OnePlus 15 globaaleille markkinoille – lähtöhinta 949 euroa

Sain Dna:lta tuon kamppisviestin 512gb versio 799€+kello.
Kävin tänään paikallisessa dna liikkeessä ostohousut jalassa mutta eivät voineet suoraan viestin perusteella myydä ja lupasivat palata asiaan... Onko täällä kokemuksia tuosta?

Sain Dna:lta tuon kamppisviestin 512gb versio 799€+kello.
Kävin tänään paikallisessa dna liikkeessä ostohousut jalassa mutta eivät voineet suoraan viestin perusteella myydä ja lupasivat palata asiaan... Onko täällä kokemuksia tuosta?
Saitko tuohon hintaan sen?

Voisin itse päivitellä 11sta tuohon jos saisi tolla hinnalla. Pitääpä varmaan soitella ja kysyä myynti numerosta jos vielä irtoaisi

Saitko tuohon hintaan sen?

Voisin itse päivitellä 11sta tuohon jos saisi tolla hinnalla. Pitääpä varmaan soitella ja kysyä myynti numerosta jos vielä irtoaisi
Itse kävin tänään Tampereen Ratinan DNA myymälästä hakemassa kyseisen tarjouksen tekstaria näyttämällä ilman mitään ongelmia, olivat jotkut naapurifoorumilla saaneet chatista kysymällä myös kyseisen tarjouksen.

Itse kävin tänään Tampereen Ratinan DNA myymälästä hakemassa kyseisen tarjouksen tekstaria näyttämällä ilman mitään ongelmia, olivat jotkut naapurifoorumilla saaneet chatista kysymällä myös kyseisen tarjouksen.
Ilmeisesti vaatii aktiivisen liittymän kuitenkin DNAlta?

Pitääpä käydä huomenna Ratinassa kyselemässä jos onnistuisi ilman tuota tekstiviestiä 🫡.

Tänään sain chatista kysymällä tuohon hintaan ja homma oli sillä selvä.. Myymälästä ei ole kuulunut mitään sen koommin..

• Tykkää
Reactions: Mah
Oneplus 3T maksoi joskus 400€ tms, oli ihan hyvä laite. Nykyään näemmä iPhone on se halpismerkki, ei tulisi mieleenkään ostaa oneplussaa näillä hinnoilla.

Oneplus 3T maksoi joskus 400€ tms, oli ihan hyvä laite. Nykyään näemmä iPhone on se halpismerkki, ei tulisi mieleenkään ostaa oneplussaa näillä hinnoilla.

3T julkaistiin vuonna 2016... inflaatiot yms siihen ja kai tuo siitä vähän kehittynyt tuo luuri?

Tässä kanssa mietin puhelimen vaihtoa kun 8T akku alkaa vetää viimeisiään. Muuten sekin kukkuu vielä hyvin. Ehkä tulee hankittua OP13 kunhan se vielä tuosta hinta laskee...

Aikanaan ostin OP8T 298,80€ viimeisestä poistomyynnistä. 8T julkaistiin 10/2020 (julkaisuhinta 599€) ja itse ostin tuon 02/2022 eli ~1.5 vuotta julkaisusta. Tottakai hinnat laskee, kun uusia puhelimia tulee joka vuosi.

Niin, kyllähän esimerkiksi OnePlus 13R:ää saa nykyisellään juurikin 400 euroon, lopulta varsin hyvä vertailukohta tuolle T-mallille. Vuonna 2016 tuon 3T:n lähtöhinta oli 439 euroa ja 128 Gt muistivaihtoehto maksoi 479 euroa. Pelkästään inflaation vaikutus tuosta vuodesta on 22 % ja älypuhelimet sisältävät nykypäivänä merkittävästi enemmän tekniikkaa kuin tuolloin.

Mutta se siitä, koitetaanpas keskittyä uutisen aiheeseen, eli uuteen OnePlus 15:een.

🎅
ONEPLUS15SMS300
Ostin puhelimen kaveriksi Aramid Fiber Magnetic Casen, oisko suosituksia mikä langaton laturi olisi pätevä tuon kanssa? Ei tarviis olla erityisen nopea, kunhan yön aikana latautuu niin riittää hyvin. Teline tms oltava että voi tuijotella youtuuppia samalla.

Niin, kyllähän esimerkiksi OnePlus 13R:ää saa nykyisellään juurikin 400 euroon, lopulta varsin hyvä vertailukohta tuolle T-mallille. Vuonna 2016 tuon 3T:n lähtöhinta oli 439 euroa ja 128 Gt muistivaihtoehto maksoi 479 euroa. Pelkästään inflaation vaikutus tuosta vuodesta on 22 % ja älypuhelimet sisältävät nykypäivänä merkittävästi enemmän tekniikkaa kuin tuolloin.

Mutta se siitä, koitetaanpas keskittyä uutisen aiheeseen, eli uuteen OnePlus 15:een.
Etkö lue viestejä vai mikä on ongelma? Aiheena on OP15 joten keskustelu päivänselvästi kattaa myös sen hinnasta keskustelun, etenkin kun tuo naurettava hinta oli suoraan uutisessa mainittu.

Tänään sain chatista kysymällä tuohon hintaan ja homma oli sillä selvä.. Myymälästä ei ole kuulunut mitään sen koommin..
Chatista ja soittamalla myynti numeroon ei irronnut, mutta Ratinan myymälästä sai kyllä 799€ hintaan 512 GB muistilla, mutta piti ottaa vaan 11.99€/kk netti ja 4.45€/kk tietoturva, jonka voi irtisanoa ensimmäisen kuukauden jälkeen. Ei ollut mitään DNA:lta eikä tuota tekstiviestiä niin tyytyväinen tuohon hintaan.

Etkö lue viestejä vai mikä on ongelma? Aiheena on OP15 joten keskustelu päivänselvästi kattaa myös sen hinnasta keskustelun, etenkin kun tuo naurettava hinta oli suoraan uutisessa mainittu.
Lähinnä näyttäisi ettet itse lue viestejä, koska jätit kokonaan perusteluni vuosikymmenen takaiseen hinta-asiaan huomiotta ja sen sijaan keskityt metakeskusteluun. Viestissäsi ei myöskään varsinaisesti millään muotoa argumentoi mitään tämän ketjun aiheena olevaan puhelimeen liittyen, eli esimerkiksi millä perustein hinta on nykypäivänä jotenkin poikkeuksellinen kilpailijoihin nähden. Näihin asioihin olisi mukava kuulla jotain rakentavaa sanottavaa ketjun aiheen puitteissa? Onelinereiden heittely on helppoa, mutta jos on tarkoitus käydä keskustelua niin perustelujakin olisi kiva nähdä.

Chatista ja soittamalla myynti numeroon ei irronnut, mutta Ratinan myymälästä sai kyllä 799€ hintaan 512 GB muistilla, mutta piti ottaa vaan 11.99€/kk netti ja 4.45€/kk tietoturva, jonka voi irtisanoa ensimmäisen kuukauden jälkeen. Ei ollut mitään DNA:lta eikä tuota tekstiviestiä niin tyytyväinen tuohon hintaan.
Muille vinkiksi että tuossa pari viestiä ylöspäin on spoilereissa koodi, joka toimii netistä tilattaessa testatusti

🎅
ONEPLUS15SMS300
Ostin puhelimen kaveriksi Aramid Fiber Magnetic Casen, oisko suosituksia mikä langaton laturi olisi pätevä tuon kanssa? Ei tarviis olla erityisen nopea, kunhan yön aikana latautuu niin riittää hyvin. Teline tms oltava että voi tuijotella youtuuppia samalla.

Tämän kuulin liikkeessäkin myyjien välisenä "kuiskailuna". Olisipa tämä postattu ennen kello kahta, niin olisin kokeillut tilata puhelimeni netistä; ajoin lähimpään liikkeeseen (matka-aika noin tunnin suuntaansa) hakemaan omani. No, auto tykkää kun sillä ajellaan. Ja sain liikkeen viimeisen kappaleen. :lol:

Kuorista puheenollen, taidan ostaa OP:n oman Sandstone-kuoren. Jotenkin olin siinä uskossa, että paketissa olisi ollut edes ns. peruskuori, mutta ei ollutkaan. Laturin puuttuminen oli tiedossa sentään.

Kuorista puheenollen, taidan ostaa OP:n oman Sandstone-kuoren. Jotenkin olin siinä uskossa, että paketissa olisi ollut edes ns. peruskuori, mutta ei ollutkaan. Laturin puuttuminen oli tiedossa sentään.
Itse olen kahden vaiheilla tässä, Sandstone-kuoret jos jotkut, mutta miksi valkkasin sand stormin MAO-pinnoitteella jos piilotan sen kuoriin

Itse olen kahden vaiheilla tässä, Sandstone-kuoret jos jotkut, mutta miksi valkkasin sand stormin MAO-pinnoitteella jos piilotan sen kuoriin

On kyllä mainittava tämän mustan version pinnoite, tuntuu älyttömän miellyttävältä sormea vasten. Kuoren taakse piiloon menee, tästäkin huolimatta.

Muille vinkiksi että tuossa pari viestiä ylöspäin on spoilereissa koodi, joka toimii netistä tilattaessa testatusti

Ehdin käymään päivällä ennen koodia, mutta laitoin tuon siskolle ja sille näyttäisi herjaavan DNAn sivuilla.
Olihan se ihan DNA? :oops:

"Alennuskoodisi ei ole voimassa tai et voi käyttää sitä ostoskorisi tuotteisiin. Varmista, että kirjoitit koodin oikein."

Ehdin käymään päivällä ennen koodia, mutta laitoin tuon siskolle ja sille näyttäisi herjaavan DNAn sivuilla.

"Alennuskoodisi ei ole voimassa tai et voi käyttää sitä ostoskorisi tuotteisiin. Varmista, että kirjoitit koodin oikein."
Dna kauppaan juurikin, ymmärtääkseni 23.11 asti olisi voimassa. Eilen ainakin pelitti koodi hienosti

Ei missään nimessä kuorta. Upean näköinen paljaana ja tuo pinnoite on kyllä aivan loisto juttu.

Dna kauppaan juurikin, ymmärtääkseni 23.11 asti olisi voimassa. Eilen ainakin pelitti koodi hienosti
Jep, eilen tilasin itsekin sillä koodilla. Olisiko huomattu että niitä ostetaan sillä koodilla liikaa tms? Ja onko sillä vaikutusta onko kirjautunut sinne sivuille vai ei? Itse olin kirjautunut, mutta ei aktiivisia liittymiä/laitemaksuja/tms

Matkapuhelinfoorumin mukaan tuo koodi toimi eilen hetken aikaa mutta lakkasi toimimasta iltapäivällä. Sillä koodilla olisi saanut 512 muistisen 799€

Kysyin tästä tarjouksesta dna chatista, joka johti aspan soittoon. Mitään asiakkuuksia ei entuudestaan sieltä ole. Asiakkaalle pystyvät tarjoamaan tuon 799e 512gb versiosta. Lisäksi liittymän siirrosta sain 100e alen kun otin 5g 400m liittymän 27,99e/kk. Eli hintaa jäi 699e ja kello kaupan päälle. Vaihtokapulan kautta saa 360e vanhasta luurista jos ei jaksa toriin sukeltaa myyntihommiin paremman hinnan perässä ja kellosta toivottavasti 100-150e. Eipä siinä sitten paljoa enää väliin jäänyt maksettavaa.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 394
Jäsenet
80 276
Uusin jäsen
limeem

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom