Tämän takia hybridit ovat mukavia kesällä. Voi käydä reissulla vaikka huoltoasemalla ja jättää ilmastoinnin päälle jos akusto on täynnä (maantieajon jälkeen on).Joo, varmaan siitä sopivissa olosuhteissa ja uusimmalla teknologialla saa jotain hyötyjä kulutukseen, mutta itse laitan enemmän arvoa tehokkaalle ja toimivalle jäähdytykselle/lämmitykselle, kuin muutaman euron säästölle. Tuossakin jutussa todettiin, että pääasiassa kaupungissa ajava saattaa optimi-olosuhteissa säästää "jopa" 100 puntaa vuodessa.
Jokunen vuosi sitten oli lomareissulla Espanjassa vuokra-autona joku uudehko Renault, jossa moottori sammui jokaisessa liikennevalossa ja samalla myös ilmastointilaitteen kompura sammui ja jäähy alkoi puskemaan sisään sellaista ummehtunutta lehmänhenkäystä. En ikinä ostaisi autoa, josta tuota pasketta ei saa pois.
Joku perhevankkuri meinas tulla kyljestä hiljattain sisään, kun ajoin sen rinnalla sitä kaistaa joka jatkuu
Toki ne enemmistö lumijäljistä johti Ison omenan existä suoraan päättyvää kaistaa pitkin 1-kaistaiselle osuudelle. Ei tainnut mulkku edes tajuta mitä teki. Saatoin reagoida huonosti
Tätä ilmiötä tuli nähtyä ihan riittämiin 9vuoden kuorma-autoilun aikana ja näkee edelleen. Noista ajoista on jäänyt et itse pysähtyy kerralla ja en kyllä ala itse hinuttaa sitä omaa autoo jos edellä oleva urpoilee tuolla tavalla.