OnePlus 15

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Tämä puhelin tuli nyt monen muun tavoin hankittua. Tämä toimikoon yleisenä ketjuna ko. puhelimelle, ongelmille ja oivalluksille, mitä näitä nyt on

Suurin osa vaihdosta OP10 Pro > OP15 meni ihan hyvin, vielä ei ole kovin isoja ongelmia tullut vastaan.

Isoin ongelma lienee se, että OP10 Prossa mulla oli käytössä ne "calling cardit" vai mitä lie mistä tuli kontaktin iso kuva ruudulle kun se soittaa, tästä OP15 en tunnu löytävän samaa mistään?

Osuuspankin kortit eivät myöskään halua mennä walletiin jostain syystä (ei kai niitä nyt vanhoista luureista pidä poistaa tms ensin?)

Pieni harmituksen aihe on ikoni, OP10 Prossa mulla oli joku OnePlus Icon Pack käytössä enkä usko että se oli mikään random playstoresta ladattu kuitenkaan, vaan virallinen? Saisikohan sitä tähän jotenkin

Tämä puhelin tuli nyt monen muun tavoin hankittua. Tämä toimikoon yleisenä ketjuna ko. puhelimelle, ongelmille ja oivalluksille, mitä näitä nyt on

Suurin osa vaihdosta OP10 Pro > OP15 meni ihan hyvin, vielä ei ole kovin isoja ongelmia tullut vastaan.

Isoin ongelma lienee se, että OP10 Prossa mulla oli käytössä ne "calling cardit" vai mitä lie mistä tuli kontaktin iso kuva ruudulle kun se soittaa, tästä OP15 en tunnu löytävän samaa mistään?

Osuuspankin kortit eivät myöskään halua mennä walletiin jostain syystä (ei kai niitä nyt vanhoista luureista pidä poistaa tms ensin?)

Pieni harmituksen aihe on ikoni, OP10 Prossa mulla oli joku OnePlus Icon Pack käytössä enkä usko että se oli mikään random playstoresta ladattu kuitenkaan, vaan virallinen? Saisikohan sitä tähän jotenkin
Voisiko liittyä tuohon OP:n ongelmaan?

Itse vaihdoin omenaleiristä tähän 14 plus -> OP15. Tässä nyt sattui speksit natsaamaan aika monelta osin, samalla hintalapun ollessa vain kolminumeroinen.

Yllättävän kivuton siirtymä kun oli taustatyöt tehty kunnolla (lähinnä tunnukset ja salasanat Applen avainnipusta toisaalle).

Nordean mobiilipankki ei jostain syystä osaa avata itseään biometrisellä tunnistautumisella mikä vähän ärsyttää. Ainiin ja Googlen voice assist ei jostain syystä toimi suomeksi?? Siri osasi kyllä availla spotifyä, vaihtaa kappaleita jne. autolla ajaessa ja ihan suomeksi. Kai se täytyy alkaa Lontoota puhumaan tälle.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 617
Jäsenet
80 320
Uusin jäsen
ArtoK

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom