Nettiliittymien myyntipuheet

Merkkari

VBA-ylikonsuli
Valokuituoperaattori päätti ilahduttaa hintojen korotuksella, josta innostuneena pahoitin mieleni eri liittymävaihtoehtojen kirjallisista kuvauksista. Minulle jää mielikuva, että nämä ovat osittain vaatimusten liioittelua ja osittain jopa suoranaista valetta. Eniten naurattaa 150M suositus mobiiliverkkopankin käyttöön.
Koostin oheisen kaavion, onko mielestänne oikeansuuntainen?

1755096666439.png

Valokuituoperaattori päätti ilahduttaa hintojen korotuksella, josta innostuneena pahoitin mieleni eri liittymävaihtoehtojen kirjallisista kuvauksista. Minulle jää mielikuva, että nämä ovat osittain vaatimusten liioittelua ja osittain jopa suoranaista valetta. Eniten naurattaa 150M suositus mobiiliverkkopankin käyttöön.
Koostin oheisen kaavion, onko mielestänne oikeansuuntainen?

1755096666439.png
Taitaa mennä liioittelun puolelle tämä kaaviosi :lol:. Melkoista menoa tosiaan jos joku operaattori suosittelee 150m liittymää verkkopankin käyttöön, kun kirjaimellisesti yhden megan liittymälläkin asia hoituisi.
Ja lisäksi mobiilinettejä mainostetaan jollakin 150mbs nopeuksilla vaikka todellisuudessa saat 30mbs. Tämän takia siirryin itse muutamia vuosia sitten lankanetin käyttäjäksi. Toimiipahan netti aikalailla niillä lukemilla jotka luvattiin.

600mb/s suoratoistoon suurella kuvanlaadulla. :D Meillä firman 4g/5g liittymän tuplasim joka rajoitettu 100mb/s ja hyvin toimii uhd streamaus televisioon.

Aika härskiä ilmoittaa vaatimukset noin, ihan jo tuosta mobiilipankista alkaen. En tieeä Elisan liittymähinnastoja, mutta mennään jo mielestäni kuluttajan harhaanjohtamisena noilla teksteillä.

600mb/s suoratoistoon suurella kuvanlaadulla. :D Meillä firman 4g/5g liittymän tuplasim joka rajoitettu 100mb/s ja hyvin toimii uhd streamaus televisioon.

Aika härskiä ilmoittaa vaatimukset noin, ihan jo tuosta mobiilipankista alkaen. En tieeä Elisan liittymähinnastoja, mutta mennään jo mielestäni kuluttajan harhaanjohtamisena noilla teksteillä.
Nuo liittymähinnat voi vaihdella todella paljonkin esim taloyhtiön mukaan. Itse maksan 10,02e/kk 100mbs lankanetistä, joka ei ole ollenkaan paha hinta. Elisaan olen ollut todella tyytyväinen verrattuna dna:han joka kuppasi noin 25e/kk 30mbs mobiilinetistä.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 944
Jäsenet
78 734
Uusin jäsen
JesusLovesY

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom