Nettitreffit + Tinder

Aiotko oikeasti nähdä tuota naista joskus myöhemmin (ystävänä)? Itse en ole näitä "ystäviä" kyllä enää nähnyt.. :) Ehkä vielä vähemmän jos olisi ollut jo enemmän tapailua/tunteita.

Mitähän tääkin tarkoittaa, ne värittömät taviksethan just jää lehdellä soittelemaan kun eivät erotu massasta.

Mahd. nopeasti vaan tapaamaan ettei joku ehdi kiilata väliin ja siinä tavatessa se selviää parissa sekunnissa muutenkin onko jutussa jotain vain ei.
Ei mulla ole ongelmaa mennä vaikka kylään tai että hän tulee käymään, jos sattuu olemaan tällä suunnalla. Juuri tuossa eilen vaihdeltiin whatsappissa kuulumisia kun ei olla pariin viikkoon oltu tekemisissä. Ehdittiin tuossa kuukausien mittaan tutustua aika syvällisesti; elämäntilanteet on vain sellaiset, että ei kannata odotella asioiden kehittyvän pidemmälle (ts. tulisi olemaan ikuinen kaukosuhde kun kummallakin on vahvat juuret siellä, missä juuri nyt on).

Tavis ei tarkoita väritöntä ihmistä. Jokainen meistä on persoona, toiset tuo sitä enemmän esiin kuin toiset. Itse näen monessa profiilissa kaipuun sellaisesta turvallisesta ihmisestä, joka tuollaisesta tavallisesta miehestä usein löytyy sisältä. Sujuva arki ja tasapainoisuus on ihan älyttömän arvostettuja asioita kun ikää tulee ja se näkyy niissä tykkäyksissä, joita itse olen saanut. Itse asiassa tämä tapailemani nainen sanoi aika alkuun, että naiset kyllä haaveilee pahoista pojista yms., mutta sisimmillään suurin osa ei sellaista haluaisi sitten mihinkään syvempään suhteeseen.

Olen samaa mieltä, että pitää tavata nopeasti ja tehdä päätöksiä käytännössä ensivaikutelman pohjalta (kuten hekin varmasti tekevät). Tässä on vielä sellainen mielenkiintoinen näkökulma, että nämä henkilöt ovat aika erilaisia keskenään niin saattaa tehdä omien ajatusten tulkinnan hankalaksi kun ei voi juuri vertailla :D

Parisuhdemarkkinat vaatii avarakatseisuutta ja ennakkoluulotonta mieltä. Yleensä kampitetaan omia mahdollisuuksia niillä älyttömillä määrillä erilaisia kriteereitä toista kohtaan.
Se on tosiaan paikka, jossa pitää heittäytyä, jotta saa jotain aikaan. Mikään ei ole niin luotaantyöntävää kuin jumiutuneet ajatusmallit ja negatiivinen asenne elämää kohtaan, ja ne aika herkästi näkyy sitten ulospäin.

Naiset kyllä tsekkailee miehiä vaikka siellä Prisman hevi-osastolla tai hyllyjen välissä. Niin minäkin tsekkailen naisia, miksi en tekisi niin kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Tälläkin pienemmällä paikkakunnalla on täysin mahdollista törmätä johonkin Tinderissä näkemäänsä naiseen, jolle on laittanut tykkäyksen ja toinen on ehkä ollut kahden vaiheilla. Et voi ikinä tietää jos et ole avoin tilanteille.

naiset kyllä haaveilee pahoista pojista yms., mutta sisimmillään suurin osa ei sellaista haluaisi sitten mihinkään syvempään suhteeseen.
Tämä haave ei katoa mihinkään. Parashan on sopivasti paha poika, joka vielä kykenee syvempään suhteeseen.

Silloin on balanssi sellaista tiettyä romanssia ja turvallisuutta.

Kuten @gramma lukenut tuota IG threadsia niin tuo on pakko poistaa. Kitinää puolin ja toisin, rupee vaan ahdistaa tuon lukeminen :D Toki jos tuosta viihdettä saa irti poppareiden kanssa, antaa mennä vaan.

Kun ihmiset ottaisi itsestään vastuun, tekisivät itsereflektointia, laittaisivat kuntoon oman nupin, kehon, arvot, kriteerit, rajat, mitä haluavat jne, ja eläisivät kunnioittavasti eteenpäin sydän auki ihmisiä silloin tällöin tapailen, ei tarvitsisi siellä huudella.

Itsekin kyllä olen syyllistynyt foorumeilla huuteluun, mutta ei se poista tosiasioita.

Kun ottaa vastuun itsestään, omista teoistaan, kunnioittaa itseään ja muita, maailma on avoin <3

Itse mietin, että voisi lähestyä naista tyyliin (jos vaikka kävelyreitillä kohtaa): "Hei anteeksi, kattelin kun kävelit vastaan ja tuli niin hyvät vibat, että pakko oli pysähtyä jutustelemaan. Lähtisitkö kahveille?".. Tai jotain vastaavaa. Pointtina tässä on lähestyä aika neutraalisti ja ei anna suoria kehuja, vaan esim. kehuu viboja tai hyvää energiaa tms.

Tää kuulostais kyllä musta tosi oudolta, joten riippunee varmaan ihmisestä. :D

Työpaikan/alan vaihto, paikkakunta, erilaisien uusien harrastuksien kokeilu, muut vapaa ajan aktiviteetit, matkustelu, ylipäätänsä hakeutuminen sellaisiin paikkoihin ja harrastuksiin missä naisia on, auttaa varmasti.

Tai sitten yksinkertaisesti rima on vain liian korkealla, tiedän monta miestä, ketkä aina olleet sinkkuja ja aina sama virsi kun naiset ei ole kiinnostuneet heistä, nämä naiset keitä he yrittää iskeä, ovat hoikkia korkealle koulutettuja uraihmisiä, samalla kun itsellä on 20kg ylipainoa, liikunta on vieras käsite ja töissä samalla varastolla +30v niin ei tuollainen yhtälö vain toimi!?

Tuota noin, kun yhtään katselee ympärilleen niin aika vähän tuollaisilla asioilla näyttää olevan väliä. :D Paremmin näyttää olevan kiinni enemmän just supliikista ja aloitteellisuudesta, ja siitä että osaa ja tykkää olla se joka ottaa ns. ohjat käsiinsä.

Eli riippuu että onko Sitä Jotain, ei niinkään koulutuksesta, palkkatasosta tai painoindeksistä.

Mä oon ihan tavallinen suomalainen "perusjuntti".
Ehkä tässä tosiaan on kyse siitä omasta asenteellisuudesta ja miten asiat näkee.
Jos vetää perus ylisläis-mentaliteetilla n=h ja kuinka kaikki on paskaa, niin eihän se oo ihme, jos junnaa paikoillaan.
Kyllä ne naisetkin lähestyy, on aina lähestynyt ja tulee lähestymään.

Meinaatko että homma on kiinni ns. manifestoinnista eli kun uskoo hyvään pöhinään niin se myös toteutuu? :hmm:

Ei sillä, samanlaisia asennevammaisia löytyy naisistakin jotka itkee, kuinka parisuhdetta ei löydy mistään, koska kunnollisia miehiä ei löydy mistään, mutta peiliin ei kuitenkaan voi vilkaista. Olen mm. yhdestä tällaisesta tapauksesta omallakin kohdalla tänne kirjoittanut aikoinaan.
Parisuhdemarkkinat vaatii avarakatseisuutta ja ennakkoluulotonta mieltä. Yleensä kampitetaan omia mahdollisuuksia niillä älyttömillä määrillä erilaisia kriteereitä toista kohtaan.

Naisilla taitaa olla enemmän se, että kunnollisia miehiä kyllä olisi, mutta heistä ei vaan kykene syttymään. :smoke:

Ei, vaan ihmisen positiivinen asenne näkyy ulospäin.

No ok, jos oikeasti on asenne että *kaikki* on paskaa, niin sitten varmaan joo. Mutta viittaan siihen, kun täällä on sanottu ettei saisi esim. olla sitä mieltä että Tinder on paskaa, vaan pitäisi uskotella itselleen jotain muuta. Varmaan termi polishing a turd kuvaisi tätä parhaiten, sille ei valitettavasti taida olla hyvää käännöstä.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 269
Jäsenet
78 566
Uusin jäsen
MixaFin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom