Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Minä katsoin pakatessa tietenkin, että näin ei päässyt käymään tyhmänäkö minua pidät?
Aivan väärinhän tuo oli pakattu, ei olisi kuulunut pakata suoraan kuplamuoveihin sitä prossua, ei ne jalat välttämättä sitä kestä. Staattisen sähkön riski myöskin.

Tämähän se on ja "hyvällä tuurilla" tuosta vaan yksi core korkeintaan paskana, jos nuo pinnit poistaisi vaikka itse
Pelkästään yhden jalan rikkoutuminen voi paskoa koko prosessorin. Ei vaadi sen enempää.

Aivan väärinhän tuo oli pakattu, ei olisi kuulunut pakata suoraan kuplamuoveihin sitä prossua, ei ne jalat välttämättä sitä kestä. Staattisen sähkön riski myöskin.

Pelkästään yhden jalan rikkoutuminen voi paskoa koko prosessorin. Ei vaadi sen enempää.
Ei ollut tallessa enää sitä alkuperäistä muovista neliölootaa muuten toki olisin pakannut siihen

Joo voi, mutta ei välttämättä

Ja voi vitt* näköjään tänään tehnyt Tori källin, ei pääse enää tekemään mitään, edes lukemaan viestejään ilman tunnistautumista.

Kyllä mä pystyn. Mutta noissa on erinäisiä alati kiristyviä rajoituksia, joten sulla voi noin hyvin olla.

Tuohon toiseen asiaan. Siis eihän prosessoria jossa on pinnit, voi mitenkään pelkkään kuplamuoviin pakata. Ja se on aika yhdentekevää mitä sen kuplamuovin ympärille laittaa. Tuossa postatussa kuvassahan selvästi näkyy miten yksi niistä pussukoista on levittänyt kohdalle osuneet pinnit ympäriinsä? Mitä ihmeteltävää tuon kuvan jälkeen asiassa on? Ja tuossa on muitakin alueita joilla on vähemmän, mutta vääntyneitä pinnejä silti.

Tuollaisessa tilanteessa, mä olisin katsonut jotain pesusientä, jos sellaiseen pystyy upottamaan ne pinnit. Tai sitten sellaista vanhempaa, pehmeämpää styroksia.

Itse ostin bulk pakatun prosessorin (R5 5700X) Data Systemsiltä, joka mainostaa olevansa suomen suurin IT-alan erikoisliike.

Prosessori oli pakattu vain kuplamuoviin ja sen ympärillä pahvikotelo. He ovat varmasti myyneet tuhansia prosessoreita. Jos tuo pakkaustapa olisi ongelmallinen, niin olisivat varmasti sen muuttaneet.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 864
Jäsenet
78 321
Uusin jäsen
jhy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom