Mopokuumetta

Hondat ja Suzikit ovat tähän mennessä pistäneet silmään. Molempiin löytynee helposti. Yksi Moto Guzzikin tuossa oli ja kävin merkin faniforumilla vähän pyörimässä ja en ehkä tuohon rumbaan lähtisi.
Honda tai Suzuki 90-luvun puolivälistä, niin jos kaikki vaihteet löytyy koeajolla, eikä moottori kuulosta siltä että se olisi syönyt kiviä ja kaasarit pitää bensat sisäpuolella, niin niillä ajaa öljyjä ja kulutusosia vaihtamalla varmaan maailman tappiin.

Ei kannata mitään valmiiksi moottorivikaista ostaa. Kaasareiden putsaus- ja tiivistäminen ei sinänsä mahdoton projekti ole aloittelijallekaan ja sähköt noissa ysärivehkeissä on niin yksinkertaisia ettei niitäkään heti kannata pelästyä, mutta ihan ehjiä pyöriäkin on vaikka kuinka paljon mistä valita.

Facebookin puolelta tuli vastaan tuollainen mainos. Eli vähiin käy saatavilla olevat LiveWire One mopot. Ilmeisesti siis pyörää on valmistettu viimeksi 2023 ja uudempaa vuosimallia ei enää ole?

Itse jotenkin luulin, että olisi tuotu myös uudempia vuosimalleja? Toki oma mopokin on vm23. 1900km olen ehtinyt ajaa tänä vuonna ja olen tykännyt pyörästä. Eikä toisaalta ole ollut niin halua käydä tankkaamassa 🙂

Toki sitten LiveWire S2 mallisia on uudempiakin (mutta joltain osin erilaisia).

Screenshot_2026-05-07-12-10-31-508_com.facebook.katana~2.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
306 742
Jäsenet
82 939
Uusin jäsen
työtönmies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom