Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Tuli ensimmäinen toridiilin kyselijä vastaan. Näkeekö noita kustannuksia mistään ilman että jaan tilitietoni yms ko. sivustolle? Palvelumaksu + peruspaketin hinta siis haussa.
Jos haluat kulut tietää, etsi Torista ToriDiilillä myytävistä kohteista vastaava ja vastaavan hintainen tuote, niin näet ilmoituksesta kulut.

Joo ostajalle kulut tietenkin, mutta halusin vähän suuntaa millaisista hinnoista puhutaan. Palvelumaksu näyttäisi perustuvan hintaan ja postikulut minimissään alkaen 2,99€ mikä on varmaan tuo peruspaketti.

Joo ostajalle kulut tietenkin, mutta halusin vähän suuntaa millaisista hinnoista puhutaan. Palvelumaksu näyttäisi perustuvan hintaan ja postikulut minimissään alkaen 2,99€ mikä on varmaan tuo peruspaketti.
Toridiilin pakettien toimitushinnat:

Peruspaketti (40 cm x 32 cm x 15 cm):
- Posti 2,99 €
- Matkahuolto 2,99 €

Iso paketti (40 cm x 32 cm x 26 cm):
- Posti 4,90 €
- Matkahuolto 4,99 €

Jättipaketti (100 cm x 60 cm x 60 cm):
- Posti 6,90 €
- Matkahuolto 12,99 €

Myin 7€ Xbox pelin toridiilillä. Toimitin paketin Matkahuoltoon, joka kuittasi seuraavana päivänä paketin otetuksi kuljetukseen. Tämän jälkeen ei tapahtunut viikkoon mitään ja pyysin Matkahuollolta selvitystä. He eivät löytäneet pakettia ja pyysivät ottamaan Toridiiliin yhteyttä. Muutaman viikon odottelun jälkeen Tori vahvisti paketin kadonneen ja että saan rahat muutaman päivän kuluessa.

Sain rahat pelistä, mutta ostaja menetti omansa. Kyseessä oli vain 7€ tuote, josta Tori maksoi ostajalle vain 4.99€ palvelumaksut takaisin, mutta siirsi rahat minulle. Omalta kannalta kaikki hyvin. Mielestäni on käsittämätöntä, että Matkahuolto ja Tori eivät maksaneet mitään korvauksia kuitenkaan kadonneesta tuotteesta.

Tarjouduin kuitenkin laittamaan menetykset puoliksi ostajan kanssa, jos hän niin haluaa.

Sain rahat pelistä, mutta ostaja menetti omansa. Kyseessä oli vain 7€ tuote, josta Tori maksoi ostajalle vain 4.99€ palvelumaksut takaisin, mutta siirsi rahat minulle. Omalta kannalta kaikki hyvin. Mielestäni on käsittämätöntä, että Matkahuolto ja Tori eivät maksaneet mitään korvauksia kuitenkaan kadonneesta tuotteesta.

Oliko ostaja valinnut ostotilanteessa tämän toridiilin vakuutuksen, mitä joka kerta tarjotaan?

Screenshot_20260316-192130.png

Oliko ostaja valinnut ostotilanteessa tämän toridiilin vakuutuksen, mitä joka kerta tarjotaan?

Screenshot_20260316-192130.png
Eipä ole tuommoista valikkoa tullut edes katsottua oston yhteydessä. Kyllähän Matkahuollolla pitäisi olla lähtökohtaisesti korvausvelvollisuus, vaikka se onkin usein tavaran painoon sidottu, eikä todelliseen arvoon. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tavara on hävinnyt kuljetuksessa.

Eipä ole tuommoista valikkoa tullut edes katsottua oston yhteydessä. Kyllähän Matkahuollolla pitäisi olla lähtökohtaisesti korvausvelvollisuus, vaikka se onkin usein tavaran painoon sidottu, eikä todelliseen arvoon. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tavara on hävinnyt kuljetuksessa.

Kun nyt ei ole tullut korvauksia hävinneestä lähetyksestä, niin onko sellaisia haettu Matkahuollolta?

Sivu latautu ns. heti mutta itse tuotteet kesti ladata 7 kokonaista sekuntia, kun javascript-härpäke siellä työstää taustalla. 5800X3D + 1/1Gbps kuitu.

Huuto.net meni huonompaan suuntaan jo edellisessä uudistuksessa (oranssi teema vaihtui edelliseen). Tämän kertainen uudistus on jo sitten ihan täyttä ripulia. :rofl2:

Eikä ole parantunut tässä muutaman viikon aikana. Ihan samaa tahmaavaa paskaa oli tänään kun yritin jotain etsiä.

Omien tavaroiden myyminen huudossa loppui tähän. Ostaminenkin tulee vähenemään. :comp:

En ole koskaan oikein pitänyt tori.fi:stä mutta pakko käyttää sitä nykyään.

Eikä ole parantunut tässä muutaman viikon aikana. Ihan samaa tahmaavaa paskaa oli tänään kun yritin jotain etsiä.
Tein taulukkolaskimeen hakutyökalun, jolla voin yhdellä hakusanan kirjoittamiselle ja ehtojen valinnalla, katsoa tulokset traderasta, torista, vintedistä, huutonettistä ja ebaysta.
Tykkään tällaisesta keskitetystä hausta, niin ei tarvitse käyttää eri sivustojen käyttöliittymiä hakemiseen.

Kun nyt ei ole tullut korvauksia hävinneestä lähetyksestä, niin onko sellaisia haettu Matkahuollolta?
edit: Enpä lukenut viimeistä viestiä. Eli homma menikin mallikkaasti maaliin. Ostaja saa jossain vaiheessa rahat Matkahuollolta.

Hei,

Olemme saaneet kuljetuskumppaniltamme päätöksen reklamaatioon.

Reklamaatio on hyväksytty, koska kuljetuskumppanin tutkinnan perusteella:
  • Kuljetusvaurio johtui kuljetuskumppanin puutteellisesta käsittelystä, tai
  • Paketti on todettu kadonneeksi.

Täten jatkamme ToriDiilin maksua myyjälle, ja ostaja on oikeutettu hyvitykseen, jonka kuljetuskumppani maksaa.

Kiitos!”

Tulipa aika ikävä toridiili-kokemus äsken.
Myyjä oli itse päättänyt laittaa tuotteelle (kännykkä) "osta heti" napin käyttöön.
Noh, sitä kautta ostin tuotteen ja sain Torilta viestin
"Hurraa, tavara on sinun! 🎉
x lähettää paketin palveluntarjoajan Posti kautta viimeistään 24.03.2026"

Tän jälkeen myyjä ghostaa mut ja pari päivää myöhemmin tulee ilmotus et kaupat on peruttu viestillä "sori sain paremman tajouksen muualta".
En voi ymmärtää miten tää on sallittua Torissa. Valitin torille ja niitä ei kiinnostanut. Miten voi olla et Tori kannustaa tämmöstä. Ei tee mitään järkeä et myyjä saa ite päättää laittaa tuotteelle "osta heti" napin mitä ei oikeesti tarvi noudattaa millää tavalla.
EDIT: kävin lukee Torin säännöt, ihan suoraan sääntöjen vastasta. Myyjä sitoutu sääntöjen mukaan myymään tuotteen mulle.

Ei olis tullu mieleenkää et toi olis sallittuu, ajattelin et ainut tapa miten en sais tota tuotetta olis et olis huijari myyjä (mut se oli tunnistautunu monen vuoden käyttäjä mil paljon hyvii arvostelui). Luulin et kännykkä olis mun ja menin jo tilaamaan näytönsuojan, suojakuoria, laturin, jne, mut nyt en sit saakkaa kännykkää :D

Sen verran katkera osaan olla nyt kyl et valitan toriin et vaihtais niiden viestit sitten muotoon
"Hurraa, saatat ehkäpä saada tämän tuotteen. x saattaa ehkä lähettää paketin palveluntarjoajan Posti kautta viimeistään 24.03.2026, mut jos ei lähetäkkään nii noh voi voi."

Viimeksi muokattu:
Myyjä oli itse päättänyt laittaa tuotteelle (kännykkä) "osta heti" napin käyttöön.

Tän jälkeen myyjä ghostaa mut ja pari päivää myöhemmin tulee ilmotus et kaupat on peruttu viestillä "sori sain paremman tajouksen muualta".
En voi ymmärtää miten tää on sallittua Torissa. Valitin torille ja niitä ei kiinnostanut. Miten voi olla et Tori kannustaa tämmöstä. Ei tee mitään järkeä et myyjä saa ite päättää laittaa tuotteelle "osta heti" napin mitä ei oikeesti tarvi noudattaa millää tavalla.

Ei olis tullu mieleenkää et toi olis sallittuu, ajattelin et ainut tapa miten en sais tota tuotetta olis et olis huijari myyjä (mut se oli tunnistautunu monen vuoden käyttäjä mil paljon hyvii arvostelui). Luulin et kännykkä olis mun ja menin jo tilaamaan näytönsuojan, suojakuoria, laturin, jne, mut nyt en sit saakkaa kännykkää :D

Sen verran katkera osaan olla nyt kyl et valitan toriin et vaihtais niiden viestit sitten muotoon
"Hurraa, saatat ehkäpä saada tämän tuotteen. x saattaa ehkä lähettää paketin palveluntarjoajan Posti kautta viimeistään 24.03.2026, mut jos ei lähetäkkään nii noh voi voi."
Eihän tuo eroa yhtään Huuto.netistä missä käytännössä käskevät viemään vaan oikeusteitse sopimusrikkomuksesta asiaa eteenpäin ja jättämään negatiivista palautetta. Kai jätit Torissa palautteen myyjälle?

Katkeruus hieman turhaa, kun kaikki me ollaan tässä samassa todellisuudessa, missä lopulta vallitsee vahvemman laki.

Tori ei pysty järjestämään järkeviä mekanismeja että tuollainen estettäisiin.

Tuote voi vaikka myynnin jälkeen paketoidessa rikkoontua, jolloin onhan siihen oltava peruutus mahdollisuus, ja kuvatodisteet rikkoutumisesta voi generoida tekoälyllä.
Tällöin yksityisellä myyjällä ei ole samaa korvaavan tuotteen toimitus vastuuta kuin yrityksellä on kuluttajansuojaan vedoten.

Katkeruus hieman turhaa, kun kaikki me ollaan tässä samassa todellisuudessa, missä lopulta vallitsee vahvemman laki.

Tuote voi vaikka myynnin jälkeen paketoidessa rikkoontua, jolloin onhan siihen oltava peruutus mahdollisuus, ja kuvatodisteet rikkoutumisesta voi generoida tekoälyllä.
Tällöin yksityisellä myyjällä ei ole samaa korvaavan tuotteen toimitus vastuuta kuin yrityksellä on kuluttajansuojaan vedoten.
Tori voi heittää ko. käyttäjän pihalle Torista, niin että ei ainakaan jatkossa saa tunnistautuneena käyttäjänä ilmoitettua mitään siellä.

Kai jätit Torissa palautteen myyjälle?
Jätä ykkösrivin palaute niin kokonaisarvio laskee ja muut ostajat osaavat varoa.
En pysty edes jättämään palautetta koska ei tehty kauppoja (vaikka suoraan Torin käyttöehtojen mukaan myyjä sitoutui myymään tuotteen minulle)

Joo kyl mä sen tajuan, mut myyjä rikko iha suoraan torin käyttöehtoja ja tori anto mulle vaa "voi voi" vastauksen ku koitin ilmiantaa. Haluisin et sen käyttäjän tili poistettaisiin tosta hyvästä.

Joo kyl mä sen tajuan, mut myyjä rikko iha suoraan torin käyttöehtoja ja tori anto mulle vaa "voi voi" vastauksen ku koitin ilmiantaa. Haluisin et sen käyttäjän tili poistettaisiin tosta hyvästä.

Monet myyjät ovat peruneet minun ostamiani toridiilejä, ja monet ovat peruneet toisten toridiilejä myydäkseen minulle.

Minä hyväksyn sen, että kellä on suurempi vetovoima kaupankäynnissä, niin kauppa käy sen kanssa, vaikka ei olisi ehtojen mukaista.

Monet myyjät ovat peruneet minun ostamiani toridiilejä, ja monet ovat peruneet toisten toridiilejä myydäkseen minulle.

Minä hyväksyn sen, että kellä on suurempi vetovoima kaupankäynnissä, niin kauppa käy sen kanssa, vaikka ei olisi ehtojen mukaista.
No sitten jätetään laittamatta siihen ilmoitukseen Osta heti -mahdollisuus. Onhan tuo aivan naurettavaa jos myyjälle ei tuosta mitään varoitusta tms. Torin suunnalta tule. Vesittää koko Osta heti -toiminnon idean, kun sen kanssa voi tuolleen puljata.

Minä hyväksyn sen, että kellä on suurempi vetovoima kaupankäynnissä, niin kauppa käy sen kanssa
Tottakai ja mikäs siinä jos olis tarjous kauppa mis isoin tarjoaja voittaa. Mutta kun myyjä itse on päättänyt laittaa hinnan tuotteelle millä tuote tulee heti myydyksi ja homma selvä niin oon eri mieltä.
Jos haluaa tehdä tarjouskauppaa niin se kans onnistuu torissa. Ei oo pakko laittaa tuotteelle "osta heti" nappia eikä oo pakko laittaa siihen sitten hintaa mihin ei oo tyytyväinen. Tosi epärehellistä toimintaa ja en voi muuta kun toivoa että Tori noudattais sääntöjään ja poistais myyjän käyttäjän.

Hauskinta on se, et jos se myyjä olis antanu mulle vaikka mahollisuuden vastatarjota nii olisin ihan hyvin voinu tarjota vaikka 150e asti enemmänki. Ties millä 20e korotuksella nyt meni jollekkin toiselle ilman että ilmotti mulle mitään. Mut noh, ylläri et ei kehdannu sanoo mtn sille kenelle lupas myydä. Laitoin tietysti myös hänelle rehellistä suoraa palautetta viestillä että miten ei ollu mun mielestä kiva temppu ja ei yllätä yhtään että ghostas viestit täysin.

Kyllä se on hamekankaan arvoinen tempaus jos jo sovitusta venkoillaan pois, oli sitten kyse torikaupoista tai mistä tahansa asiasta josta on sovittu.

Hmm kyllä mä ainakin näen tuon peruutusmahdollisuuden ihan hyvänä. Mulla on kaikissa kohteissa käytössä osta heti ja lisäksi mainittu, että nouto käy myös. Jos vaikka sovin ostajan kanssa noudon 2h päähän ja siinä välissä joku toinen ehtii ostaa kohteen Toridiilillä, niin kyllä se noutaja menee etusijalle ja peruisin Toridiilin. Ei ole kyllä näin vielä koskaan käynyt :hmm:

Kyllä se on hamekankaan arvoinen tempaus jos jo sovitusta venkoillaan pois, oli sitten kyse torikaupoista tai mistä tahansa asiasta josta on sovittu.

Olipa kysymys hamekankaasta tai muusta merkkiatapahtumaa kuvaavasta palkinnosta, niin jos palkinnon vastaanottajaa ei hetkauta, niin silloin se toimii lähinnä vain antajan Ilona.

Hmm kyllä mä ainakin näen tuon peruutusmahdollisuuden ihan hyvänä. Mulla on kaikissa kohteissa käytössä osta heti ja lisäksi mainittu, että nouto käy myös. Jos vaikka sovin ostajan kanssa noudon 2h päähän ja siinä välissä joku toinen ehtii ostaa kohteen Toridiilillä, niin kyllä se noutaja menee etusijalle ja peruisin Toridiilin. Ei ole kyllä näin vielä koskaan käynyt :hmm:
Kyllä se mahdollisuus perumiseen pitää tietysti olla, mutta tuo Torin "voi voi" asenne näihin missä sovitut Toridiili-kaupat perutaan päivien päästä on tässä se typeryys. Ilmoituksestahan voi käydä napsaisemassa tuon Osta heti -mahdollisuuden myös pois ja näin olen itse toiminut kun tuotteesta on sovittu noutokaupat. Jos tuossa välissä joku sen ehtiikin sitten ostamaan niin on aivan eri asia heti perua nuo Toridiili-kaupat ja pahoitella ostajalle, että ehti juuri minuutti sitten sopimaan noutokaupat.

Edit: eiköhän tässä yksi ongelma tule jo siitä, että tuo Osta heti -vaihtoehto on oletuksena valittu kun valitsee, että voi lähettää tuotteen ilmoitusta luodessa ja kaikki myyjät ei varmaan edes ymmärrä mistä tuossa on kyse.

Kyllä se mahdollisuus perumiseen pitää tietysti olla, mutta tuo Torin "voi voi" asenne näihin missä sovitut Toridiili-kaupat perutaan päivien päästä on tässä se typeryys. Ilmoituksestahan voi käydä napsaisemassa tuon Osta heti -mahdollisuuden myös pois ja näin olen itse toiminut kun tuotteesta on sovittu noutokaupat. Jos tuossa välissä joku sen ehtiikin sitten ostamaan niin on aivan eri asia heti perua nuo Toridiili-kaupat ja pahoitella ostajalle, että ehti juuri minuutti sitten sopimaan noutokaupat.
Mutta sehän tässä ToriDiilissä on myyjän kannalta positiivista, että ostaja ei tiedä myyjästä mitään henkilötietoja eikä pääse vaikkapa vaatimaan mitään esimerkiksi ovelle. Ostajan tiedot taitavat mennä lyhentämättömänä myyjälle -itse en tiedä, kun en diiliä käytä

Mutta sehän tässä ToriDiilissä on myyjän kannalta positiivista, että ostaja ei tiedä myyjästä mitään henkilötietoja eikä pääse vaikkapa vaatimaan mitään esimerkiksi ovelle. Ostajan tiedot taitavat mennä lyhentämättömänä myyjälle -itse en tiedä, kun en diiliä käytä
Siis toki. Itsekin myisin kaiken paljon mieluummin Toridiilillä kuin noudolla koska ei tarvitse sopia mitään aikatauluja yms., mutta kyllä silti noutokauppoihin annan mahdollisuuden.

Tiedot mitkä ainakin välittyvät myyjästä ostajalle
-paketin jättöpiste

Nappikauppaa se tori on. Itse myyn arvokkaampaa sälää, niin se roikkuu Suomessa myynnissä vuosia. Koska tyhjätaskuilla kaikki on mennyt Woltin pizzoihin ja kaljaan. Mutta ulkomaille menee helposti kaupan. Saa jopa tipit.

Tämä taisi olla ennen toridiiliä ja osta heti nappia kun myin muistaakseni noin kolmella tonnilla tuotetta. Ostaja ehdotti kauppoja pyyntihinnalla ja suostuin. Nouto parin päivän päästä.

En heti muistanut poistaa ilmoitusta ja parin tunnin jälkeen agressiivinen ostaja olisi halunnut tehdä kaupat melkein 500 eur yli pyyntihinnan. Olihan se vähän houkuttelevaa mutta ei kyllä käynyt mielessäkään tehdä ohareita, reilu periaate on että ”nopein vie”. Huutokaupat erikseen.

Mitenhän tälläses tapauksessa käy, möin tietsikkakotelon tori diilillä. Alkuperäisessä paketissan ja pehmusteissaan. lähti ehjänä. ja nyt sitten 4h tuntia sen jälkeen kun hän paketin noutanu, tulee valokuvia miten on iso naarmu lasissa

Mitenhän tälläses tapauksessa käy, möin tietsikkakotelon tori diilillä. Alkuperäisessä paketissan ja pehmusteissaan. lähti ehjänä. ja nyt sitten 4h tuntia sen jälkeen kun hän paketin noutanu, tulee valokuvia miten on iso naarmu lasissa
No siinä on tullut ostokrapula ja jotain valitettavaa keksittävä niin tässä tulos. Juuri tälläsen takia toi Toridiili on huono, koska ostaja voittaa aina.

Mikä oli myyntikohteen kuntoluokitus?
Mitä myyntitekstissä mahdollisesti kerrottiin kuntoa kehuen?
Myytiinkö tuote uutta vastaavana vai uutena vai hyväkuntoisena?
Mainittiinko myyntitekstissä mahdollisesta vaurioista tai jäljistä verrattuna uuteen tuotteeseen?

kuntohan oli kuin uusi. ei minkään laisia käytönjälkiä ollut jotka kyllä näki kuvistakin

@eskoasko45 no johan manitsin kuin uusi , eli ei ollut uusi valittuna. Ja miksi tässä nyt enää kunnosta jauhaa . johan maininnu ettei mitään jälkiä ollut ja oli virheetön.

@eskoasko45 no johan manitsin kuin uusi , eli ei ollut uusi valittuna. Ja miksi tässä nyt enää kunnosta jauhaa . johan maininnu ettei mitään jälkiä ollut ja oli virheetön.
Joko sulla on pakettiin päässy joku naarmutteleen tai sit ostaja on sen laskenu johonki paskaselle alustalle paketista.. jos sulla siitä tuoreet kuvat on, jossa näkyy lasi selkeesti ehjänä, nii torille ne vaa todisteeksi. Sana sanaa vastaan toi tilanne kuitenkin loppupeleissä on ja tori päättää sit ketä uskoo?

ei sinne päässy mitään, kyllä sen verra huolellisesti kyllä pakkaan. on ennen lähettämistäkin ottanu kuvat siitä missä ihan virheetön tuote. kaikenlisäks kotelossa oli vielä io vesijäähy ja 650w powerikin. koko setistä ois voinu pyytää 150e mut pyysin vaa 50e ku aattelin et joku saa halvalla hyvää. Mut varmaa tahallaa hajotti nyt lasin jotta voi myydä sit ite eteenpäin vesijäähyn ja virtalähteen

ei sinne päässy mitään, kyllä sen verra huolellisesti kyllä pakkaan. on ennen lähettämistäkin ottanu kuvat siitä missä ihan virheetön tuote. kaikenlisäks kotelossa oli vielä io vesijäähy ja 650w powerikin. koko setistä ois voinu pyytää 150e mut pyysin vaa 50e ku aattelin et joku saa halvalla hyvää. Mut varmaa tahallaa hajotti nyt lasin jotta voi myydä sit ite eteenpäin vesijäähyn ja virtalähteen
Juu ei sun minulle tarvi todistella :) Torille sit vaa, jos ja kun hän riitauttaa ton.

En kirjoituksesta saanut selvää että vastasitko kysymykseeni vai mainitsitko tuotteen kunnon uudeksi.

Toridiilin reklamoinnissa merkitsee suuresti se että mitä tuotteesta on kerrottu.

Kerrohan sitten mihin lopputulokseen Torin aspa tässä tapauksessa päätyy (koska oletettavasti et hyväksy tuota ostajan perätöntä väitettä niin ostajan on pakko viedä asia aspalle käsittelyyn). Tämä kun täsmää aika hyvin niihin "mitä jos ostaja väittää paketissa olleen kiviä niin ostaja saa rahat takaisin" skenaarioihin, joilla Toridiiliä vastustettiin aikoinaan niin kiinnostaa oikeasti tietää miten tällainen sana sanaa vastaan tilanne ratkaistaan. Tämä kun on Toridiilissä se suurin ongelma, että ostaja pystyy halutessaan kusettamaan kun normikaupoissa roolit on toistepäin.

Nämä voivat olla hyviä kokeita, että kuinka manipuloitavissa toridiili tai huutoturva on, kun valitsee reklamoinnin sanat oikein ja todisteeksi näyttää tekoälyllä muokattuja kuvia

Kerrohan sitten mihin lopputulokseen Torin aspa tässä tapauksessa päätyy (koska oletettavasti et hyväksy tuota ostajan perätöntä väitettä niin ostajan on pakko viedä asia aspalle käsittelyyn). Tämä kun täsmää aika hyvin niihin "mitä jos ostaja väittää paketissa olleen kiviä niin ostaja saa rahat takaisin" skenaarioihin, joilla Toridiiliä vastustettiin aikoinaan niin kiinnostaa oikeasti tietää miten tällainen sana sanaa vastaan tilanne ratkaistaan. Tämä kun on Toridiilissä se suurin ongelma, että ostaja pystyy halutessaan kusettamaan kun normikaupoissa roolit on toistepäin.
Kiinnostais kyllä myös kovasti @atomi että miten käy.

Itse aina punnitsen ja videoin koko paketointi tapahtuman (tulee muuten kivoja 20 minuutin paranoideja klippejä). Mutta miettinyt että "jos" paska osuu tuulettimeen niin parempi olla kättä pidempää. Toki, ei nämä mitään bulletproof vakuutuksia ole ovelan kusettajan varalta, joten sitä suuremmalla syyllä kiinnostaisi tämän lopputulema.

Noissa on nykyään sekin aspekti, että tekoälyllä voidaan uskottavan näköisesti tehdä feikattuja kuvia rikkoutuneista tuotteista (tässä tapauksessa naarmuuntunut lasi). Ainakin voit vaatia ostajaa lähettämään sen lasin sulle takaisin, jos kyse on AI-hommasta niin tuskin saa sitä IRL täysin samannäköiseksi naarmutettua oikeasti...

Tonnin läppäri joka toimii hitaasti ja sopii vaikka varaosiksi??

Noin vanhan koneen arvo on muutenkin joitain kymppejä, joten ostaja ei tule kyllä enempää petetyksi olisi teksti mitä vain. Hinta tuossa vain on pielessä

Ekaa kerta aikoihin torissa möin. Vastailin nopeesti kysymyksiin, neuvoteltii jonkin verra hinnasta, maksun saavuttua laitoin samana päivänä matkaan. Ostaja halusi sen xxs-pakettina, jonka vein lähimpään kirjelaatikkoon. No siinä sit meni 1-2 päivää, että rekisteröityi lajittelussa. Muuten kulki nopeesti. To kaupat tehty ja ti-aamuna perillä.

Pakkaus oli mun oma väkertämä, ku ei ollu tollaista max 3 senttii paksuu, mut vahvaa "laatikkoa" valmiina. Varmasti tuli tuote ehjänä perille kuplamuovien ja pahvin sisällä, jonka sain tohon tilaan mahtumaan.

Arvostelu: 7 ilman kommenttia... annoin eka kympin, mut poistin sit arvosteluni -ttuunnuksissani, ku näin mitä olin saanut :D

Statistiikka

Viestiketjuista
303 023
Jäsenet
82 267
Uusin jäsen
Jees1212

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom