Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Onnistuu 100% joka kerta ja tilaksi riittää ääritapauksessa auton mitta + 2 hesaria, ikinä ei tarvitse pysähtyä kaistan päähän.
Ei minulla onnistunut yksi kerta, ja osaan kiihdyttää. Tehoton auto ja edessä meni 60-70 väliä auto joka teki viime hetken kiihdytyksen 80 ja liittyi 100 menevään ruuhkaan todella riskialttiisti. Ei riittänyt teho enää autossa että olisin voinut liittyä turvallisesti. Tällä autolla siis oli tehoja kyllä.

Vastaavasti nämä tilanteet kun olen itse edessä ja takakontissa kykkii auto syystä tai toisesta liittymärampilla, niin jos tällainen lähtee ohittamaan takaa motarille liittyessä, niin ei se vauhti siihen sataseen pysähdy. Monet haluaa liittyä yli satasta, ja omassa tapauksessa joka rampilla ei vaan tehot riitä yli sataseen kiihdyttää. Aika usein 90-100 välillä liittymähetken nopeus lyhyemmissä rampeissa mikä riittää turvalliseen liittymiseen, mutta ei vielä estä näiden liittyjäohittelijoiden intoja.

Tre-Hki-väliä säännöllisesti autoilevana tämä left lane camper -ilmiö on kyllä tullut tutuksi.

Jotkut vetää heti oikealta ohi. Itse en. Joskus ärsyynnyin näistä lakia rikkovista ohittajista mutta tavallaan kuitenkin ymmärrän heitä nykyään.

Leiriytyminen ohituskaistalle on ärsyttävää piittamattomuutta toisista.

Ei minulla onnistunut yksi kerta, ja osaan kiihdyttää. Tehoton auto ja edessä meni 60-70 väliä auto joka teki viime hetken kiihdytyksen 80 ja liittyi 100 menevään ruuhkaan todella riskialttiisti. Ei riittänyt teho enää autossa että olisin voinut liittyä turvallisesti. Tällä autolla siis oli tehoja kyllä.
Oliko sulla vauhtia vähintään päätien verran, no ei ollut. Oliko sulla vauhtia reilusti alle päätien, no oli ja kappas ongelmia, yllättyneet parijonoon (pitkä siitä ei tule).

Statistiikka

Viestiketjuista
304 892
Jäsenet
82 573
Uusin jäsen
adrian_x

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom