• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka OnePlus 13R 256Gt Atral Trail 349€ Power.fi

Maanantaina DNA:lta tilattu OnePlus 13R 5G, Titaani 349€ tuli tänään noutoviesti myymälään.

Menin liikkeeseen noutamaan puhelinta ja antamaan 2018 iPadin vaihdossa. Palvelutiskillä oli kait "harjoittelija", jolla ei ollut riittävää tietoa vaihtoprosessista.

Hän pyysi minua etsimään iPadin hyvityshinnan Vaihtokapulan sivuilta. Kysyi vielä neuvoa, ja toinenkin myyjä sanoi, ettei hyvitys onnistu, jos en ensiksi myy sitä Vaihtokapulassa. Eihän noin vanhaa tablettia ollut siellä edes tarjolla.

Aikamme siinä ihmeteltiin, ja sitten vasta tarjottiin sitä normaalia DNA-hyvitystä padista, joka oli 30 €. Maksoin laitteen jo aikaisemmin netissä kertamaksulla, joten minun piti vielä antaa tilinumero, johon he palauttavat sen 80 €:n kampanjahyvityksen ja tuon 30 €:n hyvityksen.

Koko vaihtoprosessi oli tuskastuttavan hidasta, sillä myyjä joutui poistumaan tiskiltä ja pyytämään apua kollegaltaan useita kertoja. Vaikka minulla oli liikkeeseen mentäessä tilinumero valmiina puhelimen näytöllä ja iPad nollattuna (SN valmiina näytössä), nopea puhelimen nouto venyi 20 minuutin säätämiseksi.

Helposti vuoden huonoin kokemus kivijalassa

DNA:n myymäläaspaan soiteltuani menin takaisin liikkeeseen ja ilmeisesti aspan kautta oli sitten myymälää tai myymäläpäällikköä kontaktoitu ja sain viimein luurin takuuhintaan ja serrikin kelpasi lisävaihtohyvitykseen ilman mutinoita.

En nyt tiedä sitten oliko loppuviimein kyse tietämättömyydestä vai mistä, mutta ihan nappiin ei kyllä mennyt.

Maanantaina DNA:lta tilattu OnePlus 13R 5G, Titaani 349€ tuli tänään noutoviesti myymälään.

Menin liikkeeseen noutamaan puhelinta ja antamaan 2018 iPadin vaihdossa. Palvelutiskillä oli kait "harjoittelija", jolla ei ollut riittävää tietoa vaihtoprosessista.

Hän pyysi minua etsimään iPadin hyvityshinnan Vaihtokapulan sivuilta. Kysyi vielä neuvoa, ja toinenkin myyjä sanoi, ettei hyvitys onnistu, jos en ensiksi myy sitä Vaihtokapulassa. Eihän noin vanhaa tablettia ollut siellä edes tarjolla.

Aikamme siinä ihmeteltiin, ja sitten vasta tarjottiin sitä normaalia DNA-hyvitystä padista, joka oli 30 €. Maksoin laitteen jo aikaisemmin netissä kertamaksulla, joten minun piti vielä antaa tilinumero, johon he palauttavat sen 80 €:n kampanjahyvityksen ja tuon 30 €:n hyvityksen.

Koko vaihtoprosessi oli tuskastuttavan hidasta, sillä myyjä joutui poistumaan tiskiltä ja pyytämään apua kollegaltaan useita kertoja. Vaikka minulla oli liikkeeseen mentäessä tilinumero valmiina puhelimen näytöllä ja iPad nollattuna (SN valmiina näytössä), nopea puhelimen nouto venyi 20 minuutin säätämiseksi.

Helposti vuoden huonoin kokemus kivijalassa
Tämä vaihtelee todella paljon DNA:lla kivijalkaliikkeissä. Valitettavan usein kuulee samoja tarinoita, miten myyjä ei osannut tehdä työnsä.

Olen itsekin henkilökohtaisesti DNA:lla asioidessa törmännyt. Huono maku siitä jäi.

Eilen illalla varasin 349e hintaan lähi liikkeestä. Kävin tänään hakemassa. Kyseli tiskillä milläs hinnalla tilasit kun ihmetteli et koneel näkyi 349, mutta sivuilla 499e. Mutisematta myi tuohon 349 ja otti vanhan a12 puhelimen vaihdossa.

Itsellä meni muuten putkeen, mutta myyjä ei meinannut millään tietää minkä värisen halusin (yritin sanoa, että voin ottaa kumman vaan) ja tuota en tiennyt että vaihtokapulassa pitää olla imei tiedossa (omasta oli näyttö pimeä joten sitä ei saanut joten annoin vaihdssa käytössä olleen varaluurin).

Nyt näköjään lähiDNAkaupassa on Titaani-värillä myös. Hakiessani kysyn, jos saisin sellaisen varaamani mustan tilalle. Oletuksena on, että kassajärjestelmän kankeuteen vedoten ei onnistu. Let's see...

Viimeksi muokattu:
Tuo IMEI koodi pitäisi löytyä myös SIM kelkasta, tuokin hyvä ominaisuus katoaa eSIM myötä...
eSIM laitteen IMEI:n saa tietoonsa operaattorilta, kun kerta eSIM on ollut siihen kytköksissä.
Applella IMEI löytyy myös tilitiedoista account.apple.com/account/manage/section/devices :

Apple‑tilin hallinta .png

Nyt näköjään lähiDNAkaupassa on Titaani-värillä myös. Hakiessani kysyn, jos saisin sellaisen varaamani mustan tilalle. Oletuksena on, että kassajärjestelmän kankeuteen vedoten ei onnistu. Let's see...
Eihän se tietenkään onnistunut samaan hintaan. Eräs hlö lähestyi yksärillä, kun oli vastakkaisessa tilanteessa, mutta asui niin kaukana, ettei pystytä f2f laitteita vaihtamaan. Jos joku muu asuu kohtuullisen matkan etäisyydellä Porvoon luonnonkauniista kaupungista ja haluaa vaihtaa (vastaostetun) titaanin värisen puhelimensa mustaan, niin laittakaapa viestiä.

Mitä raadin mielestä tarkoittaa... DNAn viestin kohta "Tuote on nyt noudettavissa. Se pidetään sinulle varattuna tämän ja huomisen ajan, DNA Kaupan aukioloaikoina."

Jos tuote on varattu esim 23.00 eli kauppa on jo siltä päivältä kiinni. Mielestäni silloin on varattuna 2 seuraavaa päivää jolloin on tpsiasiallisesti mahdollista hakea tuote. Ei meinaa myyjä nyt antaa tuotetta ale ja puhelin hyvitys hintaan. Ei kuulemma edes varausnumerolla löydy enään tuotetta. Nyt soittaa jonnekin...

Jos siinä lukee tämä+seuraava päivä niin mielestäni myyjä on valitettavasti oikeassa. Jos lukisi 48 tuntia olisi se eri asia.

Sain puhelimen. Siinä luki juuri mitä kirjoitin. Se pidetään sinulle varattuna tämän ja huomisen ajan, DNA Kaupan aukioloaikoina. Musta toi aukioloaika muuttaa sen mun casessa siten että 2 seuraavaa päivää koska varaus aikaan ei ole enään auki. Jos olis auki ni siinä menis se tämä päivä. 269e maksoi. Kiitos postaajille

Kyllä Zakke sulla kävi tuuri. Mun mielestä asia on ihan selvä: Tämä päivä on mailin saapumispäivä ja huominen on seuraava. Kaupan aukiolot viittaavat siihen, ettet enää kymmeneltä illalla sitä saa, kun kauppa on mennyt kiinni.

Kyllä Zakke sulla kävi tuuri. Mun mielestä asia on ihan selvä: Tämä päivä on mailin saapumispäivä ja huominen on seuraava. Kaupan aukiolot viittaavat siihen, ettet enää kymmeneltä illalla sitä saa, kun kauppa on mennyt kiinni.
Toisaalta eihän siellä kaupassakaan ole kukaan varaamassa puhelinta ennen aamua.

Uudestaan vaan kauppaan vaatimaan luuria varaushinnalla ja jotain lisäkompensaatiota ekasta turhasta reissusta.

Itse vein eilen myymälään wanhan Nokia Lumian. Ei mitään käryä, toimiko se enää. Alussa myyjä nikotteli vähän aikaa, mutta otti kuitenkin sen vastaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 177
Jäsenet
79 596
Uusin jäsen
laikkase

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom