Itse tilasin tuolta. 250€ + postit.Pitäs pyörään varmaan renkaat uusia. Onko suosituksia mistä tilaisi ja mitä alle? Koot ihan perus 120/70 ja 180 takana ja katupyörä. En oo hetkeen rengastestejä seuraillut.
Bridgestone Battlax Sport S21 - Bridgestone - GP503-Rennreifenshop
<p><span style="font-size: small;">Sie haben das Reifen-Auswahl-Menü-Satz gewählt. Hier können Sie bequem sowie gleichzeitig eine beliebige Anzahl von Vorder- und Hinterradreifen bestellen. Um die Übersicht zu behalten werden Ihnen jed
Tosi hyvät renkaat nuo Bridgestone S21. Pyöränä ktm 1290. Toisessa pyörässä (Honda vtr 1000) on takarenkaana myös sama. Ja kokokin on sama 190/55R17. Eturenkaana jo vanhahko Michelin Pilot Power 2CT. Tilasin siis eturenkaan ja kaksi takarengasta, kun 3kpl menee vielä samoilla postikuluilla. Myös radalla Bridgestone S21 oli oikein kiva rengas (ktm alla siis). Hondalla en ole vielä radalla käynyt.
Myös tuo paikka vaikuttaa saman hintaiselta, eli suht halvalta. Nyt en silti ole hintavertailua tehnyt postikulujen kanssa.
mp renkaat store moottoripyörän renkaiden
mp renkaat online store ✅ halvalla renkaiden ✓ moottoripyörän päivittäin erikoistarjouksia. Osta halpa Voit kaikki renkaat ✓ sport renkaat ✓ touring ✓ ratarenkaat ✓ enduro ✓ renkaat ✓ skootteri renkaat ✓ Supermoto ✓
Itse olen irrottanut pyörän ja vienyt liikkeeseen, niin on maksanut 25€ rengastyö/tasapainotus, per pyörä. Siinä tulee itsellekin vähän ruuvaamista samalla.