Ja nyt sitten alkaakin seuraava jännitys: riittääkö Seasonicin 650W PSU pyörittämään tätä systeemiä vai saanko seuraavaksi fillaroida Verkkokauppaan hakemaan järeämpää virtalähdettä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja nyt sitten alkaakin seuraava jännitys: riittääkö Seasonicin 650W PSU pyörittämään tätä systeemiä vai saanko seuraavaksi fillaroida Verkkokauppaan hakemaan järeämpää virtalähdettä![]()
Kyllä ne koodit on siellä kuitissa minkä saa tilatessa. Näin ainakin itellä watch dogs koodi. Itse kortista ei tietoakaan.
Mulla lukee tuo sama "Error: No Reference found", niin Watch Dogs kuin Geforce Now koodien kohdalla.Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.
Itsellä Cooler Masterin 550W (V550S) pyöritti 4690K + 3080-comboa ilman ongelmia, toki kyseessä on A-Tierin virtalähde.Kerro toki jahka saat vastauksen tähän mysteeriin. Itse samassa jamassa !
Täällä 19.9 sama tilaus, eikä olen muuttunut tila mihinkään.23.9 klo 13.11 tehty tilays Msi 3080 Gaming trio X:stä sai tänään 09:33 tilan "Käsiltelty" Verkkokaupassa.
Onhan niitä pieniä määriä toimitettu, mutta vain murto-osa tilausten kokonaismäärästä.Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Proshopista klo 16.11 tuli tilausvahvistus mailiini. Viime viikolla päivittyi "Arvioitu toimitusaika 3.12 - 8.12.2020". Varmistin asian aspasta(ettei ole mikään Gigantti-päivitys tms.), odottavat mun korttiani saapuvaksi 1.12 ja sitten heti lähtee matkaan.
Ihan rehellisesti sanottuna en pidättäisi hengitystä tämän suhteen. Jossain muualla tuohon aikaan tehty tilaus saattaisi ehtiä, mutta Jimmsin jonoissa taitaa olla monta sataa vielä edellä, eikä Jimms ole toimittanut kuin n. 60kpl toistaiseksi.Ok, täällä Jimmsistä 16.19 vahvistus eli tätä vauhtia saattaa ehtiä joululomille.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50Tällä viikolla jännitys tiivistyy, kun viikko sitten Telian aspa arvioi, että heille saapuu ensimmäinen erä 3080 Strixiä 17-19.11. Oma tilaus lähti sisään ensimmäisten joukossa, eli tällä viikolla pitäisi tapahtua jotain, mikäli tuo arvio osuu oikeaan.
Hengitystäni en pidätä, vaikka kiva olisi tietysti tuo mahdollisimman pian saada. Positiivisilla fiiliksillä odotellaan kuitenkin![]()

Mulla tosiaan tilaus sisässä 29.10 klo 9:50Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Itel strix 3080 tilaus sisässä 29.10 klo 12:50![]()
Onkos kukaan saanut 3080 TUF non-OC:ta? Alkaa eipäilyttämään onko Asuksen tarkoitus toimittaa noita enää ennen joulua.
Anteeksi nyt kun menee räikeästi offtopicin puolelle, mutta miten hyvin saat 3080:stä suorituskykyä irti? Luulisi prosessorin olevan melko räikeä pullonkaula.Itsellä Cooler Masterin 550W (V550S) pyöritti 4690K + 3080-comboa ilman ongelmia, toki kyseessä on A-Tierin virtalähde.
Hah joo kato prkl nii onki.Sekään ei ole mennyt Gigantilla aivan putkeen, näin mulla kuitissa: Koodi WatchDogs Error: No Reference found.
Hah joo kato prkl nii onki.
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta![]()
Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Riippuu mitä pelailee, mutta kyllä esim. Control antaa 1440p lähes täyden näytönohjaimen käyttöasteen. Myin 3080-kortin pois ja hankin 3070 tilalle, katsotaan nyt mihin korttiin lopulta päädyn AMD:n julkistusten jälkeen.Anteeksi nyt kun menee räikeästi offtopicin puolelle, mutta miten hyvin saat 3080:stä suorituskykyä irti? Luulisi prosessorin olevan melko räikeä pullonkaula.
Mulla oli tuo kuitti ensimmäisessä myöhästymisviestissä, mutta ei tilausvahvistuksessa.Missä yhteydessä siis saitte/näitte tuon koodin? Tilasin ja maksoin gigantista 17.9. 3080:n, ja mulle tuli sieltä vain tilausvahvistus-maili jossa joku geneerinen palautusohje-pdf liitteenä. Myöskään tilauksen tiedoista gigantin sivuilta en näe mitään kuittia. Tilaus on toki edelleen tilassa "tilaus vastaanotettu", että tuleeko se kuitti saataville vasta kun tuote liikahtaa minua kohti?
Mulla oli tuo kuitti ensimmäisessä myöhästymisviestissä, mutta ei tilausvahvistuksessa.
Kyselin verkkokauppa.com pelibundlesta. Suora vastaus ”Valitettavasti toistaiseksi tätä CoD bundlea ei saa meiltä.”
Oliko tää nouto Pirkkalasta? Eli olisiko toi viime viikon erä, josta Hesan noudot oli jo "päiviä sitten"?
Veikkaan, että saavat kylkiäispelinä Half-life 3:n.Eiköhän ehdi tuo CW:kin vanhentua kauan ennen kuin suurin osa ihmisistä korttinsa saa. Toivottavasti seuraava tai realistisemmin sitä seuraava bundle olisi Cyberpunk.
Tänään saanee noutaa Asus RTX 3080 TUF OC:n Verkkokaupasta. Eipä tässä mennyt kuin 2 kk tilauksesta, erikoisia ovat ajat kun tuntuu pieneltä voitolta että saa ylipäänsä maksaa näytönohjaimesta![]()
JYTKY![]()
Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
17.9.2020 15 kpl 30.9.2020 40 kpl 4-6.11.2020 4 kpl 16.11.2020 10 kpl 14.12.2020 8 kpl 21.1.2021 60 kpl 1.2.2021 5 kpl 8.2.2021 2 kpl 16.2.2021 1 kpl 5.3.2021 20 kpl 19.3.2021 14 kpl 14.4.2021 1www.jimms.fi
Tämä oli aikaisemmin 20 kpl.
- Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 45 kpl - loppuunmyyty
Mihin aikaan sait tilattua? Meikäläinen ehti kans ennen kun päivämäärä vaihtui.11.11 Gigantti - Palit GeForce RTX 3080 GamingPro
Tuli postia että lähdössä kuljetukseen tänäpä. Kortti bongattu tästä ketjusta, ja kerkesin nappaamaan ennenkuin toimituspäivämäärä vaihtui tammikuulle
Edit: Arvat oli vetämässä: Proshop, Jimms, Verkkokauppa ja Gigantti.
No nyt alkaa näyttää jo valoisammalta!![]()
Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X - 1 379,90€
17.9.2020 15 kpl 30.9.2020 40 kpl 4-6.11.2020 4 kpl 16.11.2020 10 kpl 14.12.2020 8 kpl 21.1.2021 60 kpl 1.2.2021 5 kpl 8.2.2021 2 kpl 16.2.2021 1 kpl 5.3.2021 20 kpl 19.3.2021 14 kpl 14.4.2021 1www.jimms.fi
Tämä oli aikaisemmin 20 kpl.
- Saapumispäivä vielä vahvistamatta - 45 kpl - loppuunmyyty
Mihin aikaan sait tilattua? Meikäläinen ehti kans ennen kun päivämäärä vaihtui.
Mitähän nuo määrät sitten tarkoittavat? Esim. Strix OC:ssa oli ensin pitkään 50 kpl tulossa kunnes (oliko viime viikolla) se nostettiin 80 kappaleeseen. Mitään ei ole 3 viikkoon kuitenkaan tullut, vaikka määrät lisääntyvät.No nyt alkaa näyttää jo valoisammalta!
Verkkis 3080 TUF OC tänään 12:46 yli 25kpl erä saapunut
| Viimeksi saapuneet |
|
Mulla se oli PDF liitteessä ensimmäisessä "toimitus myöhästyy" viestyissä. Ja sama "No reference found"... toki peruin molemmat tilaukset, niin en jäänyt kaipaamaan.
EDIT: Korjattu, ei ollutkaan tilausvahvistuksessa.
Tilaus 21.9 aamupäivällä ja kyselin muutama viikko sitten niin oli ainakin pari sataa edellä (voi olla paljon enemmänkin). Nyt kun ekojen minuuttien tilaukset alko purkautumaan niin toivo elää että joulukuussa saisi vielä. Ainakin tulee hyviä lasteja sitä tällä hetkellä. Viimeisin mitä täällä foorumeila näin tais olla jo 16:40+ tilauspäivänä.Onko muuten Jimssin 3080 TUF OC jonossa millaisia jonopaikkoja ihmiset saaneet jotka tilasivat myöhempään tilauspäivänä tai seuraavana päivänä? Itsellä tilattu vasta 19. päivä, mutta pohdin että ollaanko lähempänä viittäsataa vai tonnia jonopaikassa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.