Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

-Ulkopuolinen katselija näkee myyntikohteen katsomiskerrat
Tää voi olla hyvä tai huono asia.. en osaa oikein päättää. Paljon katsojia -> osta heti voi kuumotella. Vähän katsojia -> voi kokeilla tarjota paljon vähemmän. Näin nopeesti ajateltuna.

Näkyyhän torissaki, että jos on "tykkääjiä" ilmoitukselle. Itsellä kyl varsinki "annetaan" -kohteissa toi meinaa, että en jaksa ees viestiä laittaa, jos on jo paljon noita "sydämmiä".

Tää voi olla hyvä tai huono asia.. en osaa oikein päättää. Paljon katsojia -> osta heti voi kuumotella. Vähän katsojia -> voi kokeilla tarjota paljon vähemmän. Näin nopeesti ajateltuna.

Näkyyhän torissaki, että jos on "tykkääjiä" ilmoitukselle. Itsellä kyl varsinki "annetaan" -kohteissa toi meinaa, että en jaksa ees viestiä laittaa, jos on jo paljon noita "sydämmiä".

En ole ollenkaan ajatellut tuota torin ❤️ -Painiketta tykkäämisenä.
Olen mieltänyt sen kirjamerkkinä.

En ole ollenkaan ajatellut tuota torin ❤️ -Painiketta tykkäämisenä.
Olen mieltänyt sen kirjamerkkinä.
Nii.. noh, sydämmenä tori sen esittää, nii.. Mut jokatapauksessa, ku noita "talteenottoja" on useampia, nii eiköhä siellä silloin ole paljon viestejäkin jo vaihdeltu.

Mitähän huumausaineita pitää vetää että voisi kokea tuon huutonetin uudistuksen hyvänä. En ole hetkeen näin tahmeaa sivustoa käyttänyt, asioiden lataaminen kestää ikuisuuden ja tuotevalikoiman mukaan on tuotu mainosbannereita. Siis ei helvetti oikeasti. Enshittification vanha tuttavuus taas nostaa päätänsä.

Torissakin on sentään (vielä) mahdollisuus tehdä kauppaa ilman toridiiliä. Huuto.netissä pitäisi olla sama mahdollisuus ilman huutoturvaa mutta eipä vaan ole.

Torissakin on sentään (vielä) mahdollisuus tehdä kauppaa ilman toridiiliä. Huuto.netissä pitäisi olla sama mahdollisuus ilman huutoturvaa mutta eipä vaan ole.

Onnistuuko huutonetissä ilman huutoturvaa, jos laittaa mahdollisuudeksi vain noudon, ja myyntitekstissä mahdollistaa lähettämisen?

Viimeksi muokattu:
ainakin vanhana tehomyyjänä onnistuu sulkeutuneiden ilmoitusten uusiminen ilman huutoturvaa. uuden ilmoituksen tekemistä en ole kokeillut.

ainakin vanhana tehomyyjänä onnistuu sulkeutuneiden ilmoitusten uusiminen ilman huutoturvaa. uuden ilmoituksen tekemistä en ole kokeillut.
Itse koitin ihan maksuttomalla normitilillä testiksi tehdä ilmoitusta, nii heti ensimmäisenä pyytää tilinumeroa huutoturvaa varten, jotta voin ilmoituksen tehdä..

Näyttökuva 2026-02-17 kello 10.52.48.png

Näyttökuva 2026-02-17 kello 10.53.11.png

kokeilin ihan random -ilmoituksen tekemisen ja oli mahdollisuus ottaa pois "käytä huutoturvaa" valinta.
toki maksan 5% komissiomaksun, josko se vaikuttaa lisämahdollisuuksiin?

muuten on ihan kauheen kankea käyttää wanhalla läppärillä sivustoa...Screenshot_2026-02-17_11-00-56.png

Se on Huuto Turva, ei "huutoturva".
Ja mitä paukkulankayhteyksiä porukka täällä oikeik käyttää, kun väittää sivustoa hitaaksi? Oikein sutjakkaasti tuntuu minulla latautuvan 4G-liittymällä Android-luurilla.

Se on Huuto Turva, ei "huutoturva".
Ja mitä paukkulankayhteyksiä porukka täällä oikeik käyttää, kun väittää sivustoa hitaaksi? Oikein sutjakkaasti tuntuu minulla latautuvan 4G-liittymällä Android-luurilla.
Ihan hyvin näkyy toimivan, mutta voihan siellä olla bugeja jotka toisille näkyy toisille ei.
Itse käytän melko vähän huuto.netiä vuodessa, ehkä sellaiset 30-40 kauppaa peri vuosi ja näistä 98% ostajana. Tosin ikävempi homma mikäli myyjille tulee lisävaikeuksia, sillä ajatuksena tuo Huuto Turva vaikuttaa ihan hyvältä, eli tuo turvaa jopa yksityishenkilöiden välisiin kauppoihin. Aika näyttää mihin tämä menee.

Tori on ulkomainen palvelu sen takia en sitä edes halua käyttää.

Sivu latautu ns. heti mutta itse tuotteet kesti ladata 7 kokonaista sekuntia, kun javascript-härpäke siellä työstää taustalla. 5800X3D + 1/1Gbps kuitu.

Uudistuksen jälkeen huutonetin tuotekuvat on rajatulla näkymällä, sekä puhelimella että myös työpöytä näkymällä.
En löytänyt muuta tapaa nähdä kuvaa koko näkymällä kuin avata tuote omaa url tunnukseensa

Statistiikka

Viestiketjuista
300 724
Jäsenet
81 849
Uusin jäsen
ahaulos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom