Halvempaa on vaan suunnitella ne kadut siten, että siellä ei keskimääräinen qashqai-vatanen uskalla ajaa rajoitusta kovempaa.
Yksinkertaisinta on tehdä kapeampia katuja, tarvittaessa kuristettuja kohtia kadun varrelle. Puita tai muita näköesteitä siihen kadun varrelle. Kuristuksia ja näköesteitä pystyisi tekemään myös nykyisille kaduille.
Huonona esimerkkinä Tampereella
Mossin puistokatu, joka on varsin uusi tekele. 30/40 rajoitus, vaikka tie on kauttaaltaan niin leveä, että siinä mahtuu kohtaamaan kahdella tiekarhulla. Leveys toki johtuu osin pyöräkaistoista, mutta ilmeisesti aika moni ei niitä käytä, koska tiellä ajetaan niin kovaa - koska se on niin leveä. Olisi varmaan maksanut muutaman satkun lisää tehdä ne pyöräkaistat ihan oikeiksi kaistoiksi.