Nettiauto - keskustelu, löydöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Minne virtuaalimaailmaan tämän saa?

20a47b4575208c2c-large.jpg

Viimeksi muokattu:
On kyllä melkosen ripulituningin näköinen FN.
Kyllähän noita edelleen näkee, mutta vähenempään päin toki ovat. Kohta voisi olla aika tuollainenkin taas ostaa, eiköhän näissäkin vääntösauvoista huolimatta hinnat ala kohta nousemaan.

Aina välillä miettii että miksi näin piti tehdä. Järjetön määrä työtunteja että lopulta saadaan hyvin keskinkertainen tuotos. Tässä on käyny sama kuin Latelan pilaamassa Alfa Spiderissa.

Latelan Alfa
https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/14313212

Kaikki tuo aika olisi molemmissa autoissa kannattanut käyttää vaan restaurointiin, lopputulos olisi ollut parempi ja jotain arvonnousuakin olisi bonuksena voinut syntyä, faktahan on että kukaa ei osta noita autoja millään järkevällä hinnalla.

EDIT: Saapihan ei taida olla edes tieliikkennekelponen joka tekee siitä vielä turhemman, latelan Alfalla sentää voi ajella (jos kehtaa).

Aina välillä miettii että miksi näin piti tehdä. Järjetön määrä työtunteja että lopulta saadaan hyvin keskinkertainen tuotos. Tässä on käyny sama kuin Latelan pilaamassa Alfa Spiderissa.
Enemmän tuo minun ilahdutti kuin joku museoitu saabi. Ei kaikkea voi aina ajatella rahan kautta. Joku voi sanoa ettei ota Teslaa vaikka ilmaiseksi saisi niin sanon kyllä ihan samalla pieteetillä että en museoitua 96 saabbia ottaisi ilmaiseksi. Tuo kurkkumopo toisaalta kävisi tilataideteoksesta jos olisi sille paikka.

kurkku2.png

Viimeksi muokattu:
Enemmän tuo minun ilahdutti kuin joku museoitu saabi. Ei kaikkea voi aina ajatella rahan kautta. Joku voi sanoa ettei ota Teslaa vaikka ilmaiseksi saisi niin sanon kyllä ihan samalla pieteetillä että en museoitua 96 saabbia ottaisi ilmaiseksi. Tuo kurkkumopo toisaalta kävisi tilataideteoksesta jos olisi sille paikka.
Samaa mieltä, näin piti tehdä vain siksi että pystyi ja sekös ilahdutti minuakin. Toisaalta minä ottaisin kyllä museoidun 96:sen milloin vaan, ja vielä mieluummin TeamAhma -tyylisen 95:sen. Eka autoni kun oli juurikin Saab 95 farmari, ja kolmas oli kirkkaanpunainen 96 (jota minun ei ikinä olisi pitänyt myydä).

Statistiikka

Viestiketjuista
291 158
Jäsenet
79 896
Uusin jäsen
sutila

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom