Tänään ja eilen tapahtunut pelissä kaikenlaista kummaa itselle. Vastasin global chatin tyypille yksityisviestillä ja pyysin päästä mukaan porukkaan. Hän ei pystynyt laittamaan minulle inviteä koska peli kertoi minun olevan offline tilassa. Tänään juoksin porukassa portaleita ja huomasin muutaman portalin jälkeen että en saa noista minkäänlaista rewardia. Noh käynnistin pelin uudestaan ja sitten toimi yhden portalin verran kunnes taas sama ongelma. Lopetin portaleiden juoksemisen tähän ja menin tekemään muita juttuja kunnes huomasin että en saa omista aoe hiiluista hiilua ollenkaan vaikka seison tämän keskellä. Käynnistin pelin taas uudestaan ja seuraava ongelma tuli hetken päästä kun en pystynyt teleporttaamaan minnekkään vaikka seisoin keskellä kaupunkia, ainoastaan omaan taloon pystyin teleporttaamaan. Useampana päivänä olen myös huomannut että en pysty tonne chattiin kirjottamaan mitään, viestini ei tule sinne ollenkaan mutta näen kuitenkin muiden viestit hyvin. Aina kun näitä outouksia on tapahtunut niin peli toimii muuten aivan normaalisti, ei lagaa ei mitään. Yhteydessä kaikki ok mutta tuntuu että joku tossa nyt jökkii. Onko muilla ollut vastaavaa? Voisiko virustorjunta tehdä jotain tämmöistä? F-secure käytössä. Vai onko nämä kaikki tiedossa olevia bugeja jotka nyt vaan sattu tulemaan lyhyen ajan sisään kaikki.
Viimeksi muokattu: