Mikä auto minulle?

Ei ole valitettavasti vielä. Pitäisi käydä Vito ja Stellantis koeajaa. Aika vaan ollut nyt todella tiukassa iltaisin, niin ei ole kerennyt.

Ehkä se automaatti vito kuitenkin eniten houkuttelee näin etukäteen. Arvonalenema, sekä voimalinjan osalta. Mutta saa nähdä ajojen jälkeen muuttuuko mieli vielä. @Myrkky
Vito on lopulta No Go auto. Ei mahtunut mitenkään järkevästi istumaan autoon.

Stellantis toimi todella hyvin automaattina, ei mitään pahaa sanottavaa voimalinjassa. Penkit vähän halvan tuntuiset sekä varsinkin käsinoja todella ohut ja hutera. Plussaa siitä että oli suhteellisen tilava muuten. Tuo 120hp malli tuntui jo ihan hyvältä.
NV300 koeistuin liikkeessä, oli avara ja ihan mukavan tuntuinen. Mutta tosi muovinen, ja palikkamainen. En pyytänyt edes koeajoa, koska ei tuntunut sellaiselta autolta jota haluaisi ajaa.

Myös Customia kävin koeistumassa, kun ei ollut liikkeessä automaattia. Tuntui paljon laadukkaammalta sisätiloilta, penkki mukavampi ja käsinoja huomattavasti parempi. Saa vielä nähdä kunhan löytyy automaatti koejaa, niin eiköhän tässä olla sitten valmiina valitsemassa.

Eli riippuen Customin voimalinjasta ja ajettavuudesta, niin valinta kohdistuu lopulta Customin sekä Stellantiksen välillä.

Jos hyvää pakua kuljettajan kannalta niin se on Renault. (Nissan&Opel) Pienempi Trafic, isompi Master. Ainoa pulma, että automaattivaihde tuli vasta nyt saataville, etkä ole ilmeisesti uutta ostamassa?

Jos hyvää pakua kuljettajan kannalta niin se on Renault. (Nissan&Opel) Pienempi Trafic, isompi Master. Ainoa pulma, että automaattivaihde tuli vasta nyt saataville, etkä ole ilmeisesti uutta ostamassa?
NV300 taitaa olla käytännössä sama kun Trafic? Näin ainakin olen ymmärtänyt. Niitä löytyy jotain tuolta 2020 alkaen automaatilla. En tiedä onko sama mikä uusissa Traficeissa.

NV300 taitaa olla käytännössä sama kun Trafic? Näin ainakin olen ymmärtänyt. Niitä löytyy jotain tuolta 2020 alkaen automaatilla. En tiedä onko sama mikä uusissa Traficeissa.
Vanhanmallin Trafic/Primastar/Vivaro samaa tavaraa. Primastar vaihtoi jossain vaiheessa nimeksi NV300. Näihin ei ollut oikeaa automaattia.

Myöhemmin Opel sulautui Stellantikseen ja näin ollen Trafic ja NV300 on edelleen samaa keskenään.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 058
Jäsenet
79 568
Uusin jäsen
tompuriii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom