Itse käytän wareyan PBR shaderia vielä, mutta Rafaelin saattaa toimia myös. Suurin osa PBR tekstuureista on suunniteltu wareyalle, mutta Rafaelilla on jo enemmän ominaisuuksia, kuten Sub Surface Scattering. GitHub - wareya/OpenMW-PBR: basic PBR shaders for openmwVoitko vinkata hieman, että mitä nämä shaderit ym. ovat? Rafael's shader packin asensin ja se kyllä auttaa paljon, mutta ei ihan näin komeaa lopputulemaa. Ei oikein interwebsistäkään löydy aiheeseen tietoa, vaan OpenMW guidet keskittyy todella isojen mod listien asennukseen.
Muut shaderit ovat kokoelma MOMW Post Processing Packista, ja Rafaelin Shader Packista (voittaa konfliktit), vesi on Rafaelin. S3LightFixes on myös tärkeä.
Tuossa tämänhetkiset PBR-tekstuurit. Non Inverted ovat omia muokkauksia, Inverted 1 -> Inverted 0. Tämä koska alkuperäiset modit on julkaistu Inverted 1, ja tämän hetkinen suunta on Inverted 0.