Tuohon täysin mahdoton vastata,jos korona jatkaa entiseen tahtiin kiinassa ja lisäksi Ry::sän sota jatkuu ja leviää niin voi olla piirit tiukassa eikä myyntiin tule kuin 4080-90 kortteja suolaisella hinnalla.Onneksi ei koske minua,3080 riittää minun käyttöön helposti pari kolme vuotta.
2080 PNY itsellä koneessa niin ihan soiva peli vielä.
Niin, ollapa 3080 tai 2080 koneessa. Veikkaan että aika moni sinnittelee vielä paljon tehottomilla korteilla kuten minä 1070:lla. Periaatteesta en maksa nylkyrihintoja ja jätän ne cyberpunkit suosiolla pelaamatta odottamaan parempia aikoja. Silti ihan mielenkiinnolla seuraan kuitenkin tätä ketjua.
Siitä loppuvuodesta julkaistavien näyttisten saatavuudesta, veikkaanpa että jos maailmantilanne sekava ja kaoottinen, niin niiden näytönohjaimien saatavuus ei ole se ykkösprioriteetti.

Kyllä se kortti pitää vaan ostaa just sillon kun on tarvetta. Se uusi sarja on kuitenkin loppuunmyyty heti julkkarista ja porataan että kun just kerkesin myymään nykyisen korttini ja vieläpä pilkka hintaan että milläs nyt pelataan...