Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei isoja eroja.Onko noissa 5090 isoja eroja kellottuvuuden ja powerlimitin kanssa?
Gigabyte AORUS Xtreme Waterforce WB olisi 3099€ ja esim. Alphacool blokki + Inno3D X3 olisi noin 600€ halvempi.
Onko mitään järkeä asentaa hinnat alkaen malliin blokkia? Onko nuo miten kaukana paremmista malleista powerlimittien suhteen?
Itse ollut kyllä omaan INNO3D RTX 5090 X3 OC oikein tyytyväinen. Kortti tulee NVIDIAn referenssi PCB:llä, joka ajaa aivan hyvin asiansa.Onko noissa 5090 isoja eroja kellottuvuuden ja powerlimitin kanssa?
Gigabyte AORUS Xtreme Waterforce WB olisi 3099€ ja esim. Alphacool blokki + Inno3D X3 olisi noin 600€ halvempi.
Onko mitään järkeä asentaa hinnat alkaen malliin blokkia? Onko nuo miten kaukana paremmista malleista powerlimittien suhteen?
Vaatisi että saksassa tippuu eka hinta vähän reilummin koska alv:ssa 6.5% eroaSehän muuten oli Ventusta myyty pari päivää tästä keskustelusta Saksan Mindfactoryssä hetkisen hintaan 1999,99€. Eiköhän siispä kohta täälläkin joku kauppa pudota saman rajan ali?
Eli kannattaisiko sitten ostaa suoraan Saksanmaalta, kun tullihan ei alv:tä Euroopan maista peri? Ainakin aiemmin eikös tuo Mindfactory Suomeenkin toimittanut, tippunut itse kärryiltä nyt näissä..Vaatisi että saksassa tippuu eka hinta vähän reilummin koska alv:ssa 6.5% eroa
EU:n alueella maksetaan alv lähtökohtaisesti aina kohdemaan mukaan johon sitten tilitetäänEli kannattaisiko sitten ostaa suoraan Saksanmaalta, kun tullihan ei alv:tä Euroopan maista peri? Ainakin aiemmin eikös tuo Mindfactory Suomeenkin toimittanut, tippunut itse kärryiltä nyt näissä..