Minkä puhelimen ostan?

Elisalla olis nyt asiakasetuhinnalla S25 500e, 550e 256GB muistilla. Taitaa mennä tilaukseen
Kiitos! Lähti vaimolle tilaukseen 256GB. Itellä työsuhdepuhelimena ollut pari-kolme kuukautta 128GB, ja oon ollut kyllä tosi tyytyväinen. Aiemmin oli OnePlus 8T, joka sekin oli vielä viiden vuoden jälkeen todella hyvä, en olis vielä vaihtanut mutta kun töistä sai. Tottakai eron huomaa nopeudessa heti, kun uuden otti käyttöön.

1.12. asti on nuo etuhinnat voimassa (Elisan viestin mukaan). Mutta nyt kun tilaat, kerkeää vielä sen 2 viikkoa katella, jos sattuis tulemaan joku vielä parempi tarjous. Vähän epäilen, mutta on sekin mahdollista.
Joo, onhan tuo totta. Jotenkin vaan en osaa oikein innostua S25:stä. S23 ei enää tietysti löydy ja S24:n hinta on naurettava. Lähinnä mietin että odottaisiko, että saisi S24:n edullisesti ja vaihtaisi sitten seuraavan kerran puhelinta vähän aikaisemmin, vai ostaako nyt S25:n ja menee sillä sen 6 vuotta.

S25 ei taida muuten tulla minkään suojakalvon kanssa ja sen Victus 2 lasia on joillakin foorumeilla haukuttu herkäksi naarmuille. Meinaatko tuohon jotain näytönsuojaa hommata?

Joo, onhan tuo totta. Jotenkin vaan en osaa oikein innostua S25:stä. S23 ei enää tietysti löydy ja S24:n hinta on naurettava. Lähinnä mietin että odottaisiko, että saisi S24:n edullisesti ja vaihtaisi sitten seuraavan kerran puhelinta vähän aikaisemmin, vai ostaako nyt S25:n ja menee sillä sen 6 vuotta.

S25 ei taida muuten tulla minkään suojakalvon kanssa ja sen Victus 2 lasia on joillakin foorumeilla haukuttu herkäksi naarmuille. Meinaatko tuohon jotain näytönsuojaa hommata?
Vaihtokapulalta saisi s23:n kuntoluokitukseltaan loistava ja uudella akulla hintaan 369€. En tiedä onko halpa vai kallis, mutta itse ostin muutama kuukausi sitten s24 ultran kuntoluokaltaan hyvä ja uudella akulla. Olen ollut kauppaan tyytyväinen.

Vaihtokapulalta saisi s23:n kuntoluokitukseltaan loistava ja uudella akulla hintaan 369€. En tiedä onko halpa vai kallis, mutta itse ostin muutama kuukausi sitten s24 ultran kuntoluokaltaan hyvä ja uudella akulla. Olen ollut kauppaan tyytyväinen.
Onhan tuo s23 nyt aikas kallis noinkin vanhasta käytetystä puhelimesta jos uuden s25:n saa 500e. Ainakaan juuri nyt en ostas ku bläkkis tarjoukset jyllää.

Aijaa, mitä huonompaa S25 on verrattuna 23 ja 24?

Kyllä jonku "panssarilasin" tyyppinen siihen tulee. Ei varsinaisesti lasi, vaan mitä ovatkaan nimeltään sellaiset silikonin tuntoiset panssari"lasit". Ne on ollut hyviä.

Aijaa, mitä huonompaa S25 on verrattuna 23 ja 24?

Kyllä jonku "panssarilasin" tyyppinen siihen tulee. Ei varsinaisesti lasi, vaan mitä ovatkaan nimeltään sellaiset silikonin tuntoiset panssari"lasit". Ne on ollut hyviä.
En tarkoita että S25 olisi huonompi. Siinä on +50% keskusmuistia ja parempi prosessori. Kyllä silläkin on minulle väliä, mutta edelleen ottaisin mieluummin S23:n tai S24:n jos vaan hinta olisi kohdillaan.

Kävin S25 kysymässä kaupasta tänään niin sanoivat ettei mukana ole edes näytön suojakalvoa vaan se pitää ostaa ja asentaa erikseen. Tämä yllätti, sillä muistaakseni osassa saman hintaluokan kilpailijoista kalvo kuului hintaan. Itse en tykkää mistään isommista koteloista vaan suosin pelkkiä suojakalvoja, mutta mielestäni ne itse asennettavat eivät ole kestäneet kovin hyvin, jos verrataan tehtaalla asennettuihin.

Mutta joo, vahvasti näyttää siltä että pitää vaan tyytyä siihen S25:een, vaikka se ei minua niin innostakaan. Puhelimista on vaan tullut turhan paksuja ja isoja. Ja tämä on tietysti vain mielipide.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 515
Jäsenet
80 295
Uusin jäsen
Jekkupatteri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom