Mikä auto minulle?

Toyota on tosiaan todella konservatiivinen automalliensa kanssa, mutta se on ihan harkittu strategia. Toyotan ostajakunta on… vanhanaikaista. Sinänsä yllättävä että näytöt on niin isot kuin ne noissa uusissa on.

Uudet Lexukset on ottaneet tosi ison loikan, kun niissä on nyt isommat näytöt kun Toyotissa. Itselläni on nyt toinen vm 2020 Lexus menossa ja kummassakaan ei ole edes kosketusnäyttöä. :D

Mistä tulikin nyt mieleen, että oletko Lexusta harkinnut? Vähän parempaa Toyotaa olisi, vastaavalla luotettavuudella kuitenkin.
Uutena menee hinnat yli budjetin niin siksi en katsellut, muutoin kyllä mielelläni harkitsisin.

Onko suosituksia n. 15-23k autoihin? Mietinnässä itselataava hybridi. Maantiejoa aikalaillakin.

Renault Arkanaa katsonut, näyttänyt tyylikkäältä ja vaikuttanut ihan jees, hirveästi kuitenkaan kommentteja ole näkynyt pidemmän päälle.

Onko suosituksia n. 15-23k autoihin? Mietinnässä itselataava hybridi. Maantiejoa aikalaillakin.

Renault Arkanaa katsonut, näyttänyt tyylikkäältä ja vaikuttanut ihan jees, hirveästi kuitenkaan kommentteja ole näkynyt pidemmän päälle.

Noh, rellu on aina rellu...

Siihen on aina syynsä miksi ne on halpoja...

Jos olisin ostamassa itselataavaa hybridiä, niin pohtisin vakavasti alan pioneeria, Toyotaa. Vaikkapa 1. sukupolven C-HR, jos Arkanan muotoilu miellyttää?

Voitti parivertailun lontoonkielellä.

Viimeksi muokattu:
Jos vertailun perusteella CH-R on huomattavasti mukavampi ja hiljaisempi moottoritiellä, niin minkälainen kiikku se Arkana voi olla? Ch-R on nimittäin semikaru motarinopeuksissa.

Jos olisin ostamassa itselataavaa hybridiä, niin pohtisin vakavasti alan pioneeria, Toyotaa. Vaikkapa 1. sukupolven C-HR, jos Arkanan muotoilu miellyttää?

Voitti parivertailun lontoonkielellä.

Tullut myös 2.0 hybridifarmaricorollaa katseltua, pitäisi myös olla pätevä vehje. Jossain arvostelussa oli melusuudesta isoimmissa vauhdeissa, tarvitsisi käydä vain kokeilemassa

No se on ihan sama mihin halliin ajat, missä pitää portti avata, niin hankala avata väärältä puolelta. Myös ohittaminen todella turhauttavaa.

Kuten sanoin, itse en käyttöautoksi postiautoa huolisi.
onko noita itse räpellettäviä portteja vielä jossain? täällä landellakin kaikki lukevat vain kilven ja aukeavat itse taianomaisesti.

Tullut myös 2.0 hybridifarmaricorollaa katseltua, pitäisi myös olla pätevä vehje. Jossain arvostelussa oli melusuudesta isoimmissa vauhdeissa, tarvitsisi käydä vain kokeilemassa

Kunhan väistät lämmönvaihtimen tyyppivian. Vaikka on se moneen autoon jo korjattu ja Toyota kai tällä hetkellä sen maksaa, mutta en tiedä, kuka sen maksaa, jos se kestääkin normaalia pidempään ja vikaantuu kypsälle iälle ehtineessä autossa.

Itseäni Toyota ei merkkinä ole kauheasti kiinnostanut, autokoulun Auris ja oma karvan vanhempi Corolla olivat huonoja ajettavuudeltaan. Mutta C-HR:stä on sanottu, että se olisi parempi ajettava kuin Toyotat yleensä, ja ufomainen muotoilukin sopii aika hyvin ko. autoon.

onko noita itse räpellettäviä portteja vielä jossain? täällä landellakin kaikki lukevat vain kilven ja aukeavat itse taianomaisesti.
Hei, jos sulle kelpaa niin hyvä, mutta sille on ihan syynsä miksi postiautot ei Suomessa menesty, vaikka tarjoavat paljon autoa pienemmällä rahalla.

On meluisa. Motarilla joutuu huutaan repsikalle. Muuten ihan pätevä peli. Pari vuotta ollut sellanen nyt talouden kakkosautona.

Ihan sellainen pikkunen liioittelu, omistanut monta Toyotaa ja yhdessäkään ei ole vielä tarvinnut huutaa, nykyisessä Cliossa oli kovempi meteli motarilla kuin Corollassa ja siinäkään ei tarvinnut huutaa.

Toki karkea kevät asfaltti, 18" V-nopeusluokan renkaat, niin kyllä sitä meteliä farkussa oli, mutta 1000-2000€ senkin saa lopullisesti kuriin.

Jos vertailun perusteella CH-R on huomattavasti mukavampi ja hiljaisempi moottoritiellä, niin minkälainen kiikku se Arkana voi olla? Ch-R on nimittäin semikaru motarinopeuksissa.

Niin. Paha sanoa, paljonko äänityslaitteista kiinni, mutta kohinaa tuntuu olevan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=PtjorI4zCxA

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
303 406
Jäsenet
82 355
Uusin jäsen
Perttuu

Hinta.fi

Back