- Liittynyt
- 13.12.2016
- Viestejä
- 5 438
Olihan siinä videolla kuitenkin edes vähän käsitelty niitä DLSS3:n virheitä, mikä on positiivista. Ja suoraan kuitenkin todettiin, että eSports hommiin ei ole järkevää laittaa päälle, koska ilman DLSS3:a saa pienemmän latenssin.
Mutta ei tästä videosta kyllä mitään tarkempaa arviota pysty/kannata tehdä, DLSS3:n laadusta, kuten oli ennakkoon jo oikeastaan tiedossa. Sekin jäi vähän harmittamaan, kun puhtaasta rasterointi perffin noususta ei ollu mitään, vaikka tiiserivideolla siitä mainittiin.
Vähän kyllä ihmetyttää tuo vertailu/hehkutus noihin offline interpolaattoreihin, kun eivät oikeastaan ole samalla lähtöviivalla. DLSS3:llä on kuitenkin valtava etu liikevektoreiden ja syvyysdatan muodossa. Olisko ollu NVIDIA:n vaatimus, että ko. vertailu pitää löytyä?
Liikkeessä hän nuo virheet näkyy enimmäkseen sumeutena siinä kohtaa, missä virhe käväisee. Toisaalta jos se virhe ei tule peräkkäisissä AI frameissa samaan kohtaan, niin aika nopeita vilauksiahan noi on. Helpommin toki näkyy/huomaa 60-->120 FPS tilanteessa, kun 120-->240 tilanteessa. Se nyt alkaa olla jo aika selkeä homma, että ei tämä DLSS3:n todennäköisesti ole mikään low end korttien ja matalien FPS lukemien "pelastaja", vaan ennemminkin mahdollinen kiva lisä korkea herzisten näyttöjen mahdollisuuksien hyödyntämiseen.
Mutta ei tästä videosta kyllä mitään tarkempaa arviota pysty/kannata tehdä, DLSS3:n laadusta, kuten oli ennakkoon jo oikeastaan tiedossa. Sekin jäi vähän harmittamaan, kun puhtaasta rasterointi perffin noususta ei ollu mitään, vaikka tiiserivideolla siitä mainittiin.
Vähän kyllä ihmetyttää tuo vertailu/hehkutus noihin offline interpolaattoreihin, kun eivät oikeastaan ole samalla lähtöviivalla. DLSS3:llä on kuitenkin valtava etu liikevektoreiden ja syvyysdatan muodossa. Olisko ollu NVIDIA:n vaatimus, että ko. vertailu pitää löytyä?
Liikkeessä hän nuo virheet näkyy enimmäkseen sumeutena siinä kohtaa, missä virhe käväisee. Toisaalta jos se virhe ei tule peräkkäisissä AI frameissa samaan kohtaan, niin aika nopeita vilauksiahan noi on. Helpommin toki näkyy/huomaa 60-->120 FPS tilanteessa, kun 120-->240 tilanteessa. Se nyt alkaa olla jo aika selkeä homma, että ei tämä DLSS3:n todennäköisesti ole mikään low end korttien ja matalien FPS lukemien "pelastaja", vaan ennemminkin mahdollinen kiva lisä korkea herzisten näyttöjen mahdollisuuksien hyödyntämiseen.

