Ongelmia ostoissa

eli, olen uusi käyttäjä, ja yritän ostaa puhelinta, mutta homma tehty mahdottomaksi, myyjälle ei saa mitään kautta tietoa että voisin ostaa, teenkö jotain nyt väärin, vai onko koko myydään palsta täysin turha ensimmäisen kuukauden ajan?

- Kauppa-aluetta ja yksityisviestejä voi käyttää uusilla tunnuksilla 30 vuorokauden karenssin jälkeen

Itsekin olen uusi käyttäjä, ja tuo 30 päivän karenssi myös ostajalle tuli yllätyksenä siinä mielessä, että ostajahan ottaa kaikki riskit -- myyjähän ei lähetä/anna tavaraa, ennen kuin maksu on suoritettu.

Eli miksiköhän karenssi on laitettu myös ostopuolelle? Onko nykyään niin paljon huonosti käyttäytyviä ihmisiä, että pitää 30 päivän karenssilla estää hetkelliset mielihalut ja kuningasajatukset?

Itsekin olen uusi käyttäjä, ja tuo 30 päivän karenssi myös ostajalle tuli yllätyksenä siinä mielessä, että ostajahan ottaa kaikki riskit -- myyjähän ei lähetä/anna tavaraa, ennen kuin maksu on suoritettu.

Eli miksiköhän karenssi on laitettu myös ostopuolelle? Onko nykyään niin paljon huonosti käyttäytyviä ihmisiä, että pitää 30 päivän karenssilla estää hetkelliset mielihalut ja kuningasajatukset?
Ei tällä foorumilla ole enää mitään ostopuolta. Eli miten siis erotat myynti ja "ostopuolen" karanteenin?
+ Kauppa-alue on foorumin käyttäjille tarkoitettu.

Ajattelin, että karanteeni estäisi uusia käyttäjiä luomasta uusia threadeja -- eli myynti-ilmoituksia -- foorumille, jossa ostoilmoitukset sijaitsevat. Mutta karanteeni ei estäisi uusia käyttäjiä postaamasta viestejä -- eli osto-ilmoituksia -- olemassa oleviin threadeihin (eli myynti-ilmoituksiin).

Mutta joo, käytössä oleva softa asettaa rajat sille, mikä on mahdollista tehdä ja mikä ei.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 039
Jäsenet
81 929
Uusin jäsen
samppa6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom