Tuo ei toki ole mikään merkityksellinen yksikköjohdannainen, mutta jos oikeasti väkivaltaisemmalla paineella päästää on jo syytä pelätä että elkot vääntyvät paskaksi ja mainitussa luokassa kuorikin vääntyy.Tämä virtalähteen ikä- ja kesto on aiheena pomminvarma klassikko. Siitä keskustellaan koko ajan ja toistetaan ne samat jutut. Protip: jos paineilmalla virtalähteen putsaus pelottaa tuulettimen takia, törkkää joku pieni jäätelötikku tai mummon virkkaustikku estämään tuulettimen pyöriminen ja paina menemään 180bar/sek. ilman kuolemanpelkoa. Ihan maalaisjärkeä tällainen.
Vakavammin ottaen ajoittainen paineilmapuhdistus on kyllä paikallaan, suosittelen. Kunhan sieltä rööristä ei tule öljyttyä ilmaa ja kompressorin säiliö on sellaisessa kuosissa ettei mielellään vettäkään pärsky ympäriinsä. Ihan hirveää saastakarstaa on tullut joskus jopa omista laitteista, nolo juttu.
Klassikkoaihehan tämä on toki siksi, että kun itselläkään ei ole talo palanut, vanha on "ihan hyvä". Eihän se niin mene. Jos edes harkitsee jotain parin tonnin näytönohjainta, vähintä mitä voi tehdä on heittää poweri roskiin ja ostaa uusi asiallinen ihan varmuussyistä. Aina kun joku sanoo, että 5 vuotta voi olla hyvä vaihtoväli monesta syystä, kiirehtii toinen sanomaan että oma toimii vielä vaikka on 11 vuotta vanha. Yli 15 vuotta vanhojen powerien omistajia harvemmin ilmoittautuu. Syyn voi arvata. Saattaa olla, että ne vanhuuttaan hajoavat eivät välttämättä sittenkään aina hajoa hyvänlaatuisesti koska nykytekniikka on virheetöntä.
E: Sori, toistelin niitä samoja juttuja. Enhän minä näistä mitään ymmärrä, olen vain varovainen silloin kun olen. Aina en ole.