Motorola G 56 Wifi ei toimi

Eli ostin kyseisen puhelimen ja uudesta asti ei ole toiminut wifi,olen kokeillut vaikka ja mitä ei vaan toimi,mikähän tässä on probleemana? Mobiilidataa olen käyttänyt.

Viimeksi muokattu:
Juu,olen ohjeita katsellut,mutta en saa vain toimimaan,olen palauttanut tehdasasetukset myös,puhelimen wifi valikossa ei näy edes puhelinta,että voisi yhdistää,wifin kautta,en oikein ymmärrä.

Puhelin yhdistetään wlaniin vaikkapa alasvetovalikosta - siellä pitäisi näkyä käytettävissä olevat verkkonimet. Oletko siis yhdistämässä puhelintasi wlanin kautta toiseen puhelimeen (jota etsit wifi-valikosta?) , vai oletko asettanut toisen puhelimen mobiilitukiasemaksi, jonka tunnusta et löydä Motorolan wlan-listasta ? Miksi ylipäätään haluat yhdistää kaksi puhelinta toisiinsa wifillä?

Puhelin yhdistetään wlaniin vaikkapa alasvetovalikosta - siellä pitäisi näkyä käytettävissä olevat verkkonimet. Oletko siis yhdistämässä puhelintasi wlanin kautta toiseen puhelimeen (jota etsit wifi-valikosta?) , vai oletko asettanut toisen puhelimen mobiilitukiasemaksi, jonka tunnusta et löydä Motorolan wlan-listasta ? Miksi ylipäätään haluat yhdistää kaksi puhelinta toisiinsa wifillä?
Eipä näy alavetovalikossa tai missään muuallakaan wifi verkkoa.

Kertoisitko vähän tarkemmin mitä yrität saavuuttaa? Jos haluat käyttää puhelinta ns. hotspottina, eli käyttää läppärillä nettiä puhelimen kautta, niin puhelimen puolelta pitäisi laittaa asetuksista wifi-hotspot päälle. Tämän jälkeen voit yhdistää tuohon luotuun wifi-hotspottiin läppärin puolelta.

Wifi-hotspotin kautta se puhelin toimii siirrettävänä wifi-tukiasemana johon voit liittää sen läppärin wifillä. Tuon kautta läppäri sitten käyttää myös sitä puhelimen nettiä. Hotspot ei ole sama asia kuin mobiilidata.

Ok,vielä toinen kysymys,puhelin ei yhdistä ollenkaan älytelevisioon,ei voi selata youtubea,tms,entisellä puhelimella toimi hyvin,nyt ei toimi sekään?

Ok,vielä toinen kysymys,puhelin ei yhdistä ollenkaan älytelevisioon,ei voi selata youtubea,tms,entisellä puhelimella toimi hyvin,nyt ei toimi sekään?

Screenshot_1.png

Puhelimesta wifi hotspot päälle ja olettaisin, että pääset sitten tuohon hotspottiin yhdistämään kun valitset TV:stä tuon Avaa verkkoasetukset.

Sulla ei siis nähtävästi ole ollenkaan mitään kiinteää Internet-yhteyttä wifillä vaan olet aiemminkin käyttänyt nettiä puhelimen hotspotin kautta?

Statistiikka

Viestiketjuista
306 575
Jäsenet
82 889
Uusin jäsen
Ripanderi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom