Mitäs luulette, osuuko Suomessa kakka tuulettimeen Omikronin osalta jo tänä vuonna vai vasta ensi vuoden puolella? Tai vaihtoehto C, "ei osu ollenkaan", jos on oikein huiman uhkarohkea arvioissaan... Mä sanoisin, että voi iskeä nopeasti tai voi iskeä vähän hitaammin, mutta lähikuukausina iskee mikäli rajat vuotaa kuten varmasti vuotaa. Ei niitä ole ennenkään osattu tilkitä, joten miksi opetella nytkään...
Monenko prosentin mahdollisuuden annatte sille, että jääkiekkoliiga pelataan loppuun tällä kaudella? Mä sanoisin, että keskeytyy joskus joulun aikoihin, tai jos oikein hyvä tuuri käy niin vasta myöhemmin.
Käydäänkö olympialaiset Pekingissä suunnitelmien mukaan? Tuskin...
Olisiko syytä sijoittaa cryptoon ja kultaan? Entä käydä hamstraamaan tavaraa kaappeihin?
Käyttääkö Putin tilaisuuden hyväkseen ja hyökkää Ukrainaan kun meillä on muutakin ajateltavaa?
Onko millään enää mitään väliä?
Vaikeita kysymyksiä, mutta vaikeat ajat niitä herättää...
Monenko prosentin mahdollisuuden annatte sille, että jääkiekkoliiga pelataan loppuun tällä kaudella? Mä sanoisin, että keskeytyy joskus joulun aikoihin, tai jos oikein hyvä tuuri käy niin vasta myöhemmin.
Käydäänkö olympialaiset Pekingissä suunnitelmien mukaan? Tuskin...
Olisiko syytä sijoittaa cryptoon ja kultaan? Entä käydä hamstraamaan tavaraa kaappeihin?
Käyttääkö Putin tilaisuuden hyväkseen ja hyökkää Ukrainaan kun meillä on muutakin ajateltavaa?
Onko millään enää mitään väliä?
Vaikeita kysymyksiä, mutta vaikeat ajat niitä herättää...
Viimeksi muokattu: