Mitä et enää siedä videopeleissä?

.Intiaanisotiin perustuva peli, jossa pelataan intiaanilla.

Tuota kririsoidaan, että natiiveja ei ollut mukana tekenässä peliä ja sisältää stereotypioita. En ole kokeillut tuota, mutta voi olla mitä haet.

Viimeksi muokattu:
En keksinyt muutakaan ketjua, ja vaikka asia sinällään tähän aiheeseen liity, niin paremman puutteessa laitettakoon tähän. Itseä kiinnostaisi jonkun verran nettisotapelit, mutta adhd-räiskintä ei pätkääkään. En muutenkaan ole löytänyt semmosta, josta pitäisin. Ärsyttää se, ettei kukaan ole kehittänyt sotapeliä, jossa kukaan pelaaja ei itse saa pisteitä/bonuksia u name it henkilökohtaisesti, vaan tappotantereilla sodittaisiin joukkueina, ja kun minä esim. headshottaan/parannan jonkun ymsyms., niin koko joukkue saa siitä pienenpienen bonuksen ja yhteiset pisteet. Mitä paremmin joukkue pelaa yhteen esim. vaikka saa eri pelaajilla 12 headshottia ennen kuin vastustaja saa ensimmäisen omansa, niin pisteet kertautuisivat x2 x2,5 x3... joukkueen yhteiseen pistepottiin. Pelikerran jälkeen voittaneen joukkueen yhteispisteet sitten jaettaisiin prosentuaalisesti joukkueen pelaajille sen mukaan kuka teki mitäkin, ja siitä sitten pääsisi omilla pisteillä availemaan uusia aseita, kykyjä ja muuta. Tämä tekisi tiimityöskentelyn pakolliseksi, sillä pelkkä perseily tai cämpäily yms. ei hyödyttäisi mitään. Kaikkien olisi toimittava yhteisen eli oman hyvän eteen.

En tiedä osasinko selittää järkevästi, mutta toivottavasti joku hoksasi mitä ajan takaa.
Hell let loose pääsee aika lähelle, toivottavasti tuleva HLL Vietnam on yhtä hyvä.

On mainittu jo aikaisemmin mutta otti sen verran päähän että piti tulla avautumaan: QTE kesken välianimaation. Pelasin Resident Evit 4 HD remasterin (ei siis tämä uusi remake) ja olipa kiva kun yleensä laitan ohjaimen sivuun kun keskityn välivideoihin. Sitten se heittää QTE combon kahdelle napille kesken videon, eikä mitään jakoja keretä painaa nappeja jos ei ole ohjain kädessä. Ja mitä tapahtuu jos ei kerkeä? Tulee damagea ja joutuu käyttämään health itemeja? No ei, vaan kylmän viileästi kuolee siihen. Pelissä jossa loppustatsit kertoo monestiko kuolit. Tuli just +1 sen vuoksi ettei ollut ohjain kädessä videon aikana. En siedä enää yhtään!

Ja mitä tapahtuu jos ei kerkeä? Tulee damagea ja joutuu käyttämään health itemeja? No ei, vaan kylmän viileästi kuolee siihen. Pelissä jossa loppustatsit kertoo monestiko kuolit. Tuli just +1 sen vuoksi ettei ollut ohjain kädessä videon aikana. En siedä enää yhtään!

Sä oot ymmärtänyt tuon täysin väärin, kaikkiin peleihin pitäis tulla tuollaiset että saadaan koulutettua ihmiset itseajaviin autoihin :lol:

Sä oot ymmärtänyt tuon täysin väärin, kaikkiin peleihin pitäis tulla tuollaiset että saadaan koulutettua ihmiset itseajaviin autoihin :lol:
No niin. Sitä on jotenkin oppinut että kun kovan taistelun jälkeen tulee välivideo, niin voi hetken hengähtää. Nyt sitten loppupelin ajan olin aina valmiudessa ja tuijotin videon aikana silmä kovana ruutua jos tulee se QTE. Ja tulihan niitä. Voi kai sitä verata siihen kun joku ajaa autoa eteenpäin nojautuneena ja ratista rystyset valkoisena kiinni pitäen, katse tukevasti tiessä. Suunnilleen sen näköisenä katselin niitä videoita. :D

Viimeksi muokattu:
Mulla kyllä 30fps pelaamiseen on mennyt niin pahasti hermo ettei näitä enää, kiitos. Harmi vain kun ehdottomasti eniten pelaan konsolilla, mutta jo muutaman vuoden tarkistanut aina ennen pelin ostamista että varmasti siitä löytyy 60fps moodi. Siis 30fps pitäisi lailla kieltää, myös konsoleilla.
Itse olen jo sitä mieltä että 60fps saisi kokea 30fps kohtalon eli vähän jo kutittelisi pistää kaikki pelit kieltolistalle joissa vain 60fps moodi. Pitäisi jo herran vuonna 2026 olla niin että joka peli on default 120fps ja sitten quality moodi olisi valittavissa jossa paremmat grafiikat mutta nykyttävä 60fps.

Itse olen jo sitä mieltä että 60fps saisi kokea 30fps kohtalon eli vähän jo kutittelisi pistää kaikki pelit kieltolistalle joissa vain 60fps moodi. Pitäisi jo herran vuonna 2026 olla niin että joka peli on default 120fps ja sitten quality moodi olisi valittavissa jossa paremmat grafiikat mutta nykyttävä 60fps.
En epäile yhtään ettetkö a) tuntisi olevasi oikeassa b) ja itseasiassa oikeasti olisit oikeassa. Mutta itse nyt puhun siitä että peliä edes viitsii pelata.

Nuo framerate jutut on sellaisia että jokaine päättäkööt sen alhaisimman tason jolla viitsii pelata, ja edes konsoleilla 30fps on mulle se nou nou. Sitä en kiistä että tässä asiassa, enemmän on parempaa.

En epäile yhtään ettetkö a) tuntisi olevasi oikeassa b) ja itseasiassa oikeasti olisit oikeassa. Mutta itse nyt puhun siitä että peliä edes viitsii pelata.

Nuo framerate jutut on sellaisia että jokaine päättäkööt sen alhaisimman tason jolla viitsii pelata, ja edes konsoleilla 30fps on mulle se nou nou. Sitä en kiistä että tässä asiassa, enemmän on parempaa.
Sitä minä vaan kun tässä maailmassa kaikki asiat moninkertaistuu ja nopeutuu ja sitä pidetään surkeana asiana jos asiat ei kehity. 10v sitten 100Mbit netti oli ”OK” mutta nyt nauretaan jos se ei ole vähintään kymmenkertainen. 10v sitten 720p ja 1080p oli ”ok” mutta nyt ei riitä edes 4k.

30v sitten pelattiin 60fps… ja vieläkin pelataan 60fps. Tuohan on ihan naurettavaa että pidetään hyväksyttävänä pelata pelejä monta kymmentä vuotta vanhoilla ”spekseillä”.

Sitä minä vaan kun tässä maailmassa kaikki asiat moninkertaistuu ja nopeutuu ja sitä pidetään surkeana asiana jos asiat ei kehity. 10v sitten 100Mbit netti oli ”OK” mutta nyt nauretaan jos se ei ole vähintään kymmenkertainen. 10v sitten 720p ja 1080p oli ”ok” mutta nyt ei riitä edes 4k.

30v sitten pelattiin 60fps… ja vieläkin pelataan 60fps. Tuohan on ihan naurettavaa että pidetään hyväksyttävänä pelata pelejä monta kymmentä vuotta vanhoilla ”spekseillä”.
Ruudunpäivitysnopeuden kasvatus on käytännössä jostain muusta pois, joten eiköhän siitäkin tulisi valitusta ja todennäköisesti laajempaa yleisöä katsoen kaiken kaikkiaan enemmän.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 921
Jäsenet
81 240
Uusin jäsen
Pollberg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom