Eli ostin kyseisen puhelimen ja uudesta asti ei ole toiminut wifi,olen kokeillut vaikka ja mitä ei vaan toimi,mikähän tässä on probleemana? Mobiilidataa olen käyttänyt.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä näy alavetovalikossa tai missään muuallakaan wifi verkkoa.Puhelin yhdistetään wlaniin vaikkapa alasvetovalikosta - siellä pitäisi näkyä käytettävissä olevat verkkonimet. Oletko siis yhdistämässä puhelintasi wlanin kautta toiseen puhelimeen (jota etsit wifi-valikosta?) , vai oletko asettanut toisen puhelimen mobiilitukiasemaksi, jonka tunnusta et löydä Motorolan wlan-listasta ? Miksi ylipäätään haluat yhdistää kaksi puhelinta toisiinsa wifillä?
Minä en ymmärrä oikein wifin päälle,yritän vain yhdistää puhelimen wiwi yhteyden läppäriinEipä näy alavetovalikossa tai missään muuallakaan wifi verkkoa.
Ok,vielä toinen kysymys,puhelin ei yhdistä ollenkaan älytelevisioon,ei voi selata youtubea,tms,entisellä puhelimella toimi hyvin,nyt ei toimi sekään?
Puhelimesta wifi hotspot päälle ja olettaisin, että pääset sitten tuohon hotspottiin yhdistämään kun valitset TV:stä tuon Avaa verkkoasetukset.Ok,vielä toinen kysymys,puhelin ei yhdistä ollenkaan älytelevisioon,ei voi selata youtubea,tms,entisellä puhelimella toimi hyvin,nyt ei toimi sekään?
Ei vaan pääse,ei ole kiinteää internet yhteyttä,juu niin kai,entisellä puhelimella hyvin toimi,mutta möin sen pois.
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.