OLED-TV

Siis kyllähän LG:nkin viime vuoden mallin (C4) saa noihin hintoihin, mutta oon ymmärtänyt et C5:ssa on huimasti parantunut kirkkaus, että se ja muut parannukset voisi oikeuttaa hintaa. Lähinnä mietin että saako tänä vuonna tuota C5:ta enää halvemmalla, mutta sitähän ei kukaan voi tietää
G5 on huimasti parantunut kirkkaus. Ei niinkään C5.

Mikäs tuli LG B7V, kun oli käyttämättä useamman kuukauden ja kun taas avasi ei YouTube toimi? On kokeiltu asentaa uusiksi ja päivitellä. Muut sovellukset toimivat

G5 on huimasti parantunut kirkkaus. Ei niinkään C5.

Jos kaikkia C-malleja lähetään vertailemaan keskenään CX:stä lähtien niin kyllä nimenomaan nyt C5:n kohdalla on tapahtunut se suurin parannus kirkkaudessa.

C_rtings.png

Vuosittaiset vertailut taas tehty HDTVTestin Vincentin ja ystävien toimesta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

1. BRAVIA 8 II
2. Samsung S95F
3. Panasonic Z95B
4. LG G5

Tännekin hyvä lisätä. QD-OLEDit selvässä kärjessä, odotetusti.

Samsung S95F liiketoistoa myös kehuttu. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko se yhtä hyvä myös S90F mallissa, oletan että olisi.

Itelläkin alkanut uuden töllön ja etenkin OLEDin hankinta houkutteleen, kun kaveri anto tönäsyn ja alko keulimaan omallaan. Budjetin haluan pitää maltillisena kuitenkin, varmaan viimeistään Black Fridayssa tulee iskettyä johonkin kiinni.

Oon nyt katellut tota S90D:tä, 65 tuumaisena. Mikäs sen HGiG asetuksen tilanne on? Perplexity AI sanoi että olisi edelleen ongelmana ettei ole joka malliin palautettu sitä?

OLED mikä hyvänsä, tulisi kuitenkin itsellä 50% pelaamiseen (PS5, Switch 2), 30% jääkiekon katseluun ja 20% satunnaisiin leffa/sarja hömpötyksiin. Niin tältäkin pohjalta haluan sen olevan erinomainen peli-TV ja ainakin rtingsin revikka vaikutti hyvältä tohon S90D:hen.

^ Sampan S90F on aika lähellä 95D. Itse menisin sillä mikäli black month hyvässä alessa. Verkkiksen 1599€ on kovin tarjous atm.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 142
Jäsenet
79 596
Uusin jäsen
Petteer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom