Miten olet päätynyt noin eri tyyppisiin tai muotoisiin autoihin? Kiinnostuin kesällä iX1:stä, mutta päädyin lopulta iX2:een, kun harvemmin tarvitsen korkeaa tavaratilaa.Olis BF jäljiltä 2 leasing autoa harkinnassa. BMW ix1 ja Polestar 2 2023 4wd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten olet päätynyt noin eri tyyppisiin tai muotoisiin autoihin? Kiinnostuin kesällä iX1:stä, mutta päädyin lopulta iX2:een, kun harvemmin tarvitsen korkeaa tavaratilaa.Olis BF jäljiltä 2 leasing autoa harkinnassa. BMW ix1 ja Polestar 2 2023 4wd.
Katsoin tarjouksia... Polestar 2 4wd LR tulee perjantaina. En ole kovin läheltä edes nähnyt kyseistä mallia.Miten olet päätynyt noin eri tyyppisiin tai muotoisiin autoihin? Kiinnostuin kesällä iX1:stä, mutta päädyin lopulta iX2:een, kun harvemmin tarvitsen korkeaa tavaratilaa.
Kakkosautolle olisi tarvetta varmaankin pariksi vuodeksi. Ajoa voi tulla niinkin vähän kuin 5000 km vuodessa.
Varusteet:
-Vetokoukku (jarrutonta kärriä tulisi vedettyä)
-Vakionopeussäädin
-Ratinlämmitin
-Toimiva ilmastointi
-Android Auto on plussaa
Renault Clio olisi se miellyttävin ja niitä olen listannut tähän:
Tuo ensimmäinen on kyllä siisti ja vähän ajettu, mutta hinta nousee kyllä noihin muihin verrattuna. Onko noissa enemmän ajetuissa mitä isoja riskejä? Pienet alustarempat saan kyllä itsekin hoidettua, jos vaan auto muuten pysyy kasassa. Sijaintina on etelä-Suomi, mutta onnistuu nouto vähän kauempaakin.
Cliossa taisi olla 570kg jarruton vetopaino, omassa on koukku ja sillä olen pari kertaa ns maksimipainoja ja ehkä ylikin vetänyt ja kyllähän tuo ohjelmoituna (130hv ja 215nm) jaksaa vetää, mutta ei se nyt mikään vetoauto ole, kärryn kyllä huomaa siellä perässä vaikka ajaisi tyhjänä.Mitä ajattelet kuskata kärryllä? Katsomatta vielä tarkemmin veikkaan lonkalta, et pikkuauton sallittu vetopaino on jotain ~500kg ja siitä pois kärryn omapaino niin sulla on 250-350kg hyötykuormaa 750kg jarruttomalle peräkärrylle.
Kaatopaikkakuormia, huonekaluja ja pienimuotoisesti jotain puutavaraa eli tuo 300 kg riittää ihan hyvin. Isompia projekteja varten tavarat tulee kuorma-autolla pihaan.Mitä ajattelet kuskata kärryllä? Katsomatta vielä tarkemmin veikkaan lonkalta, et pikkuauton sallittu vetopaino on jotain ~500kg ja siitä pois kärryn omapaino niin sulla on 250-350kg hyötykuormaa 750kg jarruttomalle peräkärrylle.
Mitä raati suosittelee perheautolle Opel Astra Sports Tourer 2011 tilalle. Tilavampaa tekisi mieli, kun pitäisi takapenkille mahtua tällä hetkellä 1 turvaistuin selkä menosuuntaan, mahdollisesti turvakaukalo joskus tulevaisuudessa ja paksiin koira. Tällä hetkellä turvaistuin mahtuu repsikan taakse, jos penkin vetää aika eteen, kuskin taakse ei mahtuisi millään eli takapenkillä saisi olla vähän lisää tilaa. Paksi ei myöskään saisi ainakaan pienentyä kun muuten ei mahdu rattaat sisään.
Ajoa tulee reilu 20k vuodessa.
Budjetti ehkä 20k€
Latausmahdollisuutta ei tällä hetkellä ole, joten jätetään sähköautot pois vaikka sellaista tekisikin mieli
Automaatti
Pieni kulutus
Corolla voisi kiinnostella mutta taitaa olla aika samaa kokoluokkaa?
Tää olis ollu hyvä meille/budjetissa, mutta webastoon tottuneena ei kyllä lähde autoa enää ilman (tai siis sisätilojen lämmitysmahdollisuus etänä)
Asenna se siihen.Tää olis ollu hyvä meille/budjetissa, mutta webastoon tottuneena ei kyllä lähde autoa enää ilman (tai siis sisätilojen lämmitysmahdollisuus etänä)
Olis ollu hyvä meille/budjetissa.Asenna se siihen.
Tää olis ollu hyvä meille/budjetissa, mutta webastoon tottuneena ei kyllä lähde autoa enää ilman (tai siis sisätilojen lämmitysmahdollisuus etänä)
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.