Miksi tänään on hyvä päivä :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikkos
  • Aloitettu Aloitettu
Sähköasentaja kävi tekemässä tarvittuja hommia koko päivän ja jatko hommat viikon sisällä nippuun = eli valmiiksi. Jo nyt kolme johdonsuojaa käytettävissä enemmän kuin ennen. Ja toimivia koskettimia. Arjen luksusta :cool:

Runttasivat migraation päälle päivän päätteeksi ja huomenna tietää, menikö läpi. Jos meni, niin tuotantoon.

Muut oli hanganneet projektin kanssa 5 vuotta. Itse n. 4kk ja on keskeneräisestä käyttöönottovaiheessa. Eikä ole ihan pieni systeemi. :smoke:

muutaman kuukauden ollut projekti pudottaa painoa, ja nyt lokakuun alusta tähän päivään, on painoa tippunut jo 16 kg. tavoite vielä kesälomaan mennessä saada 15-20kg painoa alas. Se mistä olen iloinen, on se että viimeeksi olen painanut tämän verran tammikuussa 2024 eli kaksi vuotta sitten.

Minullakin tippui paino lokakuusta tammikuuhun 4 kiloa, tekemättä mitään suurempia muutoksia. Ruokahalu vain katosi stressin takia. Sihen kun vielä yhdisti salitreenin aloittamisen marraskuussa, niin tuntui että tuloksia tulee itsekseen.

Minullakin tippui paino lokakuusta tammikuuhun 4 kiloa, tekemättä mitään suurempia muutoksia. Ruokahalu vain katosi stressin takia. Sihen kun vielä yhdisti salitreenin aloittamisen marraskuussa, niin tuntui että tuloksia tulee itsekseen.

Itselläni tippui vielä vähän enemmän yhden kunnon influenssan takia. Ei tarttenut paljon mitään tehdä ja syötyäkin tuli paljon vähemmän kuin normaalisti. Ei tarvinnut edes salitreeniä tai kärsiä stressistä.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 941
Jäsenet
81 564
Uusin jäsen
V e e t i

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom