalla kaavalla game passin kuukausiksi? En oo vuoteen ainakaan game passia uudistanut, mutta nyt voisi. Eli ostan vaikka 12kk goldia jostain ja sitten kuukauden game pass ultimatea?
Kyllä, kaava on edelleen sama, mutta muuntosuhde on heikentynyt 1:1 -> 3:2, eli 12kk Goldista saa enää 8kk Ultimatea:

1698567998633.png

e8x5dpu9.png

Tulossa game passiin. Coming Soon to Game Pass: Like A Dragon Gaiden, Wild Hearts, Football Manager 2024, and More - Xbox Wire

- Headbangers: Rhythm Royale (Cloud, Console, and PC) Saatavilla nyt
- Jusant (Cloud, Console, and PC) Saatavilla nyt
- Wartales (Cloud, Console, and PC) Saatavilla nyt
- Thirsty Suitors (Cloud, Console, and PC) – Marraskuu 2
- Football Manager 2024 (PC) – Marraskuu 6
- Football Manager 2024 Console (Cloud, Console, and PC) – Marraskuu 6
- Dungeons 4 (Cloud, Console, and PC) – Marraskuu 9
- Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name (Cloud, Console, and PC) – Marraskuu 9
- Wild Hearts (Cloud, Console, and PC) EA Play – Marraskuu 9
- Spirittea (Cloud, Console, and PC) – Marraskuu 13
- Coral Island (Cloud and Xbox Series X|S) – Marraskuu 14

Poistuvat pelit:

1698758521102.png

- Jusant (Cloud, Console, and PC) Saatavilla nyt

Lyhyen testin perusteella vaikuttaa kivalta tunnelmalliselta ja jotenkin meditatiiviselta seikkailulta. Ei puhetta, hiukan luettavaa. Lähinnä kiipeämistä ja tutkimista. Uniikki tunnelma.

Dungeons 4 alko kiinnostelemaan, mutta julkaisu vasta ens viikolla. Wartales lähti asennukseen ja jossaki välissä Headbangers. Kumma ettei tuollasia Rhythm Heaven/Wario Ware pelejä ole enempää PC:llä.

Usemapikin itseäni kiinnostava mutta eniten kiinnostaa tuo Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name kun Yakuza sarjasta jo 0, Kiwami 1-2, Yakuza 3-6 ja Like a Dragon pelattu ja kovasti pidetty.

Eli paljonko halvimmillaan tulee Game Passin hinnaksi kun oikein kikkailee?
VPN tulille ja kikkailee, niin kaikkea about ns tarjouskoodeista ilmaiseksi 1-3 kk. Ja sitten, jos jopa investoi, niin Turkki/Brasilia haltuun ja ns Live Goldeja jostain halvalla ja ne sitten muuttaa Game Passiksi (suhdeluvusta en tiedä enää, kelaas ketjua)

Hain siis sitä että mihin hintaan se sitten asettuu kaiken tuon jälkeen alimmillaan?

Hain siis sitä että mihin hintaan se sitten asettuu kaiken tuon jälkeen alimmillaan?
Kuusi viestiä ekan viestisi yläpuolella kerrotaan muuntosuhteen olevan 12kk Gold -> 8kk Ultimate.
Kyllä, kaava on edelleen sama, mutta muuntosuhde on heikentynyt 1:1 -> 3:2, eli 12kk Goldista saa enää 8kk Ultimatea:

1698567998633.png
Sitten etsimään niitä halvimpia Goldeja ja siinähän se hinta sitten on?

Ihan nyt oikeesti..oot kyselly samaa pari sivua taaksepäin. jo edellisellä sivulla oli yksi vastaus ja muuntosuhde on jo moneen kertaan mainittu.
Pari viikkoa sitten ostin cjs cd keysistä 12kk corea (tuli 4x3kk koodit joilla sai 13kk aikaa) ja 1kk ultimatea jolla tuli sitten muunnoksella muistaakseni 11kk ultimatea ja hinta oli 51€.
Ei tuo nyt kauhean paha ollut.
Harmi vaan että nuo nhl ja fifa 24 ei kuulu EA playhin.

Edit. Ja maksu onnistui Paypalilla.

Onko se nyt nii vaikeaa itse ettiä se halvin, jos toi ei ole vielä tarpeeksi halpa?

Viimeksi muokattu:
Usemapikin itseäni kiinnostava mutta eniten kiinnostaa tuo Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name kun Yakuza sarjasta jo 0, Kiwami 1-2, Yakuza 3-6 ja Like a Dragon pelattu ja kovasti pidetty.
Pitäisi näköjään alkaa odottelemaan pidempään noita Game Pass uutisia, kun ehdin jo itse ostaa tuon Like A Dragon Gaiden:in Steamiin ennakkoon. Mitenkähän mahtaa Infinite Wealthin kanssa käydä.

Edit: Jaa, olisi sen näköjään jostain nettiuutisesta nähnyt ennen kuin ostin. Menee ihan omaan piikkiin, kun ei tullut kunnolla googlattua ensin. Noh, menköön lahjoituksena hyvään tarkoitukseen :)

Viimeksi muokattu:
Pitäisi näköjään alkaa odottelemaan pidempään noita Game Pass uutisia, kun ehdin jo itse ostaa tuon Like A Dragon Gaiden:in Steamiin ennakkoon. Mitenkähän mahtaa Infinite Wealthin kanssa käydä.

Edit: Jaa, olisi sen näköjään jostain nettiuutisesta nähnyt ennen kuin ostin. Menee ihan omaan piikkiin, kun ei tullut kunnolla googlattua ensin. Noh, menköön lahjoituksena hyvään tarkoitukseen :)
Steamissahan voi tehdä myös refundit tietyin ehdoin. En muista miten toimi ennakoiden suhteen.

Steamissahan voi tehdä myös refundit tietyin ehdoin. En muista miten toimi ennakoiden suhteen.
Pitäisi tosiaan onnistua, jos olisi suoraan Steamistä, mutta satuin tottakai ostamaan tällä kertaa avaimen ulkopuolelta ja noiden kanssa ei onnistu refund. Näyttää aika todennäköiseltä, että tuo Infinite Wealth tulisi myös Game Passiin, joten pitää malttaa sen kanssa sitten :)

Kiitos! Näsäviisastelijoille rautalangasta: jos ollaan Game Pass -ketjussa, voinee perustellusti olettaa, että täällä löytyy henkilöitä, jotka ovat sellaisen itsellensä tilanneet ja siten ovat tietoisia hinnasta, johon on mahdollista päästä ja ovat siten kykeneviä vastaamaan kysymykseen suoraan. Miksi siis alkaisin itse googlailemaan eri korttien hintoja, arvioimaan muuntosuhteita kun voin suoraan kysyä asiasta sellaiselta, joka tuon kaiken on jo käytännössä toteuttanut? Aivan.

Kiitos! Näsäviisastelijoille rautalangasta: jos ollaan Game Pass -ketjussa, voinee perustellusti olettaa, että täällä löytyy henkilöitä, jotka ovat sellaisen itsellensä tilanneet ja siten ovat tietoisia hinnasta, johon on mahdollista päästä ja ovat siten kykeneviä vastaamaan kysymykseen suoraan. Miksi siis alkaisin itse googlailemaan eri korttien hintoja, arvioimaan muuntosuhteita kun voin suoraan kysyä asiasta sellaiselta, joka tuon kaiken on jo käytännössä toteuttanut? Aivan.
Tässä nyt tosin on se, että nuo kauppapaikkojen kuten Livekortti yms. hinnat elävät välillä ja myös merkitystä meinaako hankkia VPN:n avulla esim. Turkin halpaa Goldia/Corea (tätä taitaa pystyä enää tankkaamaan vain 12kk tosin).
Itselläni kun on taas friends&family pääsy Microsoftin kauppaan, niin saan sieltä itselleni hyvään hintaan Goldit, joka taas ei korreloi "markkinahinnan" kanssa.
Ajantasaisimman tiedon siis saa katsomalla mitä nuo koodit maksavat ostohetkellä ja laskemalla tuon 3:2 konversion, joten ihan oikeassahan nuo "näsäviisastelijat" olivat.

Tässä nyt tosin on se, että nuo kauppapaikkojen kuten Livekortti yms. hinnat elävät välillä ja myös merkitystä meinaako hankkia VPN:n avulla esim. Turkin halpaa Goldia/Corea (tätä taitaa pystyä enää tankkaamaan vain 12kk tosin).
Itselläni kun on taas friends&family pääsy Microsoftin kauppaan, niin saan sieltä itselleni hyvään hintaan Goldit, joka taas ei korreloi "markkinahinnan" kanssa.
Ajantasaisimman tiedon siis saa katsomalla mitä nuo koodit maksavat ostohetkellä ja laskemalla tuon 3:2 konversion, joten ihan oikeassahan nuo "näsäviisastelijat" olivat.
Tämän lisäksi ne ”erityistarjoukset” toisinaan näkyvät sitä selaavalla laitteella vain hetken (tarjous saattaa triggeröityä vasta kun tuotetta olet kertaalleen selannut) ja seuraavalla käynnillä hinta jo muuttunut ja eri kauppapaikkoihin kelpaa erilaiset maksutavat joten jokaisella ei mahdollisuutta sitä halvinta edes ostaa.

12kk Live Goldin hinta omalla puhelimella, jolla aamusta hintoja vilkaisin, on nyt 27.59€ ja samasta paikkaa läppärillä hintana 25.64€. Halvempiakin varmasti löytyy, tuo hinta sellaisesta paikasta josta itse luottavaisin mielin voisin tilata.

12kk Gold = 8kk Ultimate
Tilausta tehdessä 1kk bonusta laittamalla ”automaattinen uusiminen päälle”. Laitetaan 26.5€ keskiarvoksi 12kk Goldille:

8kk (9kk) Ultimate = 26.5€ eli 2.94€/kk
16kk (17kk) Ultimate = 53€ eli 3.12€/kk
24kk (25kk) Ultimate = 79.5€ eli 3.18€/kk

Ilman VPN:ää 24kk Goldia/Corea maksaa alle 90€ mikäli haluaa kikkailua vähentää.

Tämän lisäksi ne ”erityistarjoukset” toisinaan näkyvät sitä selaavalla laitteella vain hetken (tarjous saattaa triggeröityä vasta kun tuotetta olet kertaalleen selannut) ja seuraavalla käynnillä hinta jo muuttunut ja eri kauppapaikkoihin kelpaa erilaiset maksutavat joten jokaisella ei mahdollisuutta sitä halvinta edes ostaa.

12kk Live Goldin hinta omalla puhelimella, jolla aamusta hintoja vilkaisin, on nyt 27.59€ ja samasta paikkaa läppärillä hintana 25.64€. Halvempiakin varmasti löytyy, tuo hinta sellaisesta paikasta josta itse luottavaisin mielin voisin tilata.

12kk Gold = 8kk Ultimate
Tilausta tehdessä 1kk bonusta laittamalla ”automaattinen uusiminen päälle”. Laitetaan 26.5€ keskiarvoksi 12kk Goldille:

Ilman VPN:ää 24kk Goldia/Corea maksaa alle 90€ mikäli haluaa kikkailua vähentää.
Mukavaa, kun jaksoit noita laskea auki. Jos laskit oikein on mielenkiintoista, että yksi vuosi kerrallaan on kannattavampaa, kun ottaa monen vuoden satsi kerrallaan. Toki siitähän ei voi tietää, missä vaiheessa Microsoft muutta taas hyvityssuhdetta.

Mukavaa, kun jaksoit noita laskea auki. Jos laskit oikein on mielenkiintoista, että yksi vuosi kerrallaan on kannattavampaa, kun ottaa monen vuoden satsi kerrallaan. Toki siitähän ei voi tietää, missä vaiheessa Microsoft muutta taas hyvityssuhdetta.
Selittyy sillä, että se ilmainen extrakuukausi on hintavaikutukseltaan paras mitä lyhyemmälle ajalle se jakautuu.

12kk Gold = 8kk Ultimate

Nämähän siis oli goldin hintoja? Ultimate 1kk päälle vielä 1-15e, jotta muuntuvat ultimateksi.

Selittyy sillä, että se ilmainen extrakuukausi on hintavaikutukseltaan paras mitä lyhyemmälle ajalle se jakautuu.
Tuossä ilmaisessa lisäkuukaudessa on vaan se ongelma, että sen saaminen tuntuu riippuvan täysin kuun ja tähtien asennosta. Esim. itse en ole saanut kyseistä ikinä, joten kannattavinta oli tankata goldit täyteen ja upgradeta yhdellä Ultimate-kuukaudella (ehdin saada tuolla 1:1 muunnolla).

Tuossä ilmaisessa lisäkuukaudessa on vaan se ongelma, että sen saaminen tuntuu riippuvan täysin kuun ja tähtien asennosta. Esim. itse en ole saanut kyseistä ikinä, joten kannattavinta oli tankata goldit täyteen ja upgradeta yhdellä Ultimate-kuukaudella (ehdin saada tuolla 1:1 muunnolla).

Niinpä. Itse sain extra kuukauden jokaisen 3kk kortin päälle kun otin täydet 36kk

Niinpä. Itse sain extra kuukauden jokaisen 3kk kortin päälle kun otin täydet 36kk
Itse veikkaan, että johtuu auringonpilkuista...
Itselle tuli edellisellä kerralla jokaisesta se kuukausi lisää.
Sitten pistin kaverille, hänelle tuli ensimmäisestä.
Ja nyt kun tovi sitten pistin itselleni, ei tullut ensimmäisestäkään ;)

12kk Gold = 8kk Ultimate

Unohdit näistä laskuista sen et nykyään tulee maksaa se 15€ kertamaksu kun ultimateks kääntää tuon tilauksen, enää ei tunnu olevan tarjolla sitä 1€ päivitystä jos on joku voimassaoleva tilaus, mut toki saattaa joskus palata väliaikaisesti. Mut siinä tulee automaattisesti se yks lisäkuukaus. Ite ostin eilen 30€ 12kk koodin ja siihen päälle 15€ Ultimaten joka sit anto 9kk Ultimatea, ei tarjonnu ilmaista kuukautta automaattisen velotuksen päällekytkemisestä. Eli mulla tuli hinnaks aikalailla tasan 5€/kk ja toi oli sillä hetkellä halvin diili mitä löyty jos katto vuoden tilausta.

En tiedä mistä oot noita alle 30€ koodeja löytäny, Instant Gaming näennäisesti tarjoaa joo alle 30€, mut kassalla tulee kunnon haista vittu-tason ylläri ja se lyö 24% veroja siihen päälle ihanku oltais jenkkilässä ja hinnat ilmotetaan ennen veroja ennenku meet kassalle. Toi mun 30€ koodi oli tosiaan Turkin koodi, joita ei saa pinottua enää kun sen 12kk max. Seuraava askel ylöspäin on kaiketi mun ymmärryksen mukaan Brasilian koodi joka onkin sit jo 38€/12kk hinnaltansa nopeasti katsottuna. Toki jos noita 12kk koodeja löytää halvemmalla sellasia joita saa pinottua sen 36kk asti, niin kertokaa sit ihmeessä.

Eli korjattuna noi hinnat olis seuraavat:

8kk (9kk kun vaihdat Ultimateks, 10kk jos saat bonuskuukauden, Turkin koodi, eli max 12kk pinottavissa) = 30€ koodi + 15€ Ultimaten aktivointi = 5€/kk
16kk (17kk Ultimaten aktivoinnin jälkeen, 18kk tuurilla) = 76€ koodit + 15€ Ultimate = 5,35€/kk
24kk (25kk Ultimaten aktivoinnin jälkeen, 26kk tuurilla) = 5,16€/kk

En laskenu noihin sitä ilmaista kuukautta mukaan, koska se on arpapeliä aina. Lisäks kanssa joo, noitten 12kk koodienkin hinta vaihtelee aika paljonkin, mut pointtina ehkä enemmänkin se et alle 5€/kk on aika hankala ainakin just nyt päästä.

Onko muuten Turkki ainut jossa on estetty yli 12kk pinoominen? Eli saisko tolla Brasilian koodilla täydet 36kk tarvittaessa? En ainakaan nopeasti googlella löytäny.

Sen Ultimate-päivityksen/konvertoinnin voi myöskin sitten ostaa koodina, ettei ole pakko sitä 15€ maksaa, jos haluaa siinäkin vähän nipistellä pois hinnasta.

Sen Ultimate-päivityksen/konvertoinnin voi myöskin sitten ostaa koodina, ettei ole pakko sitä 15€ maksaa, jos haluaa siinäkin vähän nipistellä pois hinnasta.
Itse ostin jenkkikoodilla 1 kuukauden Ultimatea ja on jäänyt käyttämättä, kun ei se aktivointi sitten mennytkään VPN:llä ihan tostanoin vain. Jouduin VPN:n lisäksi vaihtamaan Microsoft-tilini billing-tiedot jenkkilään ja silti vielä senkin jälkeen olisi pitänyt antaa luottokorttitiedot mahdollista jatkoa varten. Luottokorttitiedot olisin antanutkin, mutta kun paskiainen vaati luottokorttiin liittyvän osoitteen olevan jenkkilässä, joten käytännössä aktivointi tyssäsi siihen. Maksoin siitä koodista vitosen, joten vaikka se meni hukkaan konsolin kautta tulikin euron Ultimaten tarjous, niin sillä sitten kuittasin aiemmin aktivoimani Turkin Goldit Ultimateksi. Toimin kyllä jatkossakin niin, että jos sen 12kk Goldin jostain saan halvalla toimimaan, "loppukruunauksen" hoidan ihan liiton kirjan mukaan konsolin kautta normihinnalla, niin menee varmasti nappiin.

Unohdit näistä laskuista sen et nykyään tulee maksaa se 15€ kertamaksu kun ultimateks kääntää tuon tilauksen, enää ei tunnu olevan tarjolla sitä 1€ päivitystä jos on joku voimassaoleva tilaus, mut toki saattaa joskus palata väliaikaisesti.
Mulla muistikuva, että tämän vuoden puolella iskin 12kk Goldia (uuteen tiliin) ja nakkasin siihen kutsun Ultimaten Trialiin (14päivää) omasta Ultimate tilistä ja siihen sai 8kk + 1kk auto renew bonuksen päälle. Kaiketi siihen tuli tuo Trialin 14 päivääkin, en tarkistanut.

Dead space remakessa näköjään rikki DLSS ja FSR, ihmettelin suttuisuutta ja syy löytyi (alla). Kunnon tunarointia ettei ole korjattu vieläkään...

When using either upscaling technique the game provides, the game uses lower resolution textures compared to using Native + TAA anti-aliasing option. This is not because of the upscaling, but likely due to the wrong texture mipmap being used by the game while upscaling is enabled, which should normally be based on the output resolution of the upscaling option. There is no fix available for AMD and Intel GPU users

Dead space remakessa näköjään rikki DLSS ja FSR, ihmettelin suttuisuutta ja syy löytyi (alla). Kunnon tunarointia ettei ole korjattu vieläkään...

When using either upscaling technique the game provides, the game uses lower resolution textures compared to using Native + TAA anti-aliasing option. This is not because of the upscaling, but likely due to the wrong texture mipmap being used by the game while upscaling is enabled, which should normally be based on the output resolution of the upscaling option. There is no fix available for AMD and Intel GPU users

Game Pass on kyllä oikein mainio idea. En ole tainnut kokeilujaksoja lukuunottamatta kuitenkaan käyttää, kun backlogilla muutenkin liikaa pelattavaa. Mutta esimerkiksi Dead Space remaken osalta oli "kiva" huomata ettei iskenyt itseeni yhtään kyseinen peli ja olisipa harmittanut, jos olisi ostanut sen joskus vaikka alestakin. Monta pienempää peliä tullut pelattua läpi ja hyviä pidempiä pelejä kokeillut ja laittanut toivelistalle. Toki sitten monia pelejä mitä kokeillut kuten Dead Space remake ja jos ei nappaa, niin siirtyy seuraavaan.

Onko siitä Friends & Familystä kuulunut mitään uusia huhuja? 15.8. on päättynyt joku kokeilujakso ja nyt käyvät läpi dataa ja kokemuksia, että millä hinnalla/sopimuksella sitä voitaisiin tarjota. Muuta en löytänyt Microsoftin sivuilta.

Itse ostin jenkkikoodilla 1 kuukauden Ultimatea ja on jäänyt käyttämättä, kun ei se aktivointi sitten mennytkään VPN:llä ihan tostanoin vain. Jouduin VPN:n lisäksi vaihtamaan Microsoft-tilini billing-tiedot jenkkilään ja silti vielä senkin jälkeen olisi pitänyt antaa luottokorttitiedot mahdollista jatkoa varten. Luottokorttitiedot olisin antanutkin, mutta kun paskiainen vaati luottokorttiin liittyvän osoitteen olevan jenkkilässä, joten käytännössä aktivointi tyssäsi siihen. Maksoin siitä koodista vitosen, joten vaikka se meni hukkaan konsolin kautta tulikin euron Ultimaten tarjous, niin sillä sitten kuittasin aiemmin aktivoimani Turkin Goldit Ultimateksi. Toimin kyllä jatkossakin niin, että jos sen 12kk Goldin jostain saan halvalla toimimaan, "loppukruunauksen" hoidan ihan liiton kirjan mukaan konsolin kautta normihinnalla, niin menee varmasti nappiin.
Tuon pystyy kiertämään sillä, että laitat maksutavaksi Paypalin. Itsellänikin on tiedot jenkkilässä, joten luottokorttia ei pysty käyttämään tuossa aktivoinnissa. Ultimate-koodi voi kyllä olla myös global/euro-koodi, sen ei tarvitse olla jenkkien, koska IP osoittaa eurooppaan, mutta siitä huolimatta vaatii tosiaan luottokortin osoitteen jenkkeihin, jos sillä meinaa maksaa. Sinänsä tuo on raivostuttava ominaisuus, että maksutiedot on pakko laittaa, vaikka käyttää aktivoimiseen koodin. Kai se perustuu siihen, että ihmiset ei osaa/muista/jaksa poistaa jatkuvaa laskutusta, jonka tuo operaatio pakottaa laittamaan päälle.
Maksutapaa ei kuitenkaan tarvitse laittaa, kun syöttää Gold/Core-koodeja, vaan vasta Ultimate-koodia käyttäessä.

Sinänsä harvinaista, että Goldia/Corea ei saanut tällä kertaa halvemmalla dollareissa.
Täällä tuli myös 3kk koodeina koko 36kk, vaikka ostin 3x12kk. Taas mennään reilu 2v edullisella Ultimatella.
Eikä muuten tarjonnut koodeja lunastaessa yhtään ylimääräistä kuukautta, jos laittaa jatkuvan laskutuksen päälle.

Viimeksi muokattu:
Tuon pystyy kiertämään sillä, että laitat maksutavaksi Paypalin. Itsellänikin on tiedot jenkkilässä, joten luottokorttia ei pysty käyttämään tuossa aktivoinnissa. Ultimate-koodi voi kyllä olla myös global/euro-koodi, sen ei tarvitse olla jenkkien, koska IP osoittaa eurooppaan, mutta siitä huolimatta vaatii tosiaan luottokortin osoitteen jenkkeihin, jos sillä meinaa maksaa. Sinänsä tuo on raivostuttava ominaisuus, että maksutiedot on pakko laittaa, vaikka käyttää aktivoimiseen koodin. Kai se perustuu siihen, että ihmiset ei osaa/muista/jaksa poistaa jatkuvaa laskutusta, jonka tuo operaatio pakottaa laittamaan päälle.
Maksutapaa ei kuitenkaan tarvitse laittaa, kun syöttää Gold/Core-koodeja, vaan vasta Ultimate-koodia käyttäessä.

Sinänsä harvinaista, että Goldia/Corea ei saanut tällä kertaa halvemmalla dollareissa.
Täällä tuli myös 3kk koodeina koko 36kk, vaikka ostin 3x12kk. Taas mennään reilu 2v edullisella Ultimatella.
Riittääkö, että sieltä jostain valitsee Paypalin, vai pitääkö olla olemassa Paypal-tili? Itselläni ei ole sellaista.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 802
Jäsenet
80 983
Uusin jäsen
actualv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom