Netflix uusi Friendit-sarjan oikeudet. Hintalappu vaatimaton 100 miljoonaa dollaria vuodessa!
Netflix joutumassa tiukasti puun ja kuoren väliin – suosikkisarjat katoamassa ja hinnat nousemassa
Mikäli tuon artikkelin jutut pitävät paikkaansa, saa kyllä nähdä mitä Netflixille käy. Netflixiä olen itse tilannut kait lähes "alusta asti" eli siitä kun Netflix Suomessa julkaistiin. Tämä on mielestäni ollut suoratoistopalveluista paras all-in-one-palvelu, joskin parannettavaa olisi roimasti. Muut ovat olleet enemmän yhden julkaisijan omien juttujen palveluja, ja tämä eriytyminen näyttää jatkuvan. Netflixin oma tuotanto ei minua millään kiinnosta riittävästi.
Jännä kyllä nähdä mikä on suorotoistopalvelujen tulevaisuus. Itse en ainakaan viitsi laittaa jotain 50-100 euroa että saa tilattua kaikki suoratoistopalvelut, kun kaikilla on omat tarjontansa. Tähän asti olen tyytynyt Netflixiin koska sen kattavuus on ollut kohtalainen (ja toiminta yksinkertaisen loistavaa), välillä olen tilannut rinnalle esim. HBO:ta hetkeksi. Tulevaisuudessa sitten varmaan aina muutama kuukausi yhtä palvelua jonka jälkeen vaihdetaan uusien sarjojen perässä seuraavaan.