Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oikeastaan, minusta lässähti loppua kohden. Makuasia tietysti tämäkin.Paraneeko tää enää vai kannattaako jättää suosiolla kesken?
Nojuu, makuasioitahan nää. Täytyy varmaan jättää suosiolla kesken ja keskittyä Ozarkiin.Ei oikeastaan, minusta lässähti loppua kohden. Makuasia tietysti tämäkin.
Loppu oli oikeastaan, että mitähän seuraavaksi.Ei oikeastaan, minusta lässähti loppua kohden. Makuasia tietysti tämäkin.
No sole, ku katella netflixistä toistaiseksi ne mitkä kiinnostaa ja laittaa tauolle. Tilalle disneyplussa, jos marvelit kiinnostaa, sinne ne tod.näk. ilmestyy.Äh, juuri kun aloitin Marvel TV-maratonin kronologisessa järjestyksessä. Vasta menossa Luke Cage season 1.Daredevil ja muut Marvel-sarjat lähtevät Netflixistä - Muropaketti.com
Netflixin Marvel-tarjonta vähenee ratkaisevasti maaliskuun alussa. Games Radarin mukaan Marvel-sarjat – eli Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, The Punisher, Iron Fist ja The Defenders – lähtevät Netflixistä 1.3.2022. Vielä ei ol…muropaketti.com
Saa nähdä ilmestyykö. Nuohan on Netflixin omaa tuotantoa.No sole, ku katella netflixistä toistaiseksi ne mitkä kiinnostaa ja laittaa tauolle. Tilalle disneyplussa, jos marvelit kiinnostaa, sinne ne tod.näk. ilmestyy.
Kyllä ne marvelin tuottamat sarjat ihan marvelin tuotantoa on?Saa nähdä ilmestyykö. Nuohan on Netflixin omaa tuotantoa.
Edit. Vai ostiko Disney nuo Netflixiltä?
Korealaista Sisyphus sarjaa nyt kattonu 6 jakson verran ja vieläkään ei oikein ole selvinny mikä juoni tossa on mutta suht hyvältä vaikuttaa....Squid gamesta tykästyneenä oon nyt koittanu ettiä muita korealaisia sarjoja ja kaikki olleet suht koukuttavia paitsi toi "all of us are dead" zombiemättö joka jäi multa toiseen jaksoon
Kyllä ne marvelin tuottamat sarjat ihan marvelin tuotantoa on?
Niin, taitaa olla oikein sanoa että Netflix on näiden tilaaja ja Marvel Television niiden tuotantoyhtiö. Levitysoikeudet on kyllä olleet Netflixillä, mutta en ihmettelisi jos Disney ostaa/on ostanut ne itselleen kerätessään erinäisiä Marvel-franchiseita mahdollisimman kattavasti Disney+:aan.
Saman pistin ärtyneenä merkille. Toisaalta, katsottavaa on ihan riittävästi. Silti ihmettelen minkä jämälaarin Netflix on mennyt ostamaan.Kattelin Netflixin tulevia-listausta, hirveä kasa -40/-50/-60 mustavalkoleffoja tulossa. Pisti silmää kun ennen ei ole tainut olla noita.
"En tykkää että suuri määrä elokuvia joista en (katsomatta) tykkää tulee kaikkien tilaajien saataville, ihme touhua!"Saman pistin ärtyneenä merkille.
Jep. Onhan noissa klassikkoja ja niille oma katsojakuntansa. En kyl ymmärrä miksi ketää ärsyttäis.. seku skippaa vain.Prime videossa on tuhat määrin kaikkee vanhaa dokkkaria ym. joskus tullu randomilla katseltua sitä sun tätä, ku ei muutakaa ole keksinyt."En tykkää että suuri määrä elokuvia joista en (katsomatta) tykkää tulee kaikkien tilaajien saataville, ihme touhua!"
Olisihan se paljon helpompaa jos kaikki valitsisivat katsomisensa vain nekon tai lumimiehen hyväksymiltä listoilta. Mutta mites penan, speegen, spörden, hemmon, ja ties kenen listat?
Ihme touhua taas.
tai lumimiehen hyväksymiltä listoilta.
Olisko taustalla se EU-säännös jossa vaadittiin suoratoistopalveluilta enemmän paikallista tuotantoa? Nyt sitte hommaillaan kaikenlaista että saadaan paikalliset prosentit nousuun.Minä toivotan mustavalkoleffat tervetulleiksi, kunhan olisivat pääsääntöisesti klassikkoja. Tähän mennessä ovat kyllä olleet melko tuntemattomia brittiläisiä, ranskalaisia ja italialaisia leffoja, ei siis yleensä mitään Truffaut'n tuotoksia.
Saattaa olla. Mitä tulee paikalliseen tuotantoon, niin yritin viime yönä katsoa Nuorta Wallanderia, mutta eihän siitä mitään tullut - hahmot puhuivat englantia! Historiallisten draamojen, scifin ja fantasian kanssa tuo on OK, mutta nyt se vaikutti ainoastaan naurettavalta.Olisko taustalla se EU-säännös jossa vaadittiin suoratoistopalveluilta enemmän paikallista tuotantoa? Nyt sitte hommaillaan kaikenlaista että saadaan paikalliset prosentit nousuun.
Juu, kyllä nyt katkesi tämän tilaus täältäkin. En millään halua tukea mitään Venäjän toimintaa.
Kova! Mä en pystynyt katsomaan edes ekaa jaksoa loppuun![]()
The Guardians of Justice (TV Series 2022– ) ⭐ 5.1 | Animation, Action, Adventure
30m | TV-MAwww.imdb.com
Kylläpä on kehno sarja, sekava sekoitus piirrettyä ja immeisiä. Katselu loppui toisen jakson puolivälin. 0/5
Kiitos tiedosta.Suosittelen kaikille Netflixin tilaamista Turkin kautta VPN:llä.
Olen maksanut nyt sen reilu 3 euroa kuussa parhaasta versiosta, ihanaa kun halpaa![]()
Plus kuinka moni haluaa sekopää-erdogania tukea.Kiitos tiedosta.
Ei onnistu ilman turkkilaista puhelinnumeroa.
Kuinka moni sekopää haluaa tukea ihmisoikeuksia rikkovaa ja maailmaa tuhoavaa kiinan teollisuutta?Plus kuinka moni haluaa sekopää-erdogania tukea.
Jotkut harrastaa myös uppopalloaJotkut käy töissä, niin ei Netflixin kuukausimaksu kaada taloutta. Oli se sitten enemmän kuin 3 euroa.
Mulle riitti pelkän trailerin katsominen youtubesta.Kova! Mä en pystynyt katsomaan edes ekaa jaksoa loppuun
Ei itellä ainakaan oo mitään turkkilaista numero kysellyt. Toki joulukuussa tein tilauksen et jos on tollaseks sen jälkeen muuttunut. Tärkeintä on se et siellä on maksukortin tiedot jo valmiina.Kiitos tiedosta.
Ei onnistu ilman turkkilaista puhelinnumeroa.
Tuota voi kutsua myös varastamiseksi.Suosittelen kaikille Netflixin tilaamista Turkin kautta VPN:llä.
Olen maksanut nyt sen reilu 3 euroa kuussa parhaasta versiosta, ihanaa kun halpaa![]()
Tämä. Vaikka käyttäisi tässä hyväkseen järjestelmän heikkouksia, niin se tulee tavalla tai toisella rehellisesti toimivien kuluttajien maksettavaksi.Tuota voi kutsua myös varastamiseksi.
Jos ei ole varaa maksaa oikeaa hintaa niin kannattais olla ilman.
Vaikka iste maksan suomeen, niin kiinnostaisi, miten tämä toiminta tulee juurikin rehellisten kuluttajien maksettavaksi? Netflix nostaa hintoja koska 0.001% asiakkaista maksaa vain 30% paikallisesta hinnasta? Vai bensan hinta nousee koska suomalainen netflix menettää tuloja?Tämä. Vaikka käyttäisi tässä hyväkseen järjestelmän heikkouksia, niin se tulee tavalla tai toisella rehellisesti toimivien kuluttajien maksettavaksi.
Onko myös varastamista, kun tilaan ulkomailta alkoholia itselleni, enkä maksa suomen hintoja? Onko eri asia? Jos on, niin miksi?Tuota voi kutsua myös varastamiseksi.
Jos ei ole varaa maksaa oikeaa hintaa niin kannattais olla ilman.
Suomen netflix-tarjonta olisi aika suppea jos kaikki maksaisi Turkin asukkaina netflixiin rahansa.Onko myös varastamista, kun tilaan ulkomailta alkoholia itselleni, enkä maksa suomen hintoja? Onko eri asia? Jos on, niin miksi?
On aivan eri asia: toisessa tapauksessa valehtelet asuinpaikkasi, toisessa mennään ihan sopimuksien mukaan - joissa niissäkin on toki heikkoutensa. Tilaamalla halpaa viinaa EU:sta pilaa korkeintaan maksansa, toisessa viettää ikuisuuden imemällä demonien mulkkuja HelvetissäOnko myös varastamista, kun tilaan ulkomailta alkoholia itselleni, enkä maksa suomen hintoja? Onko eri asia? Jos on, niin miksi?
Aah, oletin suomen tarjonnan olevan jo suppeaSuomen netflix-tarjonta olisi aika suppea jos kaikki maksaisi Turkin asukkaina netflixiin rahansa.
Toki, joo, jos myös isot pojat noudattaisi näitä porsaanreijättömiä sääntöjä. Yhtiöt saa, minä en, koska olen valkopessyt omatuntoni ja parempi ihminenOn aivan eri asia: toisessa tapauksessa valehtelet asuinpaikkasi, toisessa mennään ihan sopimuksien mukaan - joissa niissäkin on toki heikkoutensa. Tilaamalla halpaa viinaa EU:sta pilaa korkeintaan maksansa, toisessa viettää ikuisuuden imemällä demonien mulkkuja HelvetissäJa ihan vakavasti olen sitä mieltä, että joka paikassa porsaanreikiä etsivät siipeilijät voisi lähettää Siperiaan.
En tiedä, ovatko mediayhtiöt jättäneet noudattamatta sääntöjä. Mutta vaikka olisivat, niin ei se mitenkään oikeuta perseilyyn omalla kohdalla. Tietenkin valikoimien erossa suhteessa maksettuun hintaan (ja tulotasoon!) pitäisi päästä eroon, mutta ei se onnistu sillä tavalla, että porukat vetävät välistä kikkailemalla. Jos ei ole valmis maksamaan Suomen hintaa Netflixistä, niin siihen on täsmälleen yksi moraalisesti oikea ratkaisu: jättää tilaamatta. Muussa tapauksessa peilistä tuijottaa varas.Toki, joo, jos myös isot pojat noudattaisi näitä porsaanreijättömiä sääntöjä. Yhtiöt saa, minä en, koska olen valkopessyt omatuntoni ja parempi ihminen![]()
Entä jos sinä tekisit netflix tyylisen palvelun ja laittaisit hinnat kulutason mukaan.Toki, joo, jos myös isot pojat noudattaisi näitä porsaanreijättömiä sääntöjä. Yhtiöt saa, minä en, koska olen valkopessyt omatuntoni ja parempi ihminen![]()
Koko maailma? En ole kyllä ajatellut asiaa koko maailman kautta, mutta jos se olisi häviävä promille siitä, niin ei kiinnostaisi ****uakaan. Ja jos se vaikuttaisi ratkaisevasti, niin ongelma olisi jossain muualla ja lähtisin ehkä korjaamaan sitä asiaaEntä jos sinä tekisit netflix tyylisen palvelun ja laittaisit hinnat kulutason mukaan.
Miltä tuntuisi kun koko muu maailma kikkailisi ja ostaisi turkin hinnaston mukaan?
All of us are dead... Jumalauta että on raskasta katsottavaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.