Samat sanat, yksi suuri syy Trafic III:n ostoon itsellä oli se että 190 pitkänä en tarvitse jatkettua väliseinää, vaan ajoasennon saa oikein hyväksi jo vakiona.
Vitossa istun selkä pystyssä, pää katossa kuin kirkon penkissä ja Transit Custom tuntuu taas pikkukipolta ihan joka suhteessa.
Transporter jatketulla väliseinällä olisi oma valinta jos varat olisi loputtomat, mutta jos haluat että autossa on vähän jotain varusteitakin, on Trafic kyllä hinta-laatusuhteeltaan ihan lyömätön peli.
Oma oli ostaessa rapiat 100tkm ajettu Formula edition jossa oli mukavasti varusteita, vuosimalli 2018 ja maksoin siitä 15te reilu vuosi sitten. Samoilla spekseillä oleva Transporteri olisi varmaan maksanut lähemmäs 30 000e. Tarkkaan en osaa sanoa, kun yhtään samanlaisilla varusteilla olevaa porteria en nähnyt myynnissä.
Esim avaimeton käynnistys ja kulku on ihan mahdoton pakettiautoon löytää. Itsellä kun tuo ajaa käyttöauton virkaa, niin tällaiset pienet asiat on aika oleellisia.
Lisäksi en pysty ajamaan millään valkoisella mustapuskurisella karvalakkimallilla, kun ne on niin karmean näköisiä.
Oma auto on varmaan monen mielestä lapsellisen näköinen kun on isoa vannetta, kylkiputkea, teippiä sun muuta, mutta se nyt sattuu olemaan oma mieltymys.
Lopullinen added bonus oli, että nämä ei ruostu käytännössä lainkaan.
Kokoluokka on juuri sopiva, riittävän iso että mönkijä menee ajamalla sisään irrottelematta peilejä, mutta ei ole kuitenkaan mikään maxi-sprinter missä perä raahaa maata ja parkkipaikkaa ei löydä mistään.
Vero vuodessa 350e, vakuutus täyskaskolla 380e. Kulutus pieni ja jos jotain hajoaa, osat on halpoja.
Nimim. EGR Valeolta 220e. Eikä ollut edes halvimmasta päästä tarvikevalmistajia. Johonkin muuhun olisi sekin varmaan ollut tonnin remppa.
pic or didn't happen