Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen se käyrä on käsittääkseni lämpötilariippuvainen ja yleensä jengi säätää sitä idle-lämpötilassa. Lämpötilan noustessa rasituksessa käyrä "tipahtaa" alemmas.Minulla samaa ongelmaa Msi Afterburnerilla. Pisteet eivät vastaa tarkkoja kellotaajuuksia ja voltteja ja saa vähän kokeilemalla kokeilla mikä muuttuu.
Olen säätänyt Heaven benchmark taustalla. Ei sillä ainakaan pidä paikkaansa.Edelleen se käyrä on käsittääkseni lämpötilariippuvainen ja yleensä jengi säätää sitä idle-lämpötilassa. Lämpötilan noustessa rasituksessa käyrä "tipahtaa" alemmas.
Ehkä voisi testata laittaa joku rasitus GPU:lle, sitten avata käyräeditori -> pitäisi pystyä paremmin säätämään halutut luvut jotka pitää.
Mulla oli joskus aiemmin myös ongelmaa GPU Tweakin kanssa.Jassoo, onkin pikkasen ärsyttävämpi curven muotoilutyökalu tuossa GPU Tweak III:ssa. Kun saa lanattua pisteet suoraksi 925mV ja 2900mhz kohdilta eteenpäin ja painaa "apply" niin pompauttaa jonkun verran erikohtaan mhz arvoa. Samaten kun muisteille laittaa sen +2000mhz niin kohta taas nollissa nekin arvot.
Varmaan taas osaamisesta kiinni mutta syytän siltin softan tekijää
Afterburner olisi toinen tietty mutta Tweakissa olis Astralin virransyötön seuranta mukana.
Joo tuntuu olevan harvassa kortit joiden muistit ei kulkisi +3000 Mhz.Itsellä (5070 TI) ollut daily driver ajossa 24/7 afterin curvella 0.990v ja core 3180mhz. Itse peleissä boosti on noin -50/60mhz alhaisempi eli siellä noin 3125mzh tietämillä. Tämän todennut täysin stabiiliksi ja mukavan viileänä ja hiljaisena käy. Varaa olisi varmaan puskea enemmänkin, mutta ei jaksa jatkuvasti testailla. Muistit asetin alussa miedot +1500mhz, mutta vaikuttaisi kaikkien muiden kokemusten perusteella, että voisi suosiolla pistää sen maksimin +3000mhz?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.