Minkä puhelimen ostan?

Kysellääs mielipidettä puhelinvalinnasta, jonka työnantaja on tarjoamassa työpuhelimeksi. Oma kännykkä on s25 ultra, niin työnantajan tarjoama perus s25 olisi tietenkin ns. turvallinen valinta. Mutta tarjolla olisi myös Pixel 10, joka olisi varteenotettava vaihtoehto, mutta kumpi näistä olisi se parempi vaihtoehto?

Villinä korttina vielä olisi Pixel 10 Pro, johon pitäisi itse sijoittaa 3€/kk 3 vuoden ajan, eli 108€. Olisiko tällä merkittävää etua edellisiin vaihtoehtoihin? Muutama muukin vaihtoehto on, mutta niihin pitäisikin sitten sijoittaa enemmän omaa rahaa ja eikä itselleni edes parempia vaihtoehtoja.

Kysellääs mielipidettä puhelinvalinnasta, jonka työnantaja on tarjoamassa työpuhelimeksi. Oma kännykkä on s25 ultra, niin työnantajan tarjoama perus s25 olisi tietenkin ns. turvallinen valinta. Mutta tarjolla olisi myös Pixel 10, joka olisi varteenotettava vaihtoehto, mutta kumpi näistä olisi se parempi vaihtoehto?

Villinä korttina vielä olisi Pixel 10 Pro, johon pitäisi itse sijoittaa 3€/kk 3 vuoden ajan, eli 108€. Olisiko tällä merkittävää etua edellisiin vaihtoehtoihin? Muutama muukin vaihtoehto on, mutta niihin pitäisikin sitten sijoittaa enemmän omaa rahaa ja eikä itselleni edes parempia vaihtoehtoja.
S25:n ja 10 Pro:n välillä itse valitsisin, mutta ottaisin kyllä S25 jos sulla muutenkin Samsung käytössä ellet sitten halua mielenkiinnosta tutustua Pixeliin. S25 on kevyempi ja kompaktimpi jos sillä on merkitystä. Pixelillä saattaa saada tietyissä tilanteissa räpsittyä hiukan parempia kuvia. Samsungissa taitaa tekoälyhommat pelittää toistaiseksi paremmin. Pixeleissä on ilmeisesti aika agressiivinen akkukeston hallinta mitä ei saa pois päältä. SoC ja akkukesto muutenkin niissä heikommalla tasolla. Akku latautuu Pixeleissä hitaasti.

Kannattaa nuo io-techin artikkelit vilkaista jos et jo ole. 10 Pro:n oma vielä tosin puuttuu. S25 ja Pixel 10 löytyy.

Itse pistäisin omaa rahaa tuon 108 euroa ja ottaisin työluuriksi Pixel 10 Pron. Syynä se, että kun oma on S25 Ultra, niin turha sitä enää samanlaista tai sen karvalakkia ottaa työluuriksi vaan ota se Googlen luuri. Silloin saa molempien luurien parhaat puolet hyödynnettäväksi ja saa vähän aivotkin jumppaa välillä kun hieman eri tavalla taitavat toimia ne ja pientä eroa valikkorakenteissa jne.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 697
Jäsenet
79 669
Uusin jäsen
Vilho17

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom