Netin kauppapaikat(Tori, huuto, ebay, ...)

Vaihdoin joku aika sitten autoon takaisin vakiojouset madallusjousien tilalle. Ei muutaku kuva 30tkm ajetuista käytetyistä madallusjousista Toriin. Uutena ovh jotain 300e ja ostin nämä itse oisko ollu 250e. Laitoin hintapyynnöksi 50e, ja ehtihän niitä useampi tingata 30 eurolla noudettavaksi. Alla kuva myyntikuvasta, ei tietty edustava.

PXL_20260308_124542091.jpg

Nyt viimeisin ostaja yritti taas tingata 30 eurolla ja pysyin pyynnissä, hän kysyy kaverilta 20 euroa lainaa ja päätyy 40 euron tarjoukseen. Kerroin taas, että 50e on sopiva hinta ja voin hänen mieliksi pestä jouset niin näyttää hyvältä ja liki uusilta. Ja käsittääkseni huomenna olis tulossa noutamaan sitten. 🤣

PXL_20260511_183747907.jpg
Aika kova että sait edes myytyä. Itse en onnistunut vastaavanlaisia myymään edes kympillä. Lähes käyttämättömät iskaritkin lojuu vielä tallissa kun ei kenellekään kelpaa.

Vaan enpä minäkään käytettyjä varaosia osta kuin äärimmäisessä epätoivossa.

Ostin torista moottorisahan. Hp oli noin 1/3 siitä mitä ko. mallilla normaalisti, joten laitoin viestiä, että ostan sahan pois. Oli kuulemma tusina muutakin kiinnostunutta ja olisi pitänyt hakea 100 km päästä samana päivänä. Ehdotin myyjälle, että laitan rahat tilille ja haen sahan ensi viikolla samalla kun menen mökille. Se sopi kyllä myyjälle, koska muut ostajat halusivat toimituksen postin kautta. No, sittenpähän näkee, mitä oikeasti tuli ostettua.

Ehdotin myyjälle, että laitan rahat tilille ja haen sahan ensi viikolla samalla kun menen mökille. Se sopi kyllä myyjälle, koska muut ostajat halusivat toimituksen postin kautta. No, sittenpähän näkee, mitä oikeasti tuli ostettua.
Toivottavasti saat hyvän sahan. Itse joskus maksan 50% varausmaksua ja yleensä aina on mennyt hyvin kaikki miinus yksi kerta, jolloin rahat meni.

Oman tuntumani mukaan ihmiset ovat yleensä olleet luotettavia kaikista kohujutuista huolimatta. Yllättävänkin luotettavia.

Toivottavasti saat hyvän sahan. Itse joskus maksan 50% varausmaksua ja yleensä aina on mennyt hyvin kaikki miinus yksi kerta, jolloin rahat meni.

Oman tuntumani mukaan ihmiset ovat yleensä olleet luotettavia kaikista kohujutuista huolimatta. Yllättävänkin luotettavia.
Itse torista tuli tuo nykynen dolmari (makita) hankittua kuolinpesältä. Ammattisaha puoleen hintaan mitä normaalisti, hyvä jos ehkä muutaman kerran oli sahattu kun sai sen :tongue:

Itse torista tuli tuo nykynen dolmari (makita) hankittua kuolinpesältä. Ammattisaha puoleen hintaan mitä normaalisti, hyvä jos ehkä muutaman kerran oli sahattu kun sai sen :tongue:
Muistan joskus nähneeni ystäväni, joka on himohiihtäjä, FB seinällä tekstin:
Suurin pelkoni on että jos kuolisin puolisoni myisi Torilla sukseni pois siihen hintaan johon sanoin ostaneeni ne :rolleyes::rofl:

Ostin torista moottorisahan. Hp oli noin 1/3 siitä mitä ko. mallilla normaalisti, joten laitoin viestiä, että ostan sahan pois. Oli kuulemma tusina muutakin kiinnostunutta ja olisi pitänyt hakea 100 km päästä samana päivänä. Ehdotin myyjälle, että laitan rahat tilille ja haen sahan ensi viikolla samalla kun menen mökille. Se sopi kyllä myyjälle, koska muut ostajat halusivat toimituksen postin kautta. No, sittenpähän näkee, mitä oikeasti tuli ostettua.

Ostan useita kertoja kuukaudessa näin etumaksulla, että myöhemmin tapahtuu kasvokkain tuotteen luovutus.
Tämä luo mukavan, lähes varmana sinetin kaupanteolle, että myyjä ei päädykkään korkeampiin kauppahintoihin.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 953
Jäsenet
82 998
Uusin jäsen
Clustered6162

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom