Olen kärsinyt selittämättömästä väsymyksestä vuosikausia. Päikkäreitä pitänyt ottaa joka päivä normaalin yöunen jatkeeksi. Toisinaan väsymys menee pahaksi, eikä pysty muuhun kuin töissä käyntiin. Veriarvot kuitenki aina olleet erinomaiset eikä mistään tutkimuksesta ole mitään selittävää löytynyt. Tai sitten en käynyt sellaisissa jotka selittäisivät väsymyksen.
Olen vuosien saatossa ostanut vitamiinipurkin jos toisenkin ja ei niiden syömisellä minun mielestä mitään vaikutusta väsymykseen ole ollut. Väsymys ei ole koskaan fyysistä, vaan että ei jaksa tehdä edes ruokaa. Tai paremminkin koko reseptin ajatteleminen saatika ruoka-aineiden hankkiminen kun pitäisi vielä kauppaan raahautua... Mieliala kuitenkin ollut hyvä kokoajan ja päässä ei mitään negatiivista pyöri.
Nyt sitten tein jotain eritavalla. Ostin kalanmaksaöljypullon. Pore c-vitamiinia ja kapseli d-vitamiinia. Viikossa heräsin henkiin! Hemmetti vieköön virta ei lopu ennenkuin keho panee stopin! Kaikki vuosien saatossa aloitetut ja keskenjääneet projektit jatkuu nyt yksi kerrallaan eteenpäin. Olen taas alkanut haaveilla uusista jutuista kun ei kaikki vapaa-aika mene nukkumiseen. Pystyn peräti pitämään kotini jatkuvasti lähes siistinä, kun aikasemmin sain siivottua vasta kun alkoi muistuttamaan kaatopaikkaa.