Mitä teen tuon naapurin kanssa?

Mielipiteitä? Asun rivitalon päädyssä ja mulla on seinänaapureina yks nuorehko pariskunta. Koko se aika minkä oon asunut tässä (4v nytten) niin alusta lähtien on ollut v*tun outoa! Kun muutin tähän ja puhuin yöllä ääniviestein ystävän kanssa niin jo alkoi seinään poraaminen. Uuden karhea ovi kun oli mulla myös jäykkä ja jouduin vetää sen aluksi voimalla kiinni kunnes lukko löystyi tarpeeksi, niin yhtäkkiä alkoi naapureilla myös oven paiskominen kostoksi! kyllähän se ilkeästi rakenteissa tuntui, mutta tahallaan en täällä mitään tee.. askeläänet on olleet myös heille ongelma, yöllä jos harvakseltaan käyn suihkussa niin kehtasi tulla pimputtamaan ovikelloa että heidän ylhäisyyksien tähden olisi ollut kohtuullista lopettaa yöllä suihkussa käyminen. MITEN KEHTAA? pesukoneen ääni on ärsyttänyt, ulkoa kuuluva lasten kirkuminen on ärsyttänyt... sekin on säänneltyä kuinka paljon saan puhua puhelimeen, koko ajan pitäisi olla hiljaa tai alkaa oireilu heidän puoleltaan! kyllä he tajuavat mitä normaali keskusteleminen on koska silloin kun heillä käy vieraita niin puheen mumina kuuluu asuntoni puolelle, mutta kahdenkesken ilmeisesti kuiskivat keskenään. Täällä ei käytännössä ole äänieristystä ollenkaan, heidän koira kun satunnaisesti haukkuu niin se kuulostaa kuin tapahtuisi mun asunnon puolella. Naapurit ovat säilyttäneet tavaraa myös mun auki olleessa häkkivarastossa ilman lupaa ja väittäneet että hups tuoli unohtui sinne vahingossa. Eivät maksaneet korvausta tai vuokraa luvattomasta häkkivaraston käytöstä. Nyt jos kuuntelen musiikkia tai tv-ohjelmia päiväsaikaan muutaman tunnin ilman kuulokkeita, niin joka kerta alkaa samaan aikaan hirveä jyskytys ja paiskominen. Olen kysynyt useamman kerran että häiritseekö äänet, tarjoutunut teettämään äänieristysremontin oman asuntoni puolelle mutta kuulemma mikään ei häiritse ja saan olla aivan vapaasti

Olemassaoleva ketju aiheelle löytyy täältä:

Sori en oo täällä aikaisemmin ollut niin en tiennyt että viesti ois pitänyt kirjoittaa sinne keskusteluun, toivottavasti nyt tähän keskusteluun vois tulla myös vastauksia :D

Sori en oo täällä aikaisemmin ollut niin en tiennyt että viesti ois pitänyt kirjoittaa sinne keskusteluun, toivottavasti nyt tähän keskusteluun vois tulla myös vastauksia :D

Periaatteena on, että ei ole duplikaatteja ketjuja. Joten sun kannattaa laittaa sama viesti tuohon ketjuun, kerta modet lukottaa tämän ketjun jahka huomaavat.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
282 872
Jäsenet
78 483
Uusin jäsen
JohWoh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom