Mikä auto minulle?

Caddy tai vastaava pakupohjainen laitos? Tourneo connect, berlingo/combo ja sukulaiset. Autotyyppisistä Peugeot 5008 ja em. C5-aircross. X-trail 7-paikkaisena. Touran. Zafira, Galaxy, S-max ja C-max jos löytää hyväkuntoisen? Isommat suvit varmaan kalliita ja paljon ajettuja.

Varmaan kannattaa funtsia miten tuo orkesteri sijoitellaan, yli 5 istuinta ois hyvä jos/kun on mahdollisuus sijoittaa aikuinen s.e. on näköyhteys lapsiin. Toki jos apparin paikalla isofix niin sekin antaa vaihtoehtoisia istuinjärjestelyjä, siis jos taakse mahtuu aikuinen istuinten jatkoksi helpommin kuin 3 istuinta riviin.

Pakutyyppisiin saa helpommin kyytiin sekä tavaraa että ihmisiä samanaikaisesti. Jos 7-paikkaisesta nyppäsee yhden takarivin penkin pois niin sen paikalle saa kasattua vaunut ja muut romut. Ja vaikka jääkaapin. Jättää silti keskiriville yhden paikan tilaa.

Tietty riippuu kuljetusten (huudon) määrästä ja pituudesta. Ehkä vois myös miettiä että ottais suosiolla jonkun tilavan vanhemman kärryn ja ei välittäisi naapureiden mielipiteistä. Veikkaisin että uudehkot/siistit/vähänajetut tila-autot on hinnoissaan, kun niitä on aika vähän uutena myynnissä ylipäätään.
Kiitos kattavasta vastauksesta, hyvin pitkälti samoja asioita oon tässä pyöritellyt. Tuolla budjetilla ja noilla vaatimuksilla ei ulkonäöllisesti kenenkään mielestä hienoa autoa saa. Mennään semmoisella, joka on mahdollisimman käytännöllinen. Kaikelle ylimääräiselle kyllä tulee käyttöä ja ei kiinnosta ottaa lainaakaan.

Kiitos kattavasta vastauksesta, hyvin pitkälti samoja asioita oon tässä pyöritellyt. Tuolla budjetilla ja noilla vaatimuksilla ei ulkonäöllisesti kenenkään mielestä hienoa autoa saa. Mennään semmoisella, joka on mahdollisimman käytännöllinen. Kaikelle ylimääräiselle kyllä tulee käyttöä ja ei kiinnosta ottaa lainaakaan.
Toi laina on aina sellainen jota itsekin "hikoilen" mietin ja näen painajaisia. 🤣

Ehkä se että kouluaikoina matikka ei ollut se vihatuin aine. 😅

Noissa isommissa autoissa (Ford Galaxy, S-Max, VW Sharan/Alhambra) tuppaa tosi usein olemaan diisseli. Me ollaan vastaavalla kooonpanolla arvostettu isoa tilaa ja muunneltavuutta, 5 vuotta ollut alla nyt diesel Alhambra, 20tkm vuosi ajolla. Ekat 2 vuotta selvittiin keskiluokan farkulla. Jos olis ylimääräistä Kia PV5 kiinnostelisi nyt. Käytettyjä täyssähkö Maxus Eunukkeja taitaa saada aika edukkaasti, muttei mitään käryä millaisia pommeja ovat. Valitettavasti ainakin PSA-konsernin PureTech bensat on olleet vähän huonomaineisia kuten vanhat THP:tkin.

Perheautoista löytyy juttua myös täällä:

Statistiikka

Viestiketjuista
307 082
Jäsenet
83 018
Uusin jäsen
lihaa syövä heteromies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom