Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihis mä lykkään muun tietokoneen sillä välin jos mun pitää eka postittaa ja sit venailla että lähettävät uuden?Voihan tuosta koittaa reklamoida jos haluaa, mutta itselle ainakin kotelon pakkaaminen ja takaisin lähettäminen olisi vaivannäöltään valtavasti suurempi ponnistus, kuin mitä pieni naarmu kylkipaneelissa aiheuttaa ärsytystä.
Laita joku tarra siihen päälle.
Montech Air 903 MaxMikä kotelo?
Tee-se-itse ratkaisuna laitat emolevyn oman laatikkonsa päälle ja virtalähde jollekin jakkaralle viereen. Koneen saa käynnistettyä tarvittaessa ruuvimeisselillä tai vastaavalla, kun siellä on ne käynnistyspinnit mitkä pitää yhdistää.Mihis mä lykkään muun tietokoneen sillä välin jos mun pitää eka postittaa ja sit venailla että lähettävät uuden?
Joo. Ei mikään maailman kallein koppa. Mistä ostit?Montech Air 903 Max
No hehheh vaan sinullekinTee-se-itse ratkaisuna laitat emolevyn oman laatikkonsa päälle ja virtalähde jollekin jakkaralle viereen. Koneen saa käynnistettyä tarvittaessa ruuvimeisselillä tai vastaavalla, kun siellä on ne käynnistyspinnit mitkä pitää yhdistää.
Vaihtoehtoisesti et kato sitä kylkipaneelia ja unohdat asian.
Ei ole kallein, ei. Mikäs pointti tällä huomiolla yritetään tuoda ilmi?Joo. Ei mikään maailman kallein koppa. Mistä ostit?
Eikö se riitä että lähetät tuon paneelin takuuseen uudelleenmaalattavaksi? (Voit myös yrittää kysyä valmistajalta suoraan uutta panelia tilalle, jotkut saattavat toimittaa.)Mihis mä lykkään muun tietokoneen sillä välin jos mun pitää eka postittaa ja sit venailla että lähettävät uuden?
Oon siis tilannut kokonaan uuden koneen osat, ja nyt sitä kasaan.
Ei kai tässä voi olla oletuksena, että puran 2000e koneen ja odotan 2+ viikkoa taas? Mikähän on kaupan vastuu...Eli voinko vaatia heitä lähettämään uuden kotelon ensin, ja minä pääsen lennosta vaihtamaan sitten?
Vähän yritin jo pyyhkiä, mutta en vielä millään aineellaOnko siinä jotain likaa pinnassa? Näyttää vähän joltain rasvatahralta. Mä itse varmaan tekisin niin että putsaisi koko paneelin fairyvedellä niin näkisi tarkemmin onko vain likaa vai onko oikeasti maalissa asti vika.
Näissä olisi kyllä ideaa. En tiedä mikä käytäntö näissä on...Eli että haluavatko koko kotelon takaisin.Eikö se riitä että lähetät tuon paneelin takuuseen uudelleenmaalattavaksi? (Voit myös yrittää kysyä valmistajalta suoraan uutta panelia tilalle, jotkut saattavat toimittaa.)
Kyllä se kone toimii kylki auki.
Niin sitä vaan, että ei ehkä välttämättä halua että lähetät sitä takasin niille.Ei ole kallein, ei. Mikäs pointti tällä huomiolla yritetään tuoda ilmi?
Proshopista
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.